Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ok, als er een Argaï en Kuifje topic zijn, moet er natuurlijk ook een Montana topic komen. Die eer is aan mij, en dit is intussen mijn favo serie op Nickelodeon. http://members.home.nl/ninsheetmusic/MJ.rm Hier is een klein filmpje dat ik vanmorgen in elkaar heb zitten prutsen.. :P Ik vind het geweldig, wat jullie?

EDIT: Ja, de serie bedoel ik met geweldig he ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik vind het wel leuk, maar dat is alleen vanwege de stem van Frans van Deursen als Montana ;)

Lord Zero wordt gedaan door Jan Anne Drenth heb ik begrepen (die ook de stem van o.a. Semafor in Dommel doet); het hoofd van de school (plaaggeest)

eigenlijk is het verhaal steeds hetzelfde

Montana en Alfred (neefjes) krijgen via (meestal) een langspeelplaat een opdracht van Professor Girit (hoop dat de spelling goed is ;) ) na afloop vernietigt de plaat zich na 5 seconden (mission impossible :P ) dan moeten ze op jacht naar een schat, een verborgen schat uit de oudheid. Alfred is de slimme, Montana de handige en Melissa gaat altijd mee, Montana is wel een beetje gek op Melissa ;)

Dan komt Lord Zero er achter waar ze achteraan zitten, hij laat door Dr. Nitro (Serge Henri Valcke, Luciën in 'in de Vlaamsche Pot') een apparaat bouwen, Montana heeft een watervliegtuig dat nogal vaak hapert :P

Dan vinden ze de schat (Montana, Alfred en Melissa: oooooohhh!!! wat mooi!!!) en Lord Zero pikt deze.

De helden krijgen de schat weer terug en Lord Zero met cornuiten (Dr. Nitro, Slim en Slam) storten ergens in de afgrond, te water of waar dan ook. De schat is gered en teruggegeven aan de nakomelingen van de mensen die de schat ooit verborgen hebben of aan een museum.

Zo gaat het elke keer weer :P

Blijft grappig ;) vooral het over-educatieve karakter ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
als er iets botst ofzo en het beeld schudt is dat heel lelijk gedaan, er zijn ook wat dingen op de computer gemaakt/nabewerkt getuige de kartelige lijnen af en toe.

Melissa is best goed gelukt, alleen die oren :P ik heb geen idee wat voor dieren het ook moeten zijn eigenlijk... :P

Volgens mij weten Marco en Gi Pagot het zelf ook niet. Sommige sites zeggen honden, andere weer leeuwen. Ik houd het bij Montana's :P

Vroeger keek ik het altijd.

Toen kwam het nog op een redelijke tijd.

Vond het altijd erg leuk.

Inderdaad. Eerst kwam het om half 1 op Nederland 1 volgens mij, daarna nog een keertje op zondagavond op Ketnet. En nu 's nachts..

Tsja.. Beter dan niks. In Maleisië word het helemaal niet meer uitgezonden..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind Montana en de rest zo irritant! Heeft Lord Zero een snor op geplakt om niet herkend te worden... Montana: "Hmmmm, waar ken ik hem van." Nooit in de gaten hebben dat je gevolgd wordt, alles vind ik zo onwaarschijnlijk. Kuifje ook trouwens. "Bobbie! Volgens mij is dat de farao!" Farao staat een paar meter van hem vandaan en kijkt bedenkelijk (was dat nou de stem van Kuifje?) "Oh nee, Bobbie! Het IS ook echt de farao!" De farao komt na 20 minuten in beweging... "Meneer Kuifje!" Spannend hoor... :O

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind Montana en de rest zo irritant! Heeft Lord Zero een snor op geplakt om niet herkend te worden... Montana: "Hmmmm, waar ken ik hem van." Nooit in de gaten hebben dat je gevolgd wordt, alles vind ik zo onwaarschijnlijk. Kuifje ook trouwens. "Bobbie! Volgens mij is dat de farao!" Farao staat een paar meter van hem vandaan en kijkt bedenkelijk (was dat nou de stem van Kuifje?) "Oh nee, Bobbie! Het IS ook echt de farao!" De farao komt na 20 minuten in beweging... "Meneer Kuifje!" Spannend hoor... :O

Het is vrijwel hetzelfde als B&A... ;) Ze herkenden Japie toch ook niet?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vroeger keek ik het altijd.

Toen kwam het nog op een redelijke tijd. ;)

Vond het altijd erg leuk.

Ja ik keek het toen ook altijd. Het kwam toen op Alles Kits om 17.00 uur (volgens mij was dat nog op NL1). Ik vond het altijd al een van de betere programmas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Ok, ik heb het een beetje veranderd. Het lijkt nu een beetje op.. uhm.. muziek.bassieenadriaan.nl, maar geen zorgen, ik heb koelkast credit gegeven, (onderaan bij muziek) http://www.montana-jones.tk/ en áls je kijkt reageer dan :P

Ik heb die site eens bekeken en bij Episode List zie ik dat er een aflevering zich in Nederland afspeelt. Wat grappig! Zou ik wel eens willen zien. Heeft iemand anders die aflevering eigenlijk al eens gezien?

Wat me opvalt: Montana heeft precies het dubbel aantal aflevering dan Argaï. Dus als Montana opnieuw begint, begint Argaï ook op nieuw!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 weeks later...
Als ik het goed heb komt vanavond c.q. vannacht de aflevering van Montana in Nederland, allemaal kijken dus! _O_

dat is toch over de diamanten voor het kloppenspel, kun je trouwens ook mooi zien wat voor 'vooroordelen' men heeft, de stereotipe nederlander wordt daar neer gezet

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik het goed heb komt vanavond c.q. vannacht de aflevering van Montana in Nederland, allemaal kijken dus! _O_

-edit: opgezocht: het is inderdaad die van Nederland vanavond als Nick ze in juiste volgorde uit blijft zenden. Ze gaan opzoek naar het collier van Marie-Antoinette-

En dit lees ik nu Do 28 okt '04 09:23 pas. Verdorie!

Maar Nickelodeon kennende, zal hij nog wel tig keer herhaald worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt dat je het even gemeld hebt hier en dat je me een PriveBericht hebt gestuurd. Vind ik erg aardig van je. Toch jammer dat ik het gemist heb.

Als de aflevering nog een keer komt hoor ik het weer graag van je.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...