Ga naar inhoud

(Retro) Computer & Video games veiling op Catawiki


Aanbevolen berichten

Binnenkort komt er een speciale computer & Videogames veiling op de veiling site van Catawiki:

''Binnenkort zullen wij op deze pagina gaan starten met een Computer & Video games veiling. Net als alle andere veilingen zal ook deze veiling wekelijks worden gehouden.

Tijdens deze veiling worden voornamelijk retro of vintage computer games, consoles en computers aangeboden. Hierbij kunt u denken aan oudere systemen van bijvoorbeeld Apple, Commodore, Sinclair, Atari, Nintendo en de diverse MSX systemen''

Bron: http://veiling.catawiki.nl/computerveiling

Tevens kun je via de link informatie over hoe de veilingen werken e.d doorlezen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Als ik het goed begrijp zullen ze als ze de €75,- niet halen de kavel dus niet verkopen? Dan is het voor sommige kavel idd veel te veel

Nee, dat denk ik niet, maar je mag pas een item inbrengen als je denkt dat het 75 euro of meer op gaat leveren.

Je kunt wel een reserve zetten op items.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens mij zijn degenen die de producten aanbieden (dat is ook nog een punt, je kunt 3 dingen op 1 veiling kopen, maar toch 3x verzendkosten moeten betalen omdat het 3 andere aanbieders kunnen zijn) verantwoordelijk voor de teksten. Er worden bij alle producten wel aangegeven wat de verzendkosten naar het buitenland zijn, alleen vergeten ze dus een Engelstalige beschrijving toe te voegen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...