Ga naar inhoud

[centraal] Darts! <deel 4>


Aanbevolen berichten

En hier weer verder

Topic #3

Topic #2

Topic #1

Master of Darts 2005

Uitzendingen (helaas) op RTL 5 vanaf 19.55u

Best of 7 sets (best of 3 legs per set)

MAA Co Stompé - Colin Lloyd 4 - 0

MAA Raymond van Barneveld - Roland Scholten4 - 2

MAA Andy Fordham - Wayne Mardle 4 - 2

DIN Tony David - Wayne Mardle 4 - 2

DIN Andy Fordham - Phil Taylor 2 - 4

DIN Co Stompé - Roland Scholten 1 - 4

LET OP: WOENSDAG OM 19.30u!

WOE Tony David - Phil Taylor 0 - 4

WOE Andy Fordham - Roland Scholten 4 - 1

WOE Raymond van Barneveld - Colin Lloyd 4 - 0

WOE Co Stompé - Wayne Mardle 4 - 1

DON Andy Fordham - Colin Lloyd 4 - 1

DON Raymond van Barneveld - Phil Taylor 0 - 4

DON Tony David - Roland Scholten 3 - 4

VRI Tony David - Colin Lloyd 4 - 3

VRI Raymond van Barneveld - Wayne Mardle 4 - 3

VRI Co Stompé - Phil Taylor 0 - 4

Halve finales (best of 9 sets)

LET OP: ZATERDAG OM 20.30u!

ZAT Phil Taylor - Raymond van Barneveld 5 - 2

ZAT Roland Scholten - Andy Fordham 1 - 5

Finales (best of 13 sets)

LET OP: ZONDAG OM 20.30u!

ZON Phil Taylor - Andy Fordham 7 - 1

GROEN: speelt nu

ROOD: gespeeld

Let's talk about darts! Game on!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Fordham wilde net zijn pijl voor de dubbel gooien toen er iemand heel hard TAYLOR! riep. De zaal reageerde boos op het persoon en Phil gebaarde de dader aan te wijzen zodat hij uit de zaal verwijderd kon worden.

Ja, en toen stonden Taylor en Fordham hem uit te zwaaien. Echt grappig! _O-:W

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vooral dat zwaaien vond ik prachtig om te zien. Maar dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren.

zolang iedereen aan een kaartje kan komen, en iedereen kan schreeuwen, blijft zoiets...

je ziet het ook wel eens tijdens een tennispartij (ik kan het me vorig jaar op een grand slam nog herinneren toen Gustavo Kuerten speelde)

Je kan er niets tegen doen, het gebeurd, helaas

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

zolang iedereen aan een kaartje kan komen, en iedereen kan schreeuwen, blijft zoiets...

je ziet het ook wel eens tijdens een tennispartij (ik kan het me vorig jaar op een grand slam nog herinneren toen Gustavo Kuerten speelde)

Je kan er niets tegen doen, het gebeurd, helaas

Ja, maar het is eigenlijk een ongeschreven regel. Je mag best iemand aanmoedigen, maar je roept niet op het moment dat iemand wil gooien.

En dan vind ik het zeker terrecht dat zo iemand er uit wordt gegooid.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

*SCHOP*

Ideetje:

We organiseren een darttoernooi...

Bij een redelijk deelnemersveld kunnen we natuurlijk poules loten en ons daar een dag mee bezig houden. Ergens in de zomer of meivakantie. Stel we doen €5,- inschrijfgeld, we kopen een niet te dure beker, en de opbrengst gaat naar... je raadt het al... Radio B&A!

Ik wil best dat bekertje regelen, geld ontvangen, schema's maken, alleen ik heb geen idee voor een precieze locatie... Misschien dat iemand dat wel weet? Een simpel cafétje kan al genoeg zijn, twee borden is ook genoeg... Ik verwacht niet meer dan 10 man ofzo, misschien dat iemand met een groot huis zichzelf tot gastheer promoveert ;)

Hoor het nog wel!

Link naar bericht
Delen op andere sites
*SCHOP*

Ideetje:

We organiseren een darttoernooi...

Bij een redelijk deelnemersveld kunnen we natuurlijk poules loten en ons daar een dag mee bezig houden. Ergens in de zomer of meivakantie. Stel we doen €5,- inschrijfgeld, we kopen een niet te dure beker, en de opbrengst gaat naar... je raadt het al... Radio B&A!

Ik wil best dat bekertje regelen, geld ontvangen, schema's maken, alleen ik heb geen idee voor een precieze locatie... Misschien dat iemand dat wel weet? Een simpel cafétje kan al genoeg zijn, twee borden is ook genoeg... Ik verwacht niet meer dan 10 man ofzo, misschien dat iemand met een groot huis zichzelf tot gastheer promoveert ;)

Hoor het nog wel!

Als het maar niet morgen is, want dan ben ik naar een darttoernooi. ;)

Edit: Ik heb ineens een geniaal idee. Maar daar morgen meer over.

Link naar bericht
Delen op andere sites
*SCHOP*

Ideetje:

We organiseren een darttoernooi...

Bij een redelijk deelnemersveld kunnen we natuurlijk poules loten en ons daar een dag mee bezig houden. Ergens in de zomer of meivakantie. Stel we doen €5,- inschrijfgeld, we kopen een niet te dure beker, en de opbrengst gaat naar... je raadt het al... Radio B&A!

Ik wil best dat bekertje regelen, geld ontvangen, schema's maken, alleen ik heb geen idee voor een precieze locatie... Misschien dat iemand dat wel weet? Een simpel cafétje kan al genoeg zijn, twee borden is ook genoeg... Ik verwacht niet meer dan 10 man ofzo, misschien dat iemand met een groot huis zichzelf tot gastheer promoveert ;)

Hoor het nog wel!

*aadbaron* Een geniaal plan, met alle bescheidenheid mag ik wel zeggen, een zeer geniaal plan!! ^O^

Ik wil heel graag meedoen :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als het maar niet morgen is, want dan ben ik naar een darttoernooi. ;)

Edit: Ik heb ineens een geniaal idee. Maar daar morgen meer over.

Ik heb mijn geniale idee uitgevoerd. Ik ben met een nieuw dartbord naar een aantal spelers toegestapt. En ik heb ze het laten signeren. Klik hier om naar het topic te gaan waar ik dat bord te koop aanbied.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ff offtopic: Raymond van Barneveld is vandaag jarig. Gefeliciteerd! 8-)

Aanstaande 7 t/m 16 mei begint de ''International Darts League!'' _O_

Mooi, dan ben ik er niet ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...