Ga naar inhoud

Waarde van de Bassie & Adriaan spullen


Aanbevolen berichten

In dit topic zou ik het graag eens hebben over de waarde van de Bassie & Adriaan spullen.

Hoeveel zou bv. een oude videoband van De huilende professor of de Plaaggeest waard zijn?

Of oude boekjes en lp's?

*caravan*

Link naar bericht
Delen op andere sites

videobanden niet zo veel denk ik... Lijkt me dat de meeste mensen tegenwoordig voor DVD gaan en niet meer voor video... Wat dus 2 gevolgen heeft, er komt minder vraag naar video's en er zijn meer mensen die hun oude videobanden wegdoen (rommelmarkt), waardoor er meer aanbod van die dingen komt.

Van de boekjes heb k eigenlijk nooit wat meegekregen, wist niet eens dat ze bestonden, tot gister O-) K vond ze zelf wel mooi, zou dr ansich wel wat voor willen betalen, maar ook niet te veel.. K denk overigens dat n gesigneerde versie meer oplevert dan een gewone. Maar k denk dat Wonderer dr boekjes zelf wil houden :P

en de caravan? Tja weinig, die hebben ze geschonken aan een zwerver als ik het me goed herrinner..

Link naar bericht
Delen op andere sites
De oude videobanden van de professor serie (penta) zijn als serie heel veel geld waard als ze in goede staat verkeren, heidbuurt had eens een bedrag genoemd, 100 euro ofzo?

Jah of 100 gulden? Zoiets had ik namelijk alleens gehoord, maar weet niet of het wel waar is :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jah of 100 gulden? Zoiets had ik namelijk alleens gehoord, maar weet niet of het wel waar is :)

Het lijkt me ook behoorlijk veel ja. Maarja, het gaat er natuurlijk ook om of je zo'n bedrag er daadwerkelijk voor krijgt. Maar heidbuurt: je moet es je collectie laten taxeren en verzekeren, aangezien jouw verzameling heel wat honderden euro's waard is. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het lijkt me ook behoorlijk veel ja. Maarja, het gaat er natuurlijk ook om of je zo'n bedrag er daadwerkelijk voor krijgt. Maar heidbuurt: je moet es je collectie laten taxeren en verzekeren, aangezien jouw verzameling heel wat honderden euro's waard is. :)

eerder 1000 dan honderden...

Link naar bericht
Delen op andere sites

De video's zijn natuurlijk meerdere malen uitgegeven en zullen niet zo heel veel waard zijn denk ik, tenzij je de originele eerste uitgaven hebt!!

maar ja, het is natuurlijk gewoon wat de gek ervoor geven wil. :9

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb eens voor mijn nieuwsgierigheid mijn B&A verzameling laten taxeren (en mijn verzameling is niet klein), maar het is echt geen drol waard. Maar daar doe ik het ook niet voor. Dus als je al je verzameling ooit eens wil verkopen, verwacht niet dat je er kapitalen voor krijgt!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb eens voor mijn nieuwsgierigheid mijn B&A verzameling laten taxeren (en mijn verzameling is niet klein), maar het is echt geen drol waard. Maar daar doe ik het ook niet voor. Dus als je al je verzameling ooit eens wil verkopen, verwacht niet dat je er kapitalen voor krijgt!

Jah het is maar net hoe je het bekijkt he :) Voor fans zijn sommige dingen wel veel waard :) Ik heb ook wel eens voor een LP rond de 50 gulden betaalt en dat is wel aardig wat vind ik zelf.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jah het is maar net hoe je het bekijkt he :) Voor fans zijn sommige dingen wel veel waard :) Ik heb ook wel eens voor een LP rond de 50 gulden betaalt en dat is wel aardig wat vind ik zelf.

Ja, de collectie is misschien alleen veel geld waard in heel kleine kring (B&A fans). Daarbuiten heeft de collectie geen financiële waarde. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, de collectie is misschien alleen veel geld waard in heel kleine kring (B&A fans). Daarbuiten heeft de collectie geen financiële waarde. :)

haha :) het maakt mij eigenlijk ook niet uit hoeveel het waard is, ik doe het toch niet weg ;) en ik laat het al helemaal niet van me afpikken Hinse en Djkoelkast! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

haha :) het maakt mij eigenlijk ook niet uit hoeveel het waard is, ik doe het toch niet weg ;) en ik laat het al helemaal niet van me afpikken Hinse en Djkoelkast! :P

Ik bescherm je wel *O* (krijg ik dan wel een kopie van die trosster en zo?? :))

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik bescherm je wel *O* (krijg ik dan wel een kopie van die trosster en zo?? :))

Profiteur :X

Zelf zou ik iets van 1000 euro over hebben om alles in bezit te krijgen wat aan B&A relateert (dus alles wat heidbuurt heeft plus dingen uit het circus van vroeger die hij nog mist :P). Misschien is het voor B&A fans meer geld waard, maar ik heb natuurlijk ook geen ongelimiteerde budgetten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...