Ga naar inhoud

Buizenradio Erres Hobbyist gezocht!


Aanbevolen berichten

Goedendag allen,

Ik heb laatst een buizenradio gekocht van Erres, Ben er ontzettend blij mee alleen de ontvangst is heel slecht.

De AM doen het redelijk maar niet al te best en de FM geeft geen eens ruis aan. Ik zoek dus iemand die mij hierbij kan helpen en adviezen kan geven wat ermee aan de hand is.

dit is de radio:

1395409_181437142046694_1009773785_n.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom op Retroforum!

Ik heb zelf niet echt verstand van radio's, maar er zijn denk ik voldoende mensen die je op weg kunnen helpen ;)

Omdat we een community zijn is het misschien wel leuk om je even voor te stellen: http://www.retroforum.nl/topic/4089-stel-je-even-voor-2/

Veel plezier op Retroforum!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is deze radio in gebruik genomen nadat deze een hele tijd uit heeft gestaan? (lees meerdere jaren..)

Dan is het ineens aanzetten erg slecht voor de radio. Hoogstwaarschijnlijk zijn er meerdere condensators defect.

Let op: Hier kan ook een brandgevaar uit onstaan.

Door dit probleem kunnen er ook buizen defect raken. Zelf heb ik weinig met buizenradio's gedaan, ik zou je graag door willen sturen naar:

www.circuitsonline.net

Hier zitten mensen welke zelf bijna een buizenradio zijn....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...