Ga naar inhoud

Welke DVD ipv Video kopen ?


Aanbevolen berichten

Ik heb momenteel alle series van Bassie & Adriaan op video. Maar ik lees dat de versies op DVD vaak langer zijn (meer beelden bevatten).

Welke series kan ik best op DVD kopen? *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb momenteel alle series van Bassie & Adriaan op video. Maar ik lees dat de versies op DVD vaak langer zijn (meer beelden bevatten).

Welke series kan ik best op DVD kopen? *)

Eigenlijk maakt het niet uit, maar de amerika dvd`s (2-delig) moet je op dvd kopen, de vijfdelige videos zijn niet geheel volledig.

Link naar bericht
Delen op andere sites

het geheim van de schatkaart moet je zeker op dvd kopen!! op de video's ontbreken 100 minuten film in vergelijking met de dvd!

En de huilende professor moet je ook op dvd kopen! op de dvd staat veel meer dan op de video's!

Link naar bericht
Delen op andere sites
het geheim van de schatkaart moet je zeker op dvd kopen!! op de video's ontbreken 100 minuten film in vergelijking met de dvd!

En de huilende professor moet je ook op dvd kopen! op de dvd staat veel meer dan op de video's!

Natuurlijk, het geheim van de schatkaart. Maar ontbreken er delen van de *professor*? Zelf heb ik alleen de dvd, dus kan ik het niet natrekken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Op de slagersbanden staat Geheime Agenten wel, maar zeg stel je nou voor en Vrij als een vogel er niet op.

En op de Penta banden staat even veel als op de DVD, dus hangt er vanaf welke videobanden douwe83 heeft van de Professor serie. Ik geloof dat in de CNR versies van de Verzonken Stad vrij veel geknipt is. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
het geheim van de schatkaart moet je zeker op dvd kopen!! op de video's ontbreken 100 minuten film in vergelijking met de dvd!

En de huilende professor moet je ook op dvd kopen! op de dvd staat veel meer dan op de video's!

van 'het geheim van de schatkaart' wist ik het maar van 'de huilende professor' niet !

thx !!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
[..]

van 'het geheim van de schatkaart' wist ik het maar van 'de huilende professor' niet !

thx !!

ik kwam er laatst zappende langs zo'n middernacht voorstelling ook achter dat mijn cnr huilende professor (in indrukwekkende duo video box) ook zonde van mijn geld is geweest (ooit dan) ik zag een scene die ik nooit eerder heb gezien, (namelijk james bond droom) die staat dus niet op mijn video,

groeten

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik kwam er laatst zappende langs zo'n middernacht voorstelling ook achter dat mijn cnr huilende professor (in indrukwekkende duo video box) ook zonde van mijn geld is geweest (ooit dan) ik zag een scene die ik nooit eerder heb gezien, (namelijk james bond droom) die staat dus niet op mijn video,

groeten

Hoe ziet die eruit? Voor zover ik weet is de CNR versie van De Huilende Professor gewoon de Slagers-banden versie ( ofwel ben ik zeer mis )

Link naar bericht
Delen op andere sites

douwe83 schreef:

Ik heb momenteel alle series van Bassie & Adriaan op video. Maar ik lees dat de versies op DVD vaak langer zijn (meer beelden bevatten).

Welke series kan ik best op DVD kopen? *)

Ik zou ze allemaal kopen *)

Ik heb zelf alleen de schatkaart / sleutel / live op DVD en die heb ik niet op video dus ik kan het niet zeggen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hoe ziet die eruit? Voor zover ik weet is de CNR versie van De Huilende Professor gewoon de Slagers-banden versie ( ofwel ben ik zeer mis )

ik heb even mijn scanner niet aangesloten anders zou ik de hoes even scnanne, maar het is een hoes met hoofdkleur paars, en bassie en adriaan staan met een grote bril op, en een grote afstudeer (professor pet)

Link naar bericht
Delen op andere sites
dat is de dubbelbox van arcade uit 1997 waar nog een beetje oude muziek opstaat en smorenburg is toegevoegd

inderdaad arcade versie, ik merkte dus inderdaad dat ook de muzie anders was dan de huidie huilende professor die op de tv wordt uitgezonden (naast andere robin stem) is de arcade een mengelmoesje van klaris met smorenburg?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik vind de extra's van de Professor echt lache gewoon.

