Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan Lokatietour #2


Aanbevolen berichten

puh_arafat.gif joint de club ;)

Ben het indd met Albert eens dat het beter is dit keer weer n eendagstour te houden. Al vind ik het wel jammer op de dvd kijken en quiz te missen, maar dat zou toch niet meer lukken in zon korte tijd as albert said.

Maar is er nog iemand zo aardig om mij in zijn/haar auto mee te nemen? Ik heb geen zin om te lopen ;)

Ik heb ook geen zin om te lopen. Dus als er iemand dan wil rijden, meld het dan even.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 189
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Ik heb ook geen zin om te lopen. Dus als er iemand dan wil rijden, meld het dan even.

Wat zijn jullie een stelletje mietjes zeg. Niet lopen, pfft. B&A hebben 20 kilometer door de Calimero kloof gelopen, ja, in 40 graden hitte!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe ziet mijn auto er nu uit?

Maike en Jorrit in ieder geval en Albert ook. Ik zie jullie bij NS station Naarden.

Lennert en Angela, jullie moeten het eventueel het laatste plekje uitvechten. Van mij mogen jullie ook met z'n 3-en achterin, maar zelfs de achterbank van een Passat wordt op een gegeven moment krap.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe ziet mijn auto er nu uit?

Maike en Jorrit in ieder geval en Albert ook. Ik zie jullie bij NS station Naarden.

Lennert en Angela, jullie moeten het eventueel het laatste plekje uitvechten. Van mij mogen jullie ook met z'n 3-en achterin, maar zelfs de achterbank van een Passat wordt op een gegeven moment krap.

Dat wordt dus Angela. Ik word niet van mijn maatje gescheiden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

:( Heb ik eens plek...

Hoezo, jij hebt toch plek? En anders ga ik wel niet met Robert mee. Ik blijf bij Angela, simpel ;) We hebben sowieso nog een auto nodig, misschien wel twee. Of een busje huren. Heeft iemand groot rijbewijs?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

niet zeiken, we gaan wel samen lopen ;):P

Al is dat helaas niet zon goede optie met mijn conditie...

Je mag mijn arafat sjaal lenen. Die geeft extra kracht ;)

Ik ken zelf niemand die wel zou willen rijden :'( Ik zit me WEL grondig af te vragen wat Dick doet de 28ste... maar die zal wel geen tijd hebben. Kun je het je voorstellen, de adjudant terug op zijn oude bureau? ;) Maar ja, dat zal wel bij dromen blijven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat zou ik niet zeggen, je wist die trein zaterdag behoorlijk lang bij te houden! :D;)

hehe k werd nogal vreemd aangekeken door die hardcoregasten waar jullie later bij zaten ;) Maar goed :D

En dat van Dick lijkt me ook niet zon goed idee, dan missen Wonderer en Angela zon beetje alles van de tour, is ook weer sonde :P

oja en over die theedoek: tnx ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hoezo, jij hebt toch plek? En anders ga ik wel niet met Robert mee. Ik blijf bij Angela, simpel ;) We hebben sowieso nog een auto nodig, misschien wel twee. Of een busje huren. Heeft iemand groot rijbewijs?

Ik had misschien nog een knipoogje moeten plaatsen. Maar ik neem aan dat het wel goed komt. En anders huren we wat fietsen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik had misschien nog een knipoogje moeten plaatsen. Maar ik neem aan dat het wel goed komt. En anders huren we wat fietsen ;)

haha kunnen we ook doen, is wel koud, maar dan moeten we maar wat harder fietsen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, als Dennis en ik vanaf Rotterdam Centraal met iemand mee zouden kunnen rijden zou geweldig zijn... Maar 1-daagse t0ur lijkt me ook het beste! ^O^ Worden we dan ook weer bij Rotterdam Centraal gelo0sd?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Nu het forum 2 weken plat heeft gelegen hebben we ook helemaal geen mogelijkheden gehad om te praten over een lokatietour, mogelijk in deze periode rond de feestdagen en nu zullen we het dus ook wel niet meer redden. Misschien is het een goed idee als we het er weer eens even met z'n allen hier er over hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites

gister is de tour dus geweest :P

naja tour... tour is niet doorgegaan wegens gebrek aan vervoer. De extreem harde kern (helaas met afwezigheid van wer-al zwowe) heeft toch nog een tourtje gehouden en heeft zich in wonderers huis verzamelt en is vanuit daar ook nog naar wijk bij duurstede geweest, waar nog iemand Adriaan immiteerde door het kasteel op te klimmen 8-) . Daarna hebben we nog wat stukjes Sleutel en Diamant en bijna de hele stad gekeken.

