Ga naar inhoud

release verdwenen kroon


Aanbevolen berichten

Ik heb goed nieuws over de release van de verdwenen kroon,

de DVD komt uit op

6 april 2004

heb ik gelezen op het internet!

Ik weet niet of de modjes het leuk vinden dat je hier een apart topic over opent (misschien past je berichtje beter in het lopende 'Kroon-topic'). Maar het is wel erg leuk nieuws, kijk al erg lang naar die dvd uit. Jammer dat er geen extra's op deze dvd komen :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik weet niet of de modjes het leuk vinden dat je hier een apart topic over opent (misschien pas je berichtje ook in het lopende 'Kroon-topic'). Maar het is wel erg leuk nieuws, kijk al erg lang naar die dvd uit. Jammer dat er geen extra's op deze dvd komen

nee jammer genoeg niet

ik had namelijk ook hier graag bloopers op gezien

maar dat verhaal gaat jammer genoeg niet op!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet niet of de modjes het leuk vinden dat je hier een apart topic over opent (misschien past je berichtje beter in het lopende 'Kroon-topic').

Tja, het geeft nu even niet. Discussieer hier maar lekker over wat je verwacht van de DVD en wat je erover kwijt wilt. Ik laat dit topic nog open tot en met maandag en dan gooi ik het dicht en is het verder discussieren in het lopende kroon topic bij de seriessectie. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tja, het geeft nu even niet. Discussieer hier maar lekker over wat je verwacht van de DVD en wat je erover kwijt wilt. Ik laat dit topic nog open tot en met maandag en dan gooi ik het dicht en is het verder discussieren in het lopende kroon topic bij de seriessectie. ;)

spijtig dat er geen extras op die dvd komen

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 6 months later...
Ik vroeg mij eigenlijk af of een van jullie weet waarom op deze DVD geen extra's staan ?

Was er geen materiaal ofzo (dat lijkt mij trouwens sterk)....

Jawel, maar bewaren ze voor een andere dvd ;) Tenminste dat denk ik (Cold)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Volgens mij heeft aad eens gezegd dat er geen materiaal meer was.

Dat ze geen bloopers en zo meer op de band hadden.

gr

Ja, maar waarom dan geen karaoke liedjes...

Dat hadden ze als je het mij vraagt overal wel kunnen doen... Kleine moeite, wel heeeel gaaf

Neem een voorbeel aan de DVD van de huilende professor

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En die 'blooper' met de adjudant Van Der Steen zonder broek dan? Die hadden ze er best op kunnen zetten.

Bwa, das 1 blooper, wel vrij nutteloos om daar een blooper-sectie van te maken.

Vind het wel spijtig dat er geen extra's op de dvd staan hoor, maarja, als ze het niet zagen zitten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En die 'blooper' met de adjudant Van Der Steen zonder broek dan? Die hadden ze er best op kunnen zetten.

Op zich is dat ook geen blooper...

Een lachertje tussedoor echt in scene gezet, voor de gein...

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...