Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan Lokatietour #2


Aanbevolen berichten

Het lijkt mij wel bijzonder lastig in elk geval om voor één nacht in de kerstvakantie onderdak te vinden. Openlucht, hele nacht doorhalen? ;) Of ergens een weekend kiezen in het nieuwe jaar?

weekend is voor mij aan de ene kant minder fijn omdat ik dan mn werk vrij moet vragen, maar dat is niet zon groot probleem. In de vakantie moet ik ook tijd opgeven waarin ik zou kunnen leren voor mn tentamens in de week na de vakantie.

Volgens mij is het beter om het in het nieuwe jaar te doen omdat onderdak dan een minder groot probleem is en dat we nog genoeg tijd hebben om dingen te regelen. Alleen ik denk dat er in de vakantie meer mensen zullen kunnen/willen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 189
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

weekend is voor mij aan de ene kant minder fijn omdat ik dan mn werk vrij moet vragen, maar dat is niet zon groot probleem. In de vakantie moet ik ook tijd opgeven waarin ik zou kunnen leren voor mn tentamens in de week na de vakantie.

Volgens mij is het beter om het in het nieuwe jaar te doen omdat onderdak dan een minder groot probleem is en dat we nog genoeg tijd hebben om dingen te regelen. Alleen ik denk dat er in de vakantie meer mensen zullen kunnen/willen...

Lastig, lastig, 1 oplossing is dus bij iemand thuis maar ook dat lijkt mij een heel lastige opgave (hier is in elk geval geen optie). Een bungalow voor één nacht huren gaat sowieso niet lukken. We hebben wel ooit eens een nacht doorgebracht in ons clubhuis, ieder nam gewoon slaapspullen mee, misschien een soort oplossing?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Lastig, lastig, 1 oplossing is dus bij iemand thuis maar ook dat lijkt mij een heel lastige opgave (hier is in elk geval geen optie). Een bungalow voor één nacht huren gaat sowieso niet lukken. We hebben wel ooit eens een nacht doorgebracht in ons clubhuis, ieder nam gewoon slaapspullen mee, misschien een soort oplossing?

Ik weet niet wat jullie clubhuis is, maar aan zon optie zit ik ook te denken. Maar met "clubhuizen" huren heb ik niet zon hele goede ervaring sinds een paar weken... Dus zolang er geen gebouwen op mijn naam worden gehuurd doe ik mee ;) Ik ben nogal slecht in topografie, maar ik neem aan dat we regio Rotterdam moeten denken? Dus als een forumgebruiker daar ergens woont, misschien weet hij/zij in zijn woonplaats iets?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Clubhuis van schaatsclub 'de Amstelbocht' . Beetje uit de richting. Best wel nogal een beetje eigenlijk ;)

Iets in de omgeving Rotterdam, nou daar zit toch wel wat zou je zeggen :D

Indd.

Maar ik weet niet hoe het in omgeving Rotterdam is geregeld, maar hier in de buurt (Epe/Heerde), mogen verenigingen hun gebouwen niet meer verhuren. En overnachtingen mogen er officieel waarschijnlijk ook niet plaatsvinden. Vaak is het wel zo dat dergelijke verenigingen tegenover leden daar niet zo moeilijk over doen. Dus er zit vast wel iemand van dit forum bij een vereniging in omg. rotterdam ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Adriaan zit toch in Amerika, we mogen vast zijn huis wel lenen >:)

Tja, ik heb ruimte voor vier man... Met een beetje inschikken en als mensen zelf hun luchtmatje meenemen wel meer... (twee op mijn kamer, twee of drie op de logeerkamer, twee of drie in de woonkamer...) Maar ik lig uit de route (wel goed bereikbaar met OV als je de dag erna weer naar huis moet, trouwens).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Is er trouwens niet iemand met een héééééééél groot huis ? ;)O-)

Ik heb ruimte zat, dus kom maar! :D En je kan ook niet zeggen dat Rotterdam ver bij mij vandaan is. ;)

Maar ik heb ook twee ouders die daar vrees ik anders over denken. :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

wou net zeggen... ik weet niet hoe blij maikes ouders zullen opkijken als we dat huis ff komen bezetten :P

Ik praat ze wel om. Vooral mijn moeder... die heeft een aantal van jullie al ontmoet en het is maar voor een nachtje. *shrug* Ik kan het voor de zekerheid wel even vragen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik praat ze wel om. Vooral mijn moeder... die heeft een aantal van jullie al ontmoet en het is maar voor een nachtje. *shrug* Ik kan het voor de zekerheid wel even vragen ;)

Mijn bezoekje hebben ze vast overleefd :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik praat ze wel om. Vooral mijn moeder... die heeft een aantal van jullie al ontmoet en het is maar voor een nachtje. *shrug* Ik kan het voor de zekerheid wel even vragen ;)

Maar nogmaals even serieus alvast een bevestiging: Je had GEEN huisdieren, hè? (en dan bedoel ik vooral honden :X)

Want anders krijg ik een ontzettende benauwde, hoestende, weet ik veel wat nog meer, rotdag & nacht. ;) Als ik meega/mag.

