Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wat vinden jullie van deze serie?

Ik vind het een goede serie, waar wat mij betreft meer nederlandse afleveringen van gemaakt mochten worden. (Want de duitse afleveringen die gemaakt zijn lijken me niet zo leuk (http://www.ferryradax.at/Filmographie/Unter/14.htm))

Maar goed, volgens mij zal de serie nooit door de aankomende film worden overtroffen. Maar ondanks dat ben ik toch benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Floris was mijn held! Ik heb alle afleveringen nagespeeld, met mijn broertje en opa en oma, geweldig was dat! Ik was Sindala en mijn broertje Floris, en mijn oma Gravin Ada en mijn opa Grutte Pier. Fantastisch.

Met mijn ouders zijn we naar alle kastelen geweest waar iets was opgenomen, ik wilde een tijdje ridder worden... We hadden alleen de laatste twee afleveringen op video, dus ik was erg blij toen ze op video en later op DVD uitkwamen. Geniale serie, juist goed dat het maar dertien afleveringen waren.

Ik ben wel benieuwd naar de film, maar jammer dat Rutger Hauer niet mee wilde spelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
is dit topic aangemaakt naar aanleiding van mijn link van kasteel doornenburg

of lijkt dit maar zo :)

Onder andere. Maar ook omdat dit een serie is die wat mij betreft wel een topic verdient.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn vader keek er vroeger ook altijd naar. :Y

Het komt toch uit 1969, ik wist niet dat iedereen op dit forum al zo oud was. :P (is een grapje hoor.)

Iki keekl het af en toe bij Z@p achteruit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...