Ga naar inhoud

100 jaar circustheater


Aanbevolen berichten

Ik zag net de reclame voor de Tros TV show over 100 jaar Circustheater, en over de rode loper liep Bassie met een dame, kon niet ziet of dat Sylvia was. Ik weet niet of ie geinterviewd gaat worden of zo, maar ik denk, ik meld het even.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wanneer wordt het uitgezonden, de TV sshow?

Morgen avond.

Programma: TROS TV Show 100 jaar Circustheater

Zender: Nederland 2

Tijdstip: 11-2-2004 20:38-22:30

Omroep: TROS

Genre: Amusement

Presentatie: Ivo Niehe

Inhoud: Galaprogramma met een uniek overzicht van een eeuw Nederlandse theatergeschiedenis met niet eerder vertoond beeldmateriaal. Een speciale aflevering van de TROS TV Show vanuit het Circustheater in Scheveningen dat 100 jaar bestaat. Ivo Niehe in gesprek met nationale en internationale beroemdheden én optredens van acts die behoren tot de wereldtop, afkomstig uit Spanje, Engeland, Israël en Nederland. Met André van Duin, soliste Igoné de Jongh van het Nationale Ballet, Paul van Vliet, Miranda van Kralingen, de Russische Gouden Clownwinnaar Anatoli Zalevski, een internationale cast van de Lion King

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hij zat er niet bij. Jammer :N

Die ene acrobaat was ook stoer! Dat zie ik Adriaan niet zo snel doen, ook niet in zijn jonge jaren. Wat een lichaamsbeheersing, bijna onmogelijk. Petje af voor die Rus. _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die ene acrobaat was ook stoer! Dat zie ik Adriaan niet zo snel doen, ook niet in zijn jonge jaren. Wat een lichaamsbeheersing, bijna onmogelijk. Petje af voor die Rus. _O_

Wat je zegt! *adriaan* tje kan veel, maar niet op één hand steunen terwijl zijn rug en voeten over zijn hoofd achterstevoren leunen. En ondanks dat Bassie & Sylvia er niet waren, hebben we wel een paar keer kunnen lachen, nietwaar?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die ene acrobaat was ook stoer! Dat zie ik Adriaan niet zo snel doen, ook niet in zijn jonge jaren. Wat een lichaamsbeheersing, bijna onmogelijk. Petje af voor die Rus. _O_

Wat je zegt! *adriaan* tje kan veel, maar niet op één hand steunen terwijl zijn rug en voeten over zijn hoofd achterstevoren leunen. En ondanks dat Bassie & Sylvia er niet waren, hebben we wel een paar keer kunnen lachen, nietwaar?

Ja, het was wel leuk. Fijn stukje Phantom gezien ook O+

Afijn, voor het off topic geleuter wordt, jammer maar helaas geen Bassie (hij was met zijn vrouw).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...