Ga naar inhoud

Rate The Game 15 - Super Mario Kart (1993)


  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je beoordeling voor "Super Mario Kart"

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      0
    • 6
      4
    • 7
      1
    • 8
      1
    • 9
      0
    • 10
      0
    • niet gespeeld
      0


Aanbevolen berichten

Ik zal wel uniek zijn maar ik vond dit geen tof spel en nog steeds niet. Te pixelig.

Wel uniek in zijn tijd door de vloeiende en snelle beelden, maar niet mijn ding. Een 6.

Ik deel de mening van DJ Koelkast. Grafisch gezien zeker niet het beste spel en daarnaast waren de banen te lastig. Veel scherpe bochten, lastige besturing als het gaat om sturen, te blokkerig en het idee krijgen dat jouw kart veel trager gaat als de rest. Er zijn leukere games verschenen op de SNES, zeker van Mario. Gelukkig hebben ze dit op de Wii stukken beter gedaan.

Mijn waardering: 6

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik deel de mening van DJ Koelkast. Grafisch gezien zeker niet het beste spel en daarnaast waren de banen te lastig. Veel scherpe bochten, lastige besturing als het gaat om sturen, te blokkerig en het idee krijgen dat jouw kart veel trager gaat als de rest. Er zijn leukere games verschenen op de SNES, zeker van Mario. Gelukkig hebben ze dit op de Wii stukken beter gedaan.

Mijn waardering: 6

Ik vind die op de Wii ook het leukste, ondanks dat juist weer veel mensen dat een gedrocht vinden.

Die op de NDS vind ik ook erg tof.

N64 versie vind ik het minste uit de hele serie trouwens.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind die op de Wii ook het leukste, ondanks dat juist weer veel mensen dat een gedrocht vinden.

Die op de NDS vind ik ook erg tof.

N64 versie vind ik het minste uit de hele serie trouwens.

Die van de DS en de N64 heb ik niet gespeeld dus daar kan ik niet over oordelen, maar ten opzichte van de SNES is de besturing op de Wii makkelijker en is alles beter uitgewerkt qua banen. Alles is een stuk duidelijker.

Ook leuk is dat je daarmee ook met meerdere personages kunt rijden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mario kart vind ik standaard zwak qua gameplay, dus een 6 ... of het nou SNES of Wii is... reden hiervoor is vooral dat het irritant is dat je de hele tijd voorop rijdt en dan in de laatste ronde vlak voor de eindstreep altijd tig van die wapens (POW, bliksems, rode schilden, blauwe schilden, enz.) over je heen krijgt en je nog 7e ofzo wordt. En inderdaad krijg je vaak het gevoel dat de karts van tegenstanders veel sneller gaan.. ook al rijd je perfect en op volle snelheid, dan nog naderen ze je :P . Leuk met vrienden op een rij op de bank met van die stuurtjes, verder gewoon frustrerend :P . Doe mij maar mario-adventure games ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

N64 versie vind ik het minste uit de hele serie trouwens.

reden hiervoor is vooral dat het irritant is dat je de hele tijd voorop rijdt en dan in de laatste ronde vlak voor de eindstreep altijd tig van die wapens (POW, bliksems, rode schilden, blauwe schilden, enz.) over je heen krijgt en je nog 7e ofzo wordt.

dj, het punt dat Mars hier aanhaalt is net de reden waarom de N64 versie de beste is, daar krijg je dat allemaal niet.

Ik vind de oorspronkelijk mario kart een vrij deftig spel, maar het probleem was (en dit wisten niet veel mensen) dat je over die muntjes moest rijden om snelheid extra te krijgen. Hierdoor was het voor mij als kind echt wel frustrerend om tegen de CPU te spelen, maar als multi-player was het geweldig.

Daarom een 7, single-player te moeilijk, maar multi-player was geweldig!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...