--EDIT-- 1000e post! *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar nogmaals even serieus alvast een bevestiging: Je had GEEN huisdieren, hè? (en dan bedoel ik vooral honden :X)

Want anders krijg ik een ontzettende benauwde, hoestende, weet ik veel wat nog meer, rotdag & nacht. ;)

1000e post! *O*

Nope. Nog geen goudvis. Tenzij je mijn broertje meetelt... ;)

Ik heb het voor de zekerheid even gevraagd... woonkamer blijkt lastig, aangezien broer en vader moeten werken dinsdag, en die staan tussen 530 en 630 op.

Maar er kunnen nog wel twee man in de studeerkamer, als je je eigen luchtbed meeneemt...

Mijn moeder was er niet zo heel blij mee, maar als het moet, dan kan het wel ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
maandag 27 en dinsdag 28 december kan ik wel. Maar kan de rest ook ;) Woensdag, donderdag, vrijdag = werken voor mij.

Maandag 27 december komt me erg slecht uit. Maar het dinsdagdeel moet voor mij wel mogelijk zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou waarschijnlijk alle 2 de dagen wel kunnen, ik kom waarschijnlijk met een andere fan... (als hij dit keer niet afzegt 8)7 )

Maar alsnog: Met hoeveel man/vrouw zijn we nou? En hoe wordt de dagindeling?

Link naar bericht
Delen op andere sites

hoeveel mensen er komen... tel de mensen die in dit topic hebben gezegd dat ze komen na mijn eerste post van zondag... (of was het maandag?)

Maarja hoe ligt Veenendaal op de route? Ik wil zelf wel slaapspullen meenemen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
hoeveel mensen er komen... tel de mensen die in dit topic hebben gezegd dat ze komen na mijn eerste post van zondag... (of was het maandag?)

Maarja hoe ligt Veenendaal op de route? Ik wil zelf wel slaapspullen meenemen :)

Als we het kasteel in Wijk nog willen doen, is het daarna nog een kwartiertje rijden... anders ligt het niet echt op de route nee ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
hoeveel mensen er komen... tel de mensen die in dit topic hebben gezegd dat ze komen na mijn eerste post van zondag... (of was het maandag?)

Maarja hoe ligt Veenendaal op de route? Ik wil zelf wel slaapspullen meenemen :)

Ik heb even gekeken wie er allemaal komen... Daaruit zijn de volgende namen gekomen:

Lennert

Wonderer

Wer-Al-Zwowe

Dr. Ommels

The Master

Cold 45

Heer van Bartolhoven (als z'n tijdsschema 't toelaat)

DJ Sjammie

RCP123nl

Doeska

Uncle Ar

Robin04 (ik, als Dennis meegaat...)

Dennis (Zie Robin04)

Totaal: 13 Man/Vrouw

Nou, Wonderer gaf al aan waar mensen kunnen slapen:

2 man op studeerkamer

2 op Wonderers kamer

2 of 3 logeerkamer

2 of 3 huiskamer... (maar dat kon uiteindelijk toch niet, toch Wonderer?)

dat zijn 7 man ZONDER woonkamer en met Woonkamer is er plaats voor 9 of 10 man... Dan houden we nog wel een paar mensen over... O}

Toevoeging: Zojuist Dennis gesproken, we gaan mee onder voorbehoud... Als we een schema hebbe van wat er allemaal gedaan gaat worden, waar er gestart wordt, enz. en of we dan 1 of 2 dagen komen...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Om er een klein beetje vaart in te krijgen heb ik alvast een klein idee gemaakt voor de eerste dag van de Tour... Gewoon ff een beetje gebrainstormed... :)

Als volgt:

Verzamelen Rotterdam Centraal... Vervolgens naar Vlaardingen om wat dingen te bekijken... (bijv. huis Bassie, Garage Plaaggeest, gemeentehuis, Stadsgehoorzaal, huis boeven schatkaart...) Daarna richting Schoonhoven om de poort te bekijken en de andere locaties uit B&A... Daarna naar Hardinxveld-Giessendam om de schutsluis uit de Shortie te bekijken (ik zal binnenkort eens gaan kijken in H.Veld-Giessendam of ik die sluis kan vinden...) Vervolgens naar Ridderkerk om daar naar de haven te gaan en het huis op te zoeken waar de boeven gaan inbreken in de reis door Amerika... Dan kunnen we misschien een hapje eten bij dat restaurant waar ik mensen over hoorde praten bij die haven. Dan weer richting Rotterdam Centraal om de mensen die naar huis gaan te lozen...

