Ga naar inhoud

[Centraal] MSN (versie 0.x - 7.x)


Aanbevolen berichten

[..]

Bedoel je msn 1.0?

jup. Dacht tenminste dat het 1 was... Kan het wel nakijken, heb de betreffende install hier nog wel... Kan ook 0.x of 2.x zijn geweest. Misschien zelf een keertje zoiets schrijven, heb al wel een tutje ervoor...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die oude simpele msn versies bevatten helaas veel beveiligingslekken, dus zijn ze riskant om te gebruiken. De nieuwe versies bevatten veel loze functies, maar toch gebruik ik ze (zoals eigen smilies, msn plus, etc).

indd... Al gebruik ik zelf geen msn plus

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

indd... Al gebruik ik zelf geen msn plus

Het is vooral handig dat ik dan kan zien hoeveel mail ik in mijn POP3 accounts heb binnengehaald (want ik heb uiteraard geen hotmail account daarvoor). Dat je leuke geluiden en opmaak teksten met "/ me" kan zenden is dan leuk meegenomen. Ohja, de advertentiebanner gaat ook mooi weg. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het is vooral handig dat ik dan kan zien hoeveel mail ik in mijn POP3 accounts heb binnengehaald (want ik heb uiteraard geen hotmail account daarvoor). Dat je leuke geluiden en opmaak teksten met "/ me" kan zenden is dan leuk meegenomen. Ohja, de advertentiebanner gaat ook mooi weg. ;)

Dat van die pop3 is indd wel handig al gebruik k zelf gewoon allemaal webmail... En die banner stoor k me niet aan :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 years later...

Schopje :P

Wist niet eens dat we een centraal MSNtopic hadden maargoed, toch gevonden :)

Ik heb een vraagje: ik heb iemand per ongeluk uit mijn MSNlijst gegooid, niet geblokkeerd, toen dacht ik: hoo foutje. Dus ik diegene weer toegevoegd maar nu zie ik haar niet meer online. Ze staat niet als geblokkeerd maar nu gewoon als offline. Maargoed, ze komt bij mij dus nooit als online en ik ben bij haar wel gewoon online.

Heeft iemand de gouden tip?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...