Ga naar inhoud

Bassie als stand-in boef


Aanbevolen berichten

Van de site van Bassie:

Aad hing aan een hijskraan veertig meter hoog in de lucht, hij sprong met een parachute uit een vliegtuig en ik reed met de hoed en de jas van B100, de dove boef, als stand-in met een Amerikaanse slee 250 kilometer per uur door de Noordoostpolder omdat de acteur daar niet zoveel heil in zag.

Wie weet welke scene??

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

dit zullen we moeten vragen aan: HEIDDBUUUURT!!!! ;)

haha :D ik weet ook niet alles :P Ik denk dat Bassie de scene bedoelt uit De Sleutel, dat Bassie net ontvoerd is. Ze rijden dan een zandweg in en ik denk dat Bassie dat is, dus Bassie is dan als B1. B1 is ook de engiste boef met een hoed (ja b2 ook, maar die rijdt nooit)

Link naar bericht
Delen op andere sites

250km per uur is wel zwaar overdreven want er is bijna geen auto die 250 rijdt, tenzij het een héél snelle sportwagen is type ferrari en dan nog niet door de polder hoor...

dat hij (te) hard reed geloof ik wel, al weet ik even niet welke scène het is (Bassie zegt het ook op de DVD van 1 juli) ... nog even zoeken ;)

maar 250 :N

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier komt dan het verlossende antwoord (om 2.15 uur ;))

De scene die bedoelt word is inderdaad de scene uit de sleutel op het moment dat Bassie ontvoerd is door de boeven. Je ziet dan vanuit het vliegtuig de blauwe Datsun met een noodgang door de polder rijden. (Dit moet wel zo hard, anders blijf je niet bij het vliegtuig)

De 250 km/u is inderdaad een beetje overdreven. We weten dat de Datsun toen der tijd niet harder reed da 180. (Nog best hard door de polder)

Het stuk waar het eigenlijk om ging, ook op de dvd is de STUNT. Alleen is die NOOIT in beeld geweest.

De vraag (waardoor dit onderwerp aan bod kwam) was tijdens de opening op 1 juli wat de gevaarlijkste stunt was. Dit was dus voor Bas het moment dat hij midden in de polder met 180 km/u een brug tegen kwam waar de weg omhoog liep en hij vervolgens 15 meter met de Datsun door de lucht vloog.

Dat is het enige kloppende antwoord ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hier komt dan het verlossende antwoord (om 2.15 uur ;))

De scene die bedoelt word is inderdaad de scene uit de sleutel op het moment dat Bassie ontvoerd is door de boeven. Je ziet dan vanuit het vliegtuig de blauwe Datsun met een noodgang door de polder rijden. (Dit moet wel zo hard, anders blijf je niet bij het vliegtuig)

De 250 km/u is inderdaad een beetje overdreven. We weten dat de Datsun toen der tijd niet harder reed da 180. (Nog best hard door de polder)

Het stuk waar het eigenlijk om ging, ook op de dvd is de STUNT. Alleen is die NOOIT in beeld geweest.

De vraag (waardoor dit onderwerp aan bod kwam) was tijdens de opening op 1 juli wat de gevaarlijkste stunt was. Dit was dus voor Bas het moment dat hij midden in de polder met 180 km/u een brug tegen kwam waar de weg omhoog liep en hij vervolgens 15 meter met de Datsun door de lucht vloog.

Dat is het enige kloppende antwoord ;)

Klinkt spannend... MAar ze zullen dat traject toch wel eerder langs gelopen hebben, ik neem niet aan dat ze ineens op een vreemde weg gingen rijden en filmen. En dat hij toen INEENS een brug zag, waar niet op gerekend was, en dat Bas dan de auto nog onder controle houdt! Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk... :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Klinkt spannend... MAar ze zullen dat traject toch wel eerder langs gelopen hebben, ik neem niet aan dat ze ineens op een vreemde weg gingen rijden en filmen. En dat hij toen INEENS een brug zag, waar niet op gerekend was, en dat Bas dan de auto nog onder controle houdt! Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk... :N

Natuurlijk lopen ze de route eerst door. Die brug was er inderdaad en die sprong was ook gepland. Alleen is dit nooit op TV geweest

Link naar bericht
Delen op andere sites

165km per uur is wel heel erg hard voor een stunt en door de polder crossen met 100 km/u is ook al heel erg hard hoor!

Ik wil natuurlijk niet over de snelheid bluffen, ik was er niet bij, maarhet is wel een heel knappe prestatie, ik hoop dat er ooit nog beelden van vrij komen, dan kunnen we het beter beoordelen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...