Moeten we alleen vervoer regelen... Lijkt t ergens op?

(O)

Weer een toevoeging:Ik ga a.s. Zaterdagmiddag als het goed is met Dennis op de fiets naar Hardinxveld-Giessendam en dan kijken we of we met de tips van m'n moeder de schutsluis kunnen vinden... *)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook ik ben te snel geweest, er staan opties open voor die rot Kameleon-

Musical (ik ga hem bijna haten, joh :P) en het lijkt erop dat die

hoogstwaarschijnlijk doorgaan. Dus ook Uncle Ar onder voorbehoud. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ook ik ben te snel geweest, er staan opties open voor die rot Kameleon-

Musical (ik ga hem bijna haten, joh :P) en het lijkt erop dat die

hoogstwaarschijnlijk doorgaan. Dus ook Uncle Ar onder voorbehoud. ;)

jammer, maar mocht de tour op de dag doorgaan dat jij n musical hebt, laat ff weten waar dat is, wie weet komen we je nog ff opzoeken ;)

Vervolgens naar Ridderkerk om daar naar de haven te gaan en het huis op te zoeken waar de boeven gaan inbreken in de reis door Amerika

Kan je lang zoeken, dat huis staat namelijk in Hilversum

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

...Kan je lang zoeken, dat huis staat namelijk in Hilversum...

Nou, op info.bassieenadriaan.nl staat toch echt in Ridderkerk hoor... Klik maar op deze link: http://info.bassieenadriaan.nl/index.ph ... ie=amerika

Wordt er nog gereageerd mijn schema van lokaties waar we heen zouden kunnen gaan? We moeten samen met onze ideeën een tour maken...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou, op info.bassieenadriaan.nl staat toch echt in Ridderkerk hoor... Klik maar op deze link: http://info.bassieenadriaan.nl/index.ph ... ie=amerika

Er wordt nog steeds hard gewerkt om de fouten uit de info site te halen. Ik geef toe dat het nog niet 100% zeker is dat het huis in Hilversum staat, maar wel 90%.

maar goed on topic. Wat we precies gaan doen is nog niet echt aan de orde... Brainstormen is dan ook meer locaties opsommen die mogelijk aangedaan kunnen worden. De route kan pas later bedacht worden.

Belangrijker op dit moment is een datum te prikken, weten wie er komen, waar we slapen en wie een auto heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Er wordt nog steeds hard gewerkt om de fouten uit de info site te halen. Ik geef toe dat het nog niet 100% zeker is dat het huis in Hilversum staat, maar wel 90%.

maar goed on topic. Wat we precies gaan doen is nog niet echt aan de orde... Brainstormen is dan ook meer locaties opsommen die mogelijk aangedaan kunnen worden. De route kan pas later bedacht worden.

Belangrijker op dit moment is een datum te prikken, weten wie er komen, waar we slapen en wie een auto heeft.

Oké, maar de lokaties die ik aangaf, als we die op die volgorde volgen rijden we precies een rondje... En komen we weer precies uit in Rotterdam, Ridderkerk ligt een paar km van Rotterdam vandaan...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oké, maar de lokaties die ik aangaf, als we die op die volgorde volgen rijden we precies een rondje... En komen we weer precies uit in Rotterdam, Ridderkerk ligt een paar km van Rotterdam vandaan...

Ja, maar het is uberhaupt nog niet eens zeker of de tour een of twee dagen duurt.... Dus KAN je nog niet eens een route bedenken...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, maar het is uberhaupt nog niet eens zeker of de tour een of twee dagen duurt.... Dus KAN je nog niet eens een route bedenken...

oké, als er geen eens een idee meer ingestuurd mag worden... O} ik denk ik zal er proberen een beetje vaart in te krijgen... Maar oké, regel jij t dan allemaal maar....

