Johnny B2 Good 27 juni 2004 gestart Share 27 juni 2004 gestart De B&A ballon drijft boven Overijssel, richting Eesveen, om precies te zijn. Ik meld het maar even. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost De B&A ballon drijft boven Overijssel, richting Eesveen, om precies te zijn. Ik meld het maar even. Met B&A erin? Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 27 juni 2004 gepost Auteur Share 27 juni 2004 gepost Met B&A erin? Daarover is mij niks gezegt, maar ik denk het niet Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost [..]Daarover is mij niks gezegt, maar ik denk het niet Is dat die ballon van mijn avatar? Ik heb hem nog nooit zien vliegen. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost [..]Is dat die ballon van mijn avatar? Ik heb hem nog nooit zien vliegen. Hij vliegt ook niet, Hij zweeft maar in de lucht!! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost [..]Hij vliegt ook niet, Hij zweeft maar in de lucht!! *adriaan* Wat zijn we weer leuk Maar nou heb ik nog geen antwoord op mijn brandende vraag. Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost misschien wel alleen met bassie dat hij naar de kermis ging ofzo Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost [..]Is dat die ballon van mijn avatar? Ik heb hem nog nooit zien vliegen. Ik hoop wel dat het die is, die zou ik ook graag wel willen zien. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost [..]Ik hoop wel dat het die is, die zou ik ook graag wel willen zien. Hier in de buurt stijgen in de zomer ook altijd veel balonnen op, ik ga maar eens opletten of de B&A ballon er tussen zit. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost [..]Hij vliegt ook niet, Hij zweeft maar in de lucht!! nee hoor hij vaart Zo vrij als een vogel, zo hoog in de lucht echt een totaal niet B&A stijl lied Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost [..]nee hoor hij vaart Zo vrij als een vogel, zo hoog in de lucht echt een totaal niet B&A stijl lied Maar dat maakt de ballon niet minder gewild. Da's pas een collectors item. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost zullen we um neerhalen? Ik zie de krantenkoppen al voor me "Leuk tochtje in de luchtballon loopt uit op drama door enkele fanatieke Bassie en Adriaan fans" "Vermist, ballon met opdruk van Bassie en Adriaan" Link naar bericht Delen op andere sites
Radames85 29 juni 2004 gepost Share 29 juni 2004 gepost Bas en Aad hebben niet in de ballon gevaren. Zie vragenlijst op de Adriaan Homepage. Groetjes, Sander Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 29 juni 2004 gepost Share 29 juni 2004 gepost Toch leuk dat jullie in Holland de B&A ballon kunnen zien, althans sommigen toch bij wie de ballon over hun woonplaats vloog! Moest hier de B&A Ballon voorbijvaren zou ik lekker veel foto's ervan nemen Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten