Ga naar inhoud

Bassie bij Althoff?


Aanbevolen berichten

Heb ik dat weer; kom ik van m'n werk terug, word ik zowat ondersteboven gereden door een geluidswagen van nota bene circus Althoff, met BASSIE als gast :? Heel geschreeuw erbij in ieder geval dat het toch wel geweldig wordt. En dat dan de hele stad door.

En dat nog wel in Kampen. Nou, dat je dat hier nog eens mee kan maken. Misschien kom ik 'm nog wel tegen :) :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heb ik dat weer; kom ik van m'n werk terug, word ik zowat ondersteboven gereden door een geluidswagen van nota bene circus Althoff, met BASSIE als gast :? Heel geschreeuw erbij in ieder geval dat het toch wel geweldig wordt. En dat dan de hele stad door.

En dat nog wel in Kampen. Nou, dat je dat hier nog eens mee kan maken. Misschien kom ik 'm nog wel tegen :) :)

Ja joh! In welke grot heb jij gezeten de afgelopen maanden? Hoewel ie volgens mij nu op vakantie is... maar die voorstelling is zeker de moeite waard, dus als je de kans krijgt, gaan!

Donderdag 17 juni

Bassie terug in het circus

Kampen

De tent staat op het Burgemeester Berghuisplein

Aanvang: 16.15 uur

Hij is er dus. Gaan. Zeg die lessen maar af. Voor aanvang Evert even vinden en zeggen dat je van het forum bent ;) Veel plezier

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja joh! In welke grot heb jij gezeten de afgelopen maanden? Hoewel ie volgens mij nu op vakantie is... maar die voorstelling is zeker de moeite waard, dus als je de kans krijgt, gaan!

Donderdag 17 juni

Bassie terug in het circus

Kampen

De tent staat op het Burgemeester Berghuisplein

Aanvang: 16.15 uur

Hij is er dus. Gaan. Zeg die lessen maar af. Voor aanvang Evert even vinden en zeggen dat je van het forum bent ;) Veel plezier

Okay, niet erg actief geweest op dit forum. Ik had natuurlijk ook even kunnen zoeken. Hmm, ik zat in de gemeentegrot in valkenburg, maar dat was het afgelopen weekend.

Eens even kijken of het me morgen nog lukt....

Enne, wie is Evert?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heb ik dat weer; kom ik van m'n werk terug, word ik zowat ondersteboven gereden door een geluidswagen van nota bene circus Althoff, met BASSIE als gast :? Heel geschreeuw erbij in ieder geval dat het toch wel geweldig wordt. En dat dan de hele stad door.

En dat nog wel in Kampen. Nou, dat je dat hier nog eens mee kan maken. Misschien kom ik 'm nog wel tegen :) :)

Dus die voorstelling vandaag ging toch door. Omdat hij een tijdje geleden ineens van de Bassie-site verdwenen was, ging ik er vanuit dat hij niet door ging.

En morgen is er weer één. Dat weet ik net te laat om vrij te vragen :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Okay, niet erg actief geweest op dit forum. Ik had natuurlijk ook even kunnen zoeken. Hmm, ik zat in de gemeentegrot in valkenburg, maar dat was het afgelopen weekend.

Eens even kijken of het me morgen nog lukt....

Enne, wie is Evert?

Check ook dit topic: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=491

Evert is Bas' schoonzoon, 1m60, mager ventje in een smoking met een bril op. Hij speelt de agent in de Schatkaart.

Je kunt ook bij de kassa naar Bas vragen, denk ik. Ons verwees die mevrouw gewoon door, zonder te vragen waar we voor kwamen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Okay, niet erg actief geweest op dit forum. Ik had natuurlijk ook even kunnen zoeken. Hmm, ik zat in de gemeentegrot in valkenburg, maar dat was het afgelopen weekend.

Eens even kijken of het me morgen nog lukt....

Enne, wie is Evert?

Evert is de schoonzoon van Bassie. Hij speelt in o.a. de Schatkaart voor agent.

Edit: Ik zie dat Wonderer me voor is geweest.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hij is er dus. Gaan. Zeg die lessen maar af. Voor aanvang Evert even vinden en zeggen dat je van het forum bent ;) Veel plezier

waarom moet je dat aan evert vertellen dan?

da zou ik ook wel eens willen weten

*baron* er wordt niet gegeten

*b2* japie zegt van wel

*baron* drommels voor de drommels, er WORDT NIET GEGETEN

*b2* heb jij em soms geknepen

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

waarom moet je dat aan evert vertellen dan?

da zou ik ook wel eens willen weten

*baron* er wordt niet gegeten

*b2* japie zegt van wel

*baron* drommels voor de drommels, er WORDT NIET GEGETEN

*b2* heb jij em soms geknepen

Omdat Bassie misschien bezig is en Evert ons viertjes, van vorige maand, hopelijk nog kent ;) En Evert regelt veel dingen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Omdat Bassie misschien bezig is en Evert ons viertjes, van vorige maand, hopelijk nog kent ;) En Evert regelt veel dingen.

*bas* ey evert, regel jij ff wat kaartjes voor deze mensen, dan ga ik me even vermommen

8-)(<- maike) euh we hebben al kaartjes

*bas* stelletje frikandellen, geef eens hier.. aha parket, evert, maak er ff loge van

*) (<- evert) ja baas

:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...