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

oké, als er geen eens een idee meer ingestuurd mag worden... O} ik denk ik zal er proberen een beetje vaart in te krijgen... Maar oké, regel jij t dan allemaal maar....

ideeën mogen best ingestuurd worden, maar wel in een logische volgorde. Je kan wel heel mooi een route gaan uitstippelen, maar als er dan niemand komt voor die route heb je er weinig aan... En als je dan ook nog een post gaat editten waarin je in het rood inzet waarom er niemand op jouw route reageert (binnen 1 dag!) dan ben je niet helemaal logisch bezig. Maar goed dit offtopic bagger helpt allemaal ook niet mee...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ideeën mogen best ingestuurd worden, maar wel in een logische volgorde. Je kan wel heel mooi een route gaan uitstippelen, maar als er dan niemand komt voor die route heb je er weinig aan... En als je dan ook nog een post gaat editten waarin je in het rood inzet waarom er niemand op jouw route reageert (binnen 1 dag!) dan ben je niet helemaal logisch bezig. Maar goed dit offtopic bagger helpt allemaal ook niet mee...

Ja, ik dacht dat een slaapplaats geregld was... Bij Wonderer... Nou, wat moet je nog meer regelen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, ik dacht dat een slaapplaats geregld was... Bij Wonderer... Nou, wat moet je nog meer regelen?

afgezien van dat Wonderers huis niet helemaal op de route ligt, quote ik jou:

dat zijn 7 man ZONDER woonkamer en met Woonkamer is er plaats voor 9 of 10 man... Dan houden we nog wel een paar mensen over...
Link naar bericht
Delen op andere sites

Om eerlijk te zijn heb ik het idee, dat de tour van eind december, het best uit 1 dag kan bestaan. Want in zo'n korte periode is het lastig om nog iets dat op de route ligt te vinden. Vakantiehuisjes of iets dergelijks zijn meestal bezet.

Dan kan de 2-daagse variant beter in februari omdat er meer tijd is om iets te vinden. Natuurlijk moeten er dan wel vroeg data geprikt worden en duidelijk zijn hoeveel mensen er ongeveer komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Om eerlijk te zijn heb ik het idee, dat de tour van eind december, het best uit 1 dag kan bestaan. Want in zo'n korte periode is het lastig om nog iets dat op de route ligt te vinden. Vakantiehuisjes of iets dergelijks zijn meestal bezet.

Dan kan de 2-daagse variant beter in februari omdat er meer tijd is om iets te vinden. Natuurlijk moeten er dan wel vroeg data geprikt worden en duidelijk zijn hoeveel mensen er ongeveer komen.

Dat lijkt mij ook handiger, en Naarden en Schoonhoven zijn geen grote plaatsen, ofwel je loopt er makkelijk doorheen. In ridderkerk is alles bij elkaar dus dat is ook makkelijk. Deze 3 plaatsen zouden makkelijk moeten kunnen in 1 dag, mits we niet te lang blijven hangen, en we mooi vroeg beginnen natuurlijk

Link naar bericht
Delen op andere sites
Om eerlijk te zijn heb ik het idee, dat de tour van eind december, het best uit 1 dag kan bestaan. Want in zo'n korte periode is het lastig om nog iets dat op de route ligt te vinden. Vakantiehuisjes of iets dergelijks zijn meestal bezet.

Dan kan de 2-daagse variant beter in februari omdat er meer tijd is om iets te vinden. Natuurlijk moeten er dan wel vroeg data geprikt worden en duidelijk zijn hoeveel mensen er ongeveer komen.

Goed gesproken/getikt, Albert. Ik sluit me hierbij aan. Tis natuurlijk een kwestie van de meeste stemmen gelden, maar een 1-daags avontuur heeft mijn voorkeur. Volgens mij hadden we ook al een soort route (Naarden, Schoonhoven, Ridderkerk en in de reserve Wijk).

Wie kunnen er op 28-12 mee?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Goed gesproken/getikt, Albert. Ik sluit me hierbij aan. Tis natuurlijk een kwestie van de meeste stemmen gelden, maar een 1-daags avontuur heeft mijn voorkeur. Volgens mij hadden we ook al een soort route (Naarden, Schoonhoven, Ridderkerk en in de reserve Wijk).

Wie kunnen er op 28-12 mee?

Zeer waarschijnlijk kan ik wel, ik zie in ieder geval geen reden waarom ik niet zou kunnen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Goed gesproken/getikt, Albert. Ik sluit me hierbij aan. Tis natuurlijk een kwestie van de meeste stemmen gelden, maar een 1-daags avontuur heeft mijn voorkeur. Volgens mij hadden we ook al een soort route (Naarden, Schoonhoven, Ridderkerk en in de reserve Wijk).

Wie kunnen er op 28-12 mee?

