Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag..(heb hem ook gemaild naar Adriaan), maar waar zijn de opname's gemaakt binnen in het kasteel, dus achter het 'struweel'? Weet iemand dat, want achter het 'echte' struweel is het maar 1 bij 1 m...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb een vraag..(heb hem ook gemaild naar Adriaan), maar waar zijn de opname's gemaakt binnen in het kasteel, dus achter het 'struweel'? Weet iemand dat, want achter het 'echte' struweel is het maar 1 bij 1 m...

Afaik het visserijmuseum te vlaardingen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb een vraag..(heb hem ook gemaild naar Adriaan), maar waar zijn de opname's gemaakt binnen in het kasteel, dus achter het 'struweel'? Weet iemand dat, want achter het 'echte' struweel is het maar 1 bij 1 m...

Struweel :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het struikje op de binnenplaats van het kasteel dat leidt naar de schuilplaats. ;)

*baron* Hier gaan wij ons verstoppen. Achter dit struweel is de ingang!

*b2* ik ben niet bang

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...

Maar daar zijn de opnames wel gemaakt.

Volgens mij is er in 17 jaar tussentijd wel een verbouwing geweest.

Het lijkt heel veel op de Vesting Naarden. De locatie waar ook de aflevering 'de valstrik' is opgenomen. Als de Baron Bassie en Adriaan in de val laat lopen.

Niet het geval.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Dat is toch in de ruïne van teijlingen!

Reed er een tijdje geleden langs en ik kreeg een nostaligisch warm gevoel in m'n buik!

WAUW het kasteel van de boeven...

Achter het struweel zit volgens mij maar een klein hokje van een meter bij een meter. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat is toch in de ruïne van teylingen!

Reed er een tijdje geleden langs en ik kreeg een nostaligisch warm gevoel in m'n buik!

WAUW het kasteel van de boeven...

Een nostalgisch warm gevoel?... Wow een echte fan

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...