Ik vind het filmpje waar Adriaan op een onbewoond eiland leeft

en bassie vindt aan een paal. een heel leuk filmpje

Jammer dat deze uit de orginele film is geknipt, maar daar zijn

extra's voor op een DVD ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

tja die leuke geknipte scenes staan gelukkig nog op de Hele oude penta banden... alleen jammer s dat het 3rde band een beetje slecht is :P veel te vaak gekeken...

maar klopt het dat op de video (penta) nog meer stukjes staan die zelfs niet bij de verwijderde scenes staan op de dvd (ik heb de dvd NOG niet dus kan niet kijken :P). Ik bedoel scenes als :

*joris* : moet ik nog wat meebrengen uit Holland ??

*professor* : Ja breng wat groene (als ik het goed heb) haring mee. Met VEEL uitjes, dat geeft zo'n heerlijke betraande ogen ^O^

en deze :

in het begin ergens hoor je sweety van : BAAAASSIE En AAAAAADRIEAAN

die mis ik op tv

Link naar bericht
Delen op andere sites
tja die leuke geknipte scenes staan gelukkig nog op de Hele oude penta banden... alleen jammer s dat het 3rde band een beetje slecht is :P veel te vaak gekeken...

maar klopt het dat op de video (penta) nog meer stukjes staan die zelfs niet bij de verwijderde scenes staan op de dvd (ik heb de NOG niet dus kan niet kijken :P). Ik bedoel scenes als :

*joris* : moet ik nog wat meebrengen uit Holland ??

*professor* : Ja breng wat groene (als ik het goed heb) haring mee. Met VEEL uitjes, dat geeft zo'n heerlijke betraande ogen ^O^

en deze :

in het begin ergens hoor je sweety van : BAAAASSIE En AAAAAADRIEAAN

die mis ik op tv

Is dit nu echt of ben je ons een lolletje aan het wijsmaken?

Link naar bericht
Delen op andere sites
tja die leuke geknipte scenes staan gelukkig nog op de Hele oude penta banden... alleen jammer s dat het 3rde band een beetje slecht is :P veel te vaak gekeken...

maar klopt het dat op de video (penta) nog meer stukjes staan die zelfs niet bij de verwijderde scenes staan op de dvd (ik heb de NOG niet dus kan niet kijken :P). Ik bedoel scenes als :

*joris* : moet ik nog wat meebrengen uit Holland ??

*professor* : Ja breng wat groene (als ik het goed heb) haring mee. Met VEEL uitjes, dat geeft zo'n heerlijke betraande ogen ^O^

en deze :

in het begin ergens hoor je sweety van : BAAAASSIE En AAAAAADRIEAAN

die mis ik op tv

Ik heb ze nooit gehoord, en op Tv, video en DVD, heb ik ze ook nooit gezien die fragmenten.

maar ik kwam zelf wel een leuk fragment tegen die ik nooit eerder had gezien.

Dan gaan ze de via het luik de sleutel aan joris geven, maar bassie kan niet stil zijn. Leuk fragment, soms zet ik alleen de DVD op, om dat stukje even te zien _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb ze nooit gehoord, en op Tv, video en DVD, heb ik ze ook nooit gezien die fragmenten.

maar ik kwam zelf wel een leuk fragment tegen die ik nooit eerder had gezien.

Dan gaan ze de via het luik de sleutel aan joris geven, maar bassie kan niet stil zijn. Leuk fragment, soms zet ik alleen de DVD op, om dat stukje even te zien _O-

Jaaaaaaa, die zag ik pas ook op TV die staat niet p de Slagersbanden.

Is erg leuk!

Link naar bericht
Delen op andere sites

even een samenvattinkje:::

die DVD is dus niet helemaal compleet (wel de liedjes e.d.) maar niet de tekst van (moet ik nog wat meenemen uit holland e.d.)

De Penta video's zijn helemaal volledig

en de Slagersbanden: daar zitten nog wat onvolledigheden in toch???

De Arcade dubbelbox is ook niet helemaal compleet (ook die tekst van die haring)

MAAR HOE ZIT HET DAN MET DE LAATSTE UITVOERING. UIT 2002/2003. DIE 3 DELEN BANDEN???

BEN BENIEUWD!

Link naar bericht
Delen op andere sites
even een samenvattinkje:::

die DVD is dus niet helemaal compleet (wel de liedjes e.d.) maar niet de tekst van (moet ik nog wat meenemen uit holland e.d.)

De Penta video's zijn helemaal volledig

en de Slagersbanden: daar zitten nog wat onvolledigheden in toch???

De Arcade dubbelbox is ook niet helemaal compleet (ook die tekst van die haring)

MAAR HOE ZIT HET DAN MET DE LAATSTE UITVOERING. UIT 2002/2003. DIE 3 DELEN BANDEN???