De 28e kan ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Om er een klein beetje vaart in te krijgen heb ik alvast een klein idee gemaakt voor de eerste dag van de Tour... Gewoon ff een beetje gebrainstormed... :)

Als volgt:

Verzamelen Rotterdam Centraal... Vervolgens naar Vlaardingen om wat dingen te bekijken... (bijv. huis Bassie, Garage Plaaggeest, gemeentehuis, Stadsgehoorzaal, huis boeven schatkaart...) Daarna richting Schoonhoven om de poort te bekijken en de andere locaties uit B&A... Daarna naar Hardinxveld-Giessendam om de schutsluis uit de Shortie te bekijken (ik zal binnenkort eens gaan kijken in H.Veld-Giessendam of ik die sluis kan vinden...) Vervolgens naar Ridderkerk om daar naar de haven te gaan en het huis op te zoeken waar de boeven gaan inbreken in de reis door Amerika... Dan kunnen we misschien een hapje eten bij dat restaurant waar ik mensen over hoorde praten bij die haven. Dan weer richting Rotterdam Centraal om de mensen die naar huis gaan te lozen...

Moeten we alleen vervoer regelen... Lijkt t ergens op?

(O)

Weer een toevoeging:Ik ga a.s. Zaterdagmiddag als het goed is met Dennis op de fiets naar Hardinxveld-Giessendam en dan kijken we of we met de tips van m'n moeder de schutsluis kunnen vinden... *)

Als je het leuk vind (en dat kan ik begrijpen) moet je het doen. Voor de tour hoeft het niet omdat ik al weet waar die is en we er zeer zeer waarschijnlijk toch niet heengaan.

Vlaardingen doen we sowiezo niet omdat tour nr. 1 daar al heengingen (in september) Bij deze tour gaan we naar locaties waar we vorige keer niet aan toekwamenen die we wel willen zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dinsdag de 28e----> Dan kan ik, afspreken te Naarden (station Naarden-Bussum?)?

Ok, lijkt me een logische plek om te beginnen. Precieze tijden enzo doen we later nog wel.

Ik ga rijden vanaf Krimpen ad IJssel en kan 'bezemen' vanaf NS station Rotterdam-Alexander vanwaar we dan doorrijden richting station Naarden. De zitplaatsen zijn beperkt, zie mijn vorige mail over de onnavolgbare rechtenstructuur hierin O} .

Heb er wel weer zin in... *O* Nou niet meer ziek worden hè, Maike?!

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik zou graag iets meer willen weten over het vervoer enz.

want als mijn ouders dat goed keuren

dan wil ik ook wel mee!!!!!

Er wordt een verzamelplaats afgesproken. Waarschijnlijk wordt dat station Rotterdam centraal. Vandaar vertrekken we met auto's naar de locaties. Wie er dit keer precies rijden is nog niet bekend, maar als ik het zo nalees is het zo goed als zeker dat rpc123nl één van de rijdende personen is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hé, ik doe ook mee! (Of hadden jullie soms iets anders gedacht/gehoopt? ;) ) Ik woon absoluut niet op de route, dus neem maar niet eens de moeite om 't te vragen. ;)

Zolang je maar uit de buurt van autobanden blijft!!! Malloot!!! ;)

Verder kunnen we ook dit keer natuurlijk niet zonder jouw inspirerende ideeen - ik had je virtueel al een plaatsje in m'n auto toebedeeld...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zolang je maar uit de buurt van autobanden blijft!!! Malloot!!! ;)

Verder kunnen we ook dit keer natuurlijk niet zonder jouw inspirerende ideeen - ik had je virtueel al een plaatsje in m'n auto toebedeeld...

Zit jouw auto nu niet al virtueel vol? ;)

Ik heb er in elk geval weer erg zin in. Naarden is voor mij om te beginnen ook lekker om de hoek , dat scheelt alweer :)

Nog maar 20 nachtjes woelen en draaien en keren....

Link naar bericht
Delen op andere sites

puh_arafat.gif joint de club ;)

Ben het indd met Albert eens dat het beter is dit keer weer n eendagstour te houden. Al vind ik het wel jammer op de dvd kijken en quiz te missen, maar dat zou toch niet meer lukken in zon korte tijd as albert said.

Maar is er nog iemand zo aardig om mij in zijn/haar auto mee te nemen? Ik heb geen zin om te lopen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ok, lijkt me een logische plek om te beginnen. Precieze tijden enzo doen we later nog wel.

Ik ga rijden vanaf Krimpen ad IJssel en kan 'bezemen' vanaf NS station Rotterdam-Alexander vanwaar we dan doorrijden richting station Naarden. De zitplaatsen zijn beperkt, zie mijn vorige mail over de onnavolgbare rechtenstructuur hierin O} .

Heb er wel weer zin in... *O* Nou niet meer ziek worden hè, Maike?!

Jongen, al heb ik 43 graden koorts, ik kom gewoon :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...