Ga naar inhoud

het gerucht over b666


Aanbevolen berichten

lieve kinderen,

er bestaat een gerucht dat er ooit is nagedacht over b666 alias de duivel,

alleeen kreeg de plaaggeest al zoveel kritiek op engheidswaarde dat ze hem er hebben uitgeschrapt die b66. Hij moes nog eviler worde dan de plaaggeest en Lex van der linden zou hem moeten spelen maar het is dus afgeketst, wat zouden jullie gevonden van een engere boef in de series??

laterz

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als die engere boef in de tweede serie gespeeld zou hebben, dan zou hij niet samen met Boevenbaas, B1 en B2 in één plot passen. Dan zou het meer een Plaaggeest de 2e zijn, maar dan enger en meer boefachtig.

Ben trouwens benieuwd waar je dat gerucht vandaan hebt?

Link naar bericht
Delen op andere sites
lieve kinderen,

er bestaat een gerucht dat er ooit is nagedacht over b666 alias de duivel,

alleeen kreeg de plaaggeest al zoveel kritiek op engheidswaarde dat ze hem er hebben uitgeschrapt die b66. Hij moes nog eviler worde dan de plaaggeest en Lex van der linden zou hem moeten spelen maar het is dus afgeketst, wat zouden jullie gevonden van een engere boef in de series??

laterz

Lieve kinderen? Weet je wel tegen wie je het hebt, hier? :?

Eerlijk gezegd betwijfel ik dit ten zeerste. Aad wist tenslotte al bij de sleutel dat de plaaggeest te eng was, en pas daarna is het "B"-systeem ingevoerd. Weet je zeker dat je dit gerucht niet zelf hebt bedacht?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Lieve kinderen? Weet je wel tegen wie je het hebt, hier? :?

Eerlijk gezegd betwijfel ik dit ten zeerste. Aad wist tenslotte al bij de sleutel dat de plaaggeest te eng was, en pas daarna is het "B"-systeem ingevoerd. Weet je zeker dat je dit gerucht niet zelf hebt bedacht?

Daar zit op zich ook wel wat in, dat ie het zelf bedacht heeft. Kan me moeilijk voorstellen dat er behalve boeven in de serie ook nog nagedacht werd over een 'engere boef'. Waarom zou een engerd naar een Boevenbaas luisteren? Zoiets klopt gewoon niet. En vanwaar de naam B666?

Link naar bericht
Delen op andere sites

ey,

nee toen hadden zen nog niet gedacht aan de drie boeven en wisten nog niet het vervolg op de 1e serie.Ze wisten gewoon nie hoe de 2e serie ingevuld moest worde maar bijna was b666 erin gekomen dus Ik heb het een keer gelezen in een interview met lex van der linden , excuseer mij dat ik nie meer weet welk tijdschrift ik zoek het snel voor je op.

laterz

Link naar bericht
Delen op andere sites

666 is het nummer van de duivel >:)

Oke dat wist ik niet :9 Maar die bron moet wel heel erg betrouwbaar zijn, wil ik het geloven. Het klinkt als een groot onzinverhaal.

.Sorry voor de dubbelpost trouwens, maar ik kan de knop 'post verwijderen' nergens vinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oke dat wist ik niet :9 Maar die bron moet wel heel erg betrouwbaar zijn, wil ik het geloven. Het klinkt als een groot onzinverhaal.

Eens. Het klinkt echt enorm onwaarschijnlijk. Vlugge-Japie heeft concurrentie ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

duivel heeft te maken met religie. B&A hebben nooit aandacht gegeven aan wat voor vorm dan ook van religie! (Weer een van de sterke punten van B&A)

En dan nog is het iets wat niet in die tijd past, de jaren 80 spreken we nu over neem ik aan? Gothic is meer iets van deze tijd...

B666 staat/klinkt niet

Het past niet in het B systeem

Ik ben nog eigenlijk gek ook dat ik hier serieus op in ga he...

Link naar bericht
Delen op andere sites

En dan nog is het iets wat niet in die tijd past, de jaren 80 spreken we nu over neem ik aan? Gothic is meer iets van deze tijd...

Het zou gaan over eind jaren '70. Dus na de Plaaggeest, maar nog voor de Sleutel, want anders zou het sowieso onzin zijn. Ik twijfel uberhaupt nog steeds aan het verhaal, maar goed.

Link naar bericht
Delen op andere sites
dat is b666

Ja oke maar is hij dan ook serieus door Aad aangewezen om die B666 te spelen. Je noemt hem nou wel zo, maar ik veronderstel uit eerdere posts dat er ook nooit echt wat geprobeerd is met hem. Volgens mij, als dit verhaal echt is, is het ook maar bij het idee gebleven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
lex van der linden is een acteur die veel in b-films speelt en daar was een special over in volkskrant magazine , b films in verband met filmfestival scheveningen in aankomst wat zij sponsoren (de volkskrant)

Shit. Die heb ik wel gelezen en volgens mij ook nog wel stukjes uit dat interview... heb je het artikel zelf nog? Kun je het overtypen? Of scannen, nog beter...

Link naar bericht
Delen op andere sites
het is die van 11 augustus , een vooruitblik is het op het filmfestival .

aardig tijdje terug duz

Ja, dat had je al gezegd, ik vroeg of je dat ding nog had :{ De context is erg belangrijk bij dit soort dingen namelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
http://www.pcmadlines.nl/magazines/vkmspecials.html

Dit zijn de specials toch? Zie over het filmfestival geen special staan.

http://zoek.volkskrant.nl/zoek?SORT=date&FDOC=0&SEC=Magazine&PRD=1y&text=film+festival

En hier zie ik ook niks staan. Ik denk dat het nergens online staat.

Ik heb het gelezen, een stuk ervan tenminste (mijn interessegebied ;)) online kon ik het ook niet vinden helaas en dat magazine ligt al lang in de papierbak.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...