BEN BENIEUWD!

De slagersbanden missen heel wat stukjes (zoals verwijderde dromen etc.)

Arcade en 2002/2003 banden weet ik niet

De penta banden hebben toch HEEL wat stukjes die je mist van tv dvd etc. (zijn Hele kleine stukjes maar toch, kwam ik net achter :P).

Ik zal er wel een paar noemen die ik weer gezien heb net :

In het hoorspel op het eind

*adriaan* : de bevrijding sloeg bij het publiek in als een bom

*BOOM*

*adriaan* : Dit was ... (vergeten sorry) van de man in het kasteel

en nu komt het verwijderde stukje :

*bas* : Ja.. en je weet het, wat er ook gebeurd altijd blijven lachen he adriaan

*adriaan* : *huilt *

als B&A weten waar de professor zit van robin :

*bas* : waar gaan we naar toe ?

*adriaan* Naar de canarische eilanden

* stoot tafel om * (dit zie je niet meer dacht ik)

Dan nog iets : Het intro is nogal langer gelaten (dit moet je horen kan ik niet vertellen)

sommige stukjes zijn in andere volgorde.

dus als iemand ze wil horen voegt me maar toe :)

ik zal alle stukjes op een rij zetten (zal ik morgen doen ) en dan post ik ze hier of ik open een nieuwe topic goed?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De slagersbanden missen heel wat stukjes (zoals verwijderde dromen etc.)

Arcade en 2002/2003 banden weet ik niet

De penta banden hebben toch HEEL wat stukjes die je mist van tv dvd etc. (zijn Hele kleine stukjes maar toch, kwam ik net achter :P ).

Ik zal er wel een paar noemen die ik weer gezien heb net :

In het hoorspel op het eind

*adriaan* : de bevrijding sloeg bij het publiek in als een bom

*BOOM*

*adriaan* : Dit was ... (vergeten sorry) van de man in het kasteel

en nu komt het verwijderde stukje :

*bas* : Ja.. en je weet het, wat er ook gebeurd altijd blijven lachen he adriaan

*adriaan* : *huilt *

als B&A weten waar de professor zit van robin :

*bas* : waar gaan we naar toe ?

*adriaan* Naar de canarische eilanden

* stoot tafel om * (dit zie je niet meer dacht ik)

Dan nog iets : Het intro is nogal langer gelaten (dit moet je horen kan ik niet vertellen)

sommige stukjes zijn in andere volgorde.

dus als iemand ze wil horen voegt me maar toe :)

ik zal alle stukjes op een rij zetten (zal ik morgen doen ) en dan post ik ze hier of ik open een nieuwe topic goed?

Je vergeet een stukje: Op deel 3 van de penta`s staat een stukje met:

*professor* : Droevig, he, Joris, droevig

(dat zit er nog in, maar het einde van die scene op de dvd komt niet overeen met de penta, aan het eind van dat stukje op de dvd, zegt Joris op de penta)

*joris* Ja, maar toch ging het fout!

(En dan komt er dat stukje met: *professor* Er gaat de laatste tijd wel heel veel fout bij jou Joris)

Dus op de Penta is dit één scene, maar op de dvd 2, met een stukje eruit gehaald.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je vergeet een stukje: Op deel 3 van de penta`s staat een stukje met:

*professor* : Droevig, he, Joris, droevig

(dat zit er nog in, maar het einde van die scene op de dvd komt niet overeen met de penta, aan het eind van dat stukje op de dvd, zegt Joris op de penta)

*joris* Ja, maar toch ging het fout!

(En dan komt er dat stukje met: *professor* Er gaat de laatste tijd wel heel veel fout bij jou Joris)

Dus op de Penta is dit één scene, maar op de dvd 2, met een stukje eruit gehaald.

ja :) ook hoor je soms het intro lied nog in sommige stukjes :P

maar ik kwam zelf wel een leuk fragment tegen die ik nooit eerder had gezien.

Dan gaan ze de via het luik de sleutel aan joris geven, maar bassie kan niet stil zijn. Leuk fragment, soms zet ik alleen de DVD op, om dat stukje even te zien

Dit stukje is idd heel erg leuk *) Maar op de Penta banden mis je een klein stukje daarvan :

In het begin als bassie zit te praten, hebben ze eruit gehaald. Te zacht misschien ?

maar ik zal de 4 video's nog eens bekijken of k nog wat leuke dingen vind

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...