Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Veel plezier gehad gisteren met B&A en alle mooie requisieten ^O^ en ook leuk om een aantal forumbekenden "live" te hebben ontmoet. :W

Jongens, ik had mee moeten gaan eten want ik kon gisterenavond bijna niet thuis komen. We wonen nl. in krimpen en daar was gisteren iets met een uitgefikt trafo-huisje. 5 kwartier over de laatste 2 km naar huis is wat onverwacht. :X

De foto's zal ik vanavond on-line zetten, maar het zijn er zo'n 20. Wat is de handigste plek om ze te toegankelijk te maken?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Veel plezier gehad gisteren met B&A en alle mooie requisieten ^O^ en ook leuk om een aantal forumbekenden "live" te hebben ontmoet. :W

Jongens, ik had mee moeten gaan eten want ik kon gisterenavond bijna niet thuis komen. We wonen nl. in krimpen en daar was gisteren iets met een uitgefikt trafo-huisje. 5 kwartier over de laatste 2 km naar huis is wat onverwacht. :X

De foto's zal ik vanavond on-line zetten, maar het zijn er zo'n 20. Wat is de handigste plek om ze te toegankelijk te maken?

via een website ofzo als je die hebt want je moet ze niet allemaal hier neer gaan zetten want dan is je bericht een beetje groot

en dan gewoon hiero de link plaatsen naar die website

Link naar bericht
Delen op andere sites
De foto's zal ik vanavond on-line zetten, maar het zijn er zo'n 20. Wat is de handigste plek om ze te toegankelijk te maken?

We zijn bezig met een script om foto's te kunnen uploaden op foto.bassieenadriaan.nl. Alles wat je tot nu toe hebt kun je mailen naar info@bassieenadriaan.nl. De foto's zullen dan online gezet worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

We zijn bezig met een script om foto's te kunnen uploaden op foto.bassieenadriaan.nl. Alles wat je tot nu toe hebt kun je mailen naar info@bassieenadriaan.nl. De foto's zullen dan online gezet worden.

Accepteert die mailserver bijlages van 298 mb? Zo ja, dan moet je hem ergens in de middag verwachten ofzo. :+

Het zijn in totaal 198 foto's op 3.2 mpx (dus 2048 x 1536), en er zitten heel wat leuke tussen (maar waarom moest die foto van mij en Anika bij Bassie nou weer mislukken :( ).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Veel plezier gehad gisteren met B&A en alle mooie requisieten ^O^ en ook leuk om een aantal forumbekenden "live" te hebben ontmoet. :W

Even een vraagje, misschien beetje off-topic maja, wat is er nu eigenlijk allemaal precies te zien op de tentoonstelling ? :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...