djkoelkast 10 mei 2005 gepost Auteur Share 10 mei 2005 gepost Let op: vanavond eerder! 21.30-22.30 en 23.15-00.30! Kijkcijfers gisteren: 642.000 en 411.000 denk dat het er vanavond meer worden (betere tijd) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 mei 2005 gepost Auteur Share 10 mei 2005 gepost We zijn begonnen Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 10 mei 2005 gepost Share 10 mei 2005 gepost Drommels, daar was ik niet op voorbereid Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 mei 2005 gepost Auteur Share 10 mei 2005 gepost Commentatoren zijn nu opeens wel HEEL erg partijdig en nog voor Blijs ook... beetje jammer want juist omdat ze eerder niet (zo heel erg) partijdig waren waren ze zo goed als commentatoren... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 10 mei 2005 gepost Share 10 mei 2005 gepost Commentatoren zijn nu opeens wel HEEL erg partijdig en nog voor Blijs ook...beetje jammer want juist omdat ze eerder niet (zo heel erg) partijdig waren waren ze zo goed als commentatoren... Gister bij Co vond ik ze ook erg partijdig... Overigens vond ik dat niet zo gek, omdat iedereen het Co zo gunt, en of we het Blijf gunnen? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 mei 2005 gepost Auteur Share 10 mei 2005 gepost Hans Kraay wordt ook steeds irritanter en dan nog fouten maken ook (Richardson verwisselen met Routledge ) Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 10 mei 2005 gepost Share 10 mei 2005 gepost Zeg dj, hoe komt het dat jij een hekel bent gaan krijgen aan Blijs? Wat heeft hij gedaan/gezegd? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 mei 2005 gepost Auteur Share 10 mei 2005 gepost Zeg dj, hoe komt het dat jij een hekel bent gaan krijgen aan Blijs?Wat heeft hij gedaan/gezegd? arrogant, die kop, die stem... blegh en die george moest eruit, West moest door! helaas... hij gooide 'rubbish' dit keer... Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 10 mei 2005 gepost Share 10 mei 2005 gepost Hans Kraay wordt ook steeds irritanter en dan nog fouten maken ook (Richardson verwisselen met Routledge ) Die Arjan van der Giessen is er ook niet meer helemaal bij. Stephen Bunting: ''I played Niels de Ruiter twice. I beat him in Sweden and he beat me in Finland'' Arjan: Ja, hij zegt ''ik heb twee keer tegen hem gespeeld, ik versloeg hem in Finland en hij versloeg mij in Zweden'' Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 10 mei 2005 gepost Share 10 mei 2005 gepost [..]Die Arjan van der Giessen is er ook niet meer helemaal bij. Stephen Bunting: ''I played Niels de Ruiter twice. I beat him in Sweden and he beat me in Finland'' Arjan: Ja, hij zegt ''ik heb twee keer tegen hem gespeeld, ik versloeg hem in Finland en hij versloeg mij in Zweden'' Toch wel leuk dat Stephen Bunting twice zei Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 mei 2005 gepost Auteur Share 10 mei 2005 gepost Arjan zei ook 'better as' ipv 'better then' dat is gewoon NOG fouter dan 'beter als...' beetje jammer dat Fitton door is, nog jammerder dat het ten koste van tony david is... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 mei 2005 gepost Auteur Share 11 mei 2005 gepost vanavond eindelijk LIVE vanaf een uur of acht is het raak (jammer dat HvN er weer tussendoor moet...) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 mei 2005 gepost Auteur Share 11 mei 2005 gepost Voorspellingen van vanavond (best of 11 sets) Tony O'Shea - Shaun Gratbatch (6 - 4) Martin Atkins - Hans Blijs (6 - 4) Martin Adams - André Brantjes (5 - 6) Mike Veitch - Darryl Fitton (6 - 3) ik hoop het maar Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 11 mei 2005 gepost Share 11 mei 2005 gepost Voorspellingen van vanavond (best of 11 sets)Mike Veitch - Darryl Fitton (6 - 3) Ik hoop deze andersom. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 mei 2005 gepost Auteur Share 11 mei 2005 gepost [..]Ik hoop deze andersom. doe de rest dan ook Fitton kan ik ook niet uitstaan, die moet weg Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 11 mei 2005 gepost Share 11 mei 2005 gepost doe de rest dan ookFitton kan ik ook niet uitstaan, die moet weg Neuh, voor de rest volg ik jou. Nou ok, ik denk niet dat Brantjes wint, dus ik gok [6-4] voor Adams. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 mei 2005 gepost Auteur Share 11 mei 2005 gepost Dat liedje van Atkins (Ozzy Osbourne) lijkt heel erg op het 'ga mee op de fiets' liedje uit de Bereboot gezongen door Jimmy Bril (Paul van Gorcum) die Blijs heeft ook zo'n capsonesmuziekje (I'm the one and only dominator, I wanna kiss myself) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 mei 2005 gepost Auteur Share 11 mei 2005 gepost Je bent al een paar dagen verkouden he Uncle Ar en deze keer niet zo partijdig zijn, Blijs moet eruit! