Ga naar inhoud

Elvis Presley: Discussie en speculatie


In welke periode is Elvis op z'n best?  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. In welke periode is Elvis op z'n best?

    • 1956 - 1960
      4
    • 1960 - 1970
      3


Aanbevolen berichten

Ben je Fan van Elvis en wil je graag wat over hem kwijt of iets over Elvis weten dan kun je dat hier neerzetten.

PS. Hebben Jullie de Nieuwe Elvis DVD's al?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben ook niet echt een Elvis fan maar ik vind zijn muziek wel goed. Ik heb zelf op de eerste periode gestemt omdat ik vond dat toen de beste muziek gemaakt ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites

elvis is ook voor mijn tijd maar ik hem wel eens zo'n documatere gezien overhem in het begin vond ik hem het best *) maar daarna ging hij aan de druk een alcholol toen was het echt over met de king of rock n roll hij ging er slecht uit zien vergat z'n nr enz. :N maar voor dat hij daar mee begon (drug en alchol)was het ook best wel een lekuhr ding :9*O*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op het laatst zag hij er slect uit maar z'n stem was in topvorm toen hij nog jong was had hij meer een piepstem de stem was nog niet echt ontwikkeld

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb voor de gein nog eens een parodie gemaakt op In the ghetto, als er liefhebbers zijn zet ik hem wel online.

Heeft Paul de Leeuw ook gedaan als Bob de Rooy. Staat op de cd 'Schreeuw van de Leeuw'

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...