Ga naar inhoud

De Beste 2D Platformer: Ronde 1.6


  

4 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel geniet jouw voorkeur?

    • Earthworm Jim
      3
    • Yoshi's Story
      1


Aanbevolen berichten

Earthworm Jim (1994)

In de ruimte achtervolgt Psy-Crow een afvallig ruimteschip. De kapitein van het ruimteschip heeft een ultra-high-tech-onverwoestbaar-super-ruimtepak gestolen en Koningin Slug-for-a-Butt heeft Psy-Crow de opdracht gegeven het ruimtepak terug te krijgen, omdat het ruimtepak haar mooier kan maken dan Prinses What's-Her-Name. Psy-Crow verwoest het schip en de kapitein, maar het pak valt op de planeet Aarde. Daar verschuilt de aardworm Earthworm Jim zich voor een kraai die hem achterna zit. Plotseling valt het ruimtepak op hem en Jim komt er achter dat hij het pak onder controle heeft. Hij hoort van de plannen van de Koningin en besluit om de Prinses te ontmoeten.

vs.

Yoshi's Story (1998)

Baby Bowser heeft een vloek over Yoshi’s Island uitgesproken, hierdoor is het hele eiland in een boek veranderd. Ook de Super Happy Tree Het “Levenselixer” van de Yoshi’s is gestolen. Gelukkig voor de Yoshi’s hebben 6 eieren het overleefd en zijn uitgekomen. Nu gaan de 6 pasgeboren Yoshi’s het boek door om Baby Bowser te verslaan en de Super Happy Tree terug te krijgen.

Welk spel geniet jouw voorkeur?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor mij is het Yoshi's Story.

Beide spellen nooit gehad in hun hoogdagen, maar ik heb wel geregeld Yoshi's Story gehuurd want ik vond het een toffe platformer, en ookal is het allemaal wel heel "cute" aangepakt, toch is alles zeer vlot.

Earthworm Jim was zeker een goed spel, maar ik heb het pas recent ontdekt en ookal heeft het zeker iets, het is niet m'n favoriet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...