Ga naar inhoud

Rob Hein - plaaggeest


Aanbevolen berichten

Heeeee, dit vond ik:

De grondbeginselen van het judo leerde Huizinga van Rob Hein, destijds actief bij Westwijk, tegenwoordig werkzaam in de sporthal van Rhoon.

hier:

http://www.mark-huizinga.nl/oud/index.h ... 021200.htm

Misschien is dat de Rob Hein die meewerkt aan de Plaaggeest, al dan niet als figurant? De bakkersknecht misschien? Die gaf wel een spectaculaire judorol ten beste toen hij ontslagen werd...

Sander, kun jij dat bevestigen? En weet je nog meer figuranten, toevallig? ;)http://info.bassieenadriaan.nl/index.ph ... figuranten

Link naar bericht
Delen op andere sites

Klopt.. maar hij heeft niet alleen aan de PLaaggeest mee gewerkt:

Plaaggeest

Sleutel

Professor

Tja andere figuranten, er staan er al zoveel bij de personages.

Nog 'n toevoeging misschien, als jullie het nog niet wisten:

Evert van den Bos speelt in 'de Schatkaart' de agent die samen met Inspecteur de Vries bij het huis komt waar Adriaan de boeven betrapt.

Evert speelt ook, in de shorty over 'het apenpak', een medewerker van het circus die het pak van Bassie aan zou moeten trekken en voor de caravan moest verschijnen. Gerard Spijer speelt in deze shorty ook mee, dat is degene die zo schrikt als hij 'n aap los zie rondlopen op 't circusterrein.

En natuurlijk de vrouw van Bas, Coby van Toor, is 'n hele belangrijke figurant in de series van Bassie en Adriaan geweest. Vanaf de serie 'de Verzonken Stad' komt zij pas echt goed in beeld iedere keer.

Vaak was hierbij ook de vrouw van Aad te zien, Ina van Toor.

Ik hoop dat jullie iets aan deze informatie hebben..

Groetjes,

Sander.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hoop dat jullie iets aan deze informatie hebben..

Groetjes,

Sander.

Er zijn nog een paar namen/rollen onbekend... misschien dat je als je een keer tijd hebt kunt kijken of je weet wie welke rol speelde?

In ieder geval bedankt voor deze info ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Klopt.. maar hij heeft niet alleen aan de PLaaggeest mee gewerkt:

Plaaggeest

Sleutel

Professor

...

Ja, Rob speelde in de Seutel toch de indiaan die met Adriaan een duel aanging?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
[..]

Ik heb het idee dat het Andre du Lord was. De stem is in ieder geval wel van hem, maar dat kan natuurlijk ingesproken zijn.

De sterke indiaan is Rob Hein, het Opperhoofd is Pepe Garcia... weet even niet welke van de twee je nu bedoelt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De sterke indiaan is Rob Hein, het Opperhoofd is Pepe Garcia... weet even niet welke van de twee je nu bedoelt ;)

Degene die vecht tegen Adriaan. Ik vind hem qua uiterlijk veel weghebben van Andre du Lord en de (ingesproken?) stem zette mij dus aan het twijfelen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Degene die vecht tegen Adriaan. Ik vind hem qua uiterlijk veel weghebben van Andre du Lord en de (ingesproken?) stem zette mij dus aan het twijfelen!

Ik dacht altijd dat het gewoon door Aad was nagesynchroniseerd (het is een Spanjaard, dat opperhoofd), maar Aart zou ook best kunnen, ja... Volgens mij praat hij ook helemaal niet, of wel?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vond dat adriaan sowieso goed van stem kan verwisselen zoals: Het verhaal va het zeemeerminitje in Denemarken.

Die stem van de heks echt GEWELDIG!!!!! _O__O__O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik dacht altijd dat het gewoon door Aad was nagesynchroniseerd (het is een Spanjaard, dat opperhoofd), maar Aart zou ook best kunnen, ja... Volgens mij praat hij ook helemaal niet, of wel?

Maar 't is niet het opperhoofd die het over de vredespijp heeft, maar de krijger.

Het opperhoofd is volgens mij wel door Adriaan gedaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik dacht altijd dat het gewoon door Aad was nagesynchroniseerd (het is een Spanjaard, dat opperhoofd), maar Aart zou ook best kunnen, ja... Volgens mij praat hij ook helemaal niet, of wel?

Dat moet ook haast wel door Aad zijn gedaan...dat klinkt zo duidelijk als zijn stem.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...