De harde kern bestond gister uit Wonderer, Dr.Ommels en mij ;)

Ik wil bij deze Maike en Jorrit bedanken voor de gezellige dag en Maike in het speciaal voor de gastvrijheid en alles!

Was weer leuk :)

Maar over de locatietour, deze wordt waarschijnlijk gehouden in februari... als het dan maar niet sneeuwt... stond ik in Ede, rijden er geen bussen meer :( via leuke omwegen nog met de trein in Veenendaal aangekomen, 2 uur te laat :( niet leuk... gelukkig had ik "Altijd blijven lachen" op mn discman ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

wie zijn die jochies op die foto van liggen ofsow iets

Oh, dat was in het circus. Stonden op dezelfde geheugenkaart ;) Een gozer deed een stunt op skates, hij sprong over een kudde kleuters + Angela heen

Link naar bericht
Delen op andere sites
Foto's hier ;) Cold is maf...

valt best mee hoor ;)

ik wil alleen adriaan evenaren!

Vraag me af hoe ver hij was geklommen nu die dingen zo glad waren... Ik ben niet zo hoog gegaan, muur was opzich redelijk klimbaar, zoals je hier goed kan zien, maar door die sneeuw waren die stenen ook nog lekker glad en ik had geen zin om naar beneden te vallen, wat me wat blauwe plekken zou opleveren, wat dus niet zo erg was, maar als ik de verkeerde kant op zou vallen zou ik zeiknat zijn geweest en daar had ik geen trek in met die kou ;) Maarja Adriaan heeft het wel gedaan _O_:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

valt best mee hoor ;)

ik wil alleen adriaan evenaren!

Vraag me af hoe ver hij was geklommen nu die dingen zo glad waren... Ik ben niet zo hoog gegaan, muur was opzich redelijk klimbaar, zoals je hier goed kan zien, maar door die sneeuw waren die stenen ook nog lekker glad en ik had geen zin om naar beneden te vallen, wat me wat blauwe plekken zou opleveren, wat dus niet zo erg was, maar als ik de verkeerde kant op zou vallen zou ik zeiknat zijn geweest en daar had ik geen trek in met die kou ;) Maarja Adriaan heeft het wel gedaan _O_:)

Ik heb het vermoeden dat Adriaan niet veel verder is gekomen dan jij... vandaar dat het niet nodig was om een lijntje te hebben, het was maar een halve meter!

Bij nader inzien toch niet... ik kan niet eens het stuk muur terugvinden op de foto's. Het stuk waar ze een kat nadoen wel ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het fijn, dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Maar helaas kon ik er niet bij zijn. Want ik had en heb andere dingen aan mijn hoofd (de slechte toestand van mijn opa, die vandaag tot zijn overlijden heeft geleden).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het fijn, dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Maar helaas kon ik er niet bij zijn. Want ik had en heb andere dingen aan mijn hoofd (de slechte toestand van mijn opa, die vandaag tot zijn overlijden heeft geleden).

Volgende keer beter. Dat van je opa is wel een stukje belangrijker.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het fijn, dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Maar helaas kon ik er niet bij zijn. Want ik had en heb andere dingen aan mijn hoofd (de slechte toestand van mijn opa, die vandaag tot zijn overlijden heeft geleden).

gecondoleerd

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
Schopje hieronder, wordt die lokatietour in de carnavalsvakantie nog wat of niet ?

De vakantie begint volgende week, dus het wordt snel iets regelen.

Carnavalsvakantie, bestaat die ook al? Waarom heb ik er nooit van gehoord?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
[..]

aarghh slechste uitvinding ooit...

sta er een o voor, moet t ook volgende week verbeteren :(

ach je mag net zo lang door gaan tot het een v is... En je mag gewoon examen doen als je geen v hebt, je krijgt alleen geen diploma :+

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...