Ga naar inhoud

Oude liedjes in een nieuw jasje?


Aanbevolen berichten

Hoe zouden jullie het vinden wanneer de oude liedjes uit de eerste series weer eens in een nieuw (moderner) jasjes zouden worden gegoten?

Ik zou het verschrikkelijk vinden, ik vind de Smorenburg versies van sommige liedjes nu al slecht, dus andere oude liedjes wil ik liever in hun oude versie behouden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zou het verschrikkelijk vinden, ik vind de Smorenburg versies van sommige liedjes nu al slecht, dus andere oude liedjes wil ik liever in hun oude versie behouden.

Welke zijn er dan nog NIET opnieuw gemaakt en gezongen? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ondervraging (O)

Godzijdank _O_

Ik vind de ouwe liedjes bijna zonder uitzondering mooier, ik weet niet precies wat TS bedoelt nu, of de bestaande nieuwe nummers mooier zijn of dat er nu nog nieuwe jasjes genaaid moeten worden, maar ik denk niet dat dat slim is, dat wordt ongetwijfeld electronische bagger.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Billeballebakker ?

ABC ?

Dat heet gewoon "Het bakkerslied" hoor }:|

Ik vind de ouwe leuker. Misschien omdat ik die gewend ben, dat heb ik toch wel sterk, maar het nieuwe past niet zo bij de sfeer of zo.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik vind het wèl leuk dat er ook andere versies zijn, zo klamp je je niet vast aan 1 versie en zo gaan de nummers ook niet snel vervelen ;)

ook voor de radio is het leuker want je hebt een veel grotere diversiteit aan muziek.

ofschoon ik de meeste opnieuw ingezongen numers minder goed vind dan de originele, maar er zijn er bij.. zoals uncle ar al aangaf ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...