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 11 mei 2005 gepost Share 11 mei 2005 gepost Je bent al een paar dagen verkouden he Uncle Ar en deze keer niet zo partijdig zijn, Blijs moet eruit! Verkouden? Ik? Wat bedoel ............... (!) ............... ooooooooooh! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 mei 2005 gepost Auteur Share 11 mei 2005 gepost [..]Verkouden? Ik? Wat bedoel ............... (!) ............... ooooooooooh! Uncle Ar alias Jaques Nieuwlaat Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 11 mei 2005 gepost Share 11 mei 2005 gepost Trouwens dj, ff voor jouw schema, het is volgens mij 2 legs per set. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 mei 2005 gepost Auteur Share 11 mei 2005 gepost Trouwens dj, ff voor jouw schema, het is volgens mij 2 legs per set. nee best of 3, dus 3 Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 11 mei 2005 gepost Share 11 mei 2005 gepost nee best of 3, dus 3 Maar waarom hebben ze dan bij 2 gewonnen legs al de set te pakken? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 mei 2005 gepost Auteur Share 11 mei 2005 gepost [..]Maar waarom hebben ze dan bij 2 gewonnen legs al de set te pakken? best of 3, dus maximaal 3 legs per set (2 - 1 of 1 - 2) het is toch ook best of 11 sets, dus max 11 (6 - 5 of 5 - 6) en willen! de heren! commentatoren! alsjeblieft! ophouden! met! zo! ongeloooooooflijk!!! partijdig te zijn!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 11 mei 2005 gepost Share 11 mei 2005 gepost best of 3, dus maximaal 3 legs per set (2 - 1 of 1 - 2)het is toch ook best of 11 sets, dus max 11 (6 - 5 of 5 - 6) *bas* Oh, zit dat zo. Nou, weer wat geleerd. Conclusie: dus op de Lakeside is het officieel 5 legs per set! *kijkt intelligent* Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 mei 2005 gepost Auteur Share 11 mei 2005 gepost [..]*bas* Oh, zit dat zo. Nou, weer wat geleerd. Conclusie: dus op de Lakeside is het officieel 5 legs per set! *kijkt intelligent* klopt, best of 5 legs = 1 set Blijs ligt er gewoon uit hoor, ik hoop met 6 - 1, weg met hem! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 mei 2005 gepost Auteur Share 11 mei 2005 gepost 6 - 2 inderdaad wel tijd voor een nieuw bord Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 mei 2005 gepost Auteur Share 11 mei 2005 gepost nu merk je dat ze al iets minder partijdig zijn, maakt mij ook niet uit wie er wint nu Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 mei 2005 gepost Auteur Share 11 mei 2005 gepost Fitzmorris zei nog iets aan het eind: 5 minutes, but SBS6 5 minutes is 2,5 hours (of zoiets) ze draaiden snel de knop om iig Dit was een leuke wedstrijd om naar te kijken, vanavond weinig interessant, Fitton moet eruit, alleen O'Shea is wel leuk om naar te kijken, dus we wachten het maar weer af he Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 mei 2005 gepost Auteur Share 11 mei 2005 gepost Kijkcijfers gisteren: 448.000 / 487.000 Zal morgen wel een stuk meer worden! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 11 mei 2005 gepost Share 11 mei 2005 gepost 6-0 overwinning voor Fitton! > Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 mei 2005 gepost Auteur Share 11 mei 2005 gepost Het was Veitch helaas niet gegund, nu kijken of O'Shea het waar kan maken Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 mei 2005 gepost Auteur Share 11 mei 2005 gepost da's helemaal een k*tstreek zeg! reclame en dan alleen de laatste set van een mooie wedstrijd sbs6 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 mei 2005 gepost Auteur Share 12 mei 2005 gepost Kijkcijfers gisteren: 501.000 (leuk aantal ) / 342.000 Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 12 mei 2005 gepost Share 12 mei 2005 gepost Kijkcijfers zullen vrijdag 13 mei misschien nog hoger zijn. SBS gaat dan namelijk de voetbalwedstrijd Sparta - Heracles live uitzenden, met het darts er tussendoor. (of ze gaan voetbal uitzenden tussen het darts door, het is maar hoe je het bekijkt). Het wordt dus een schakelprogramma tussen beide sporten. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 mei 2005 gepost Auteur Share 12 mei 2005 gepost Kijkcijfers zullen vrijdag 13 mei misschien nog hoger zijn. SBS gaat dan namelijk de voetbalwedstrijd Sparta - Heracles live uitzenden, met het darts er tussendoor. (of ze gaan voetbal uitzenden tussen het darts door, het is maar hoe je het bekijkt). Het wordt dus een schakelprogramma tussen beide sporten. zijn ze helemaal achterlijk geworden voetbal ! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 12 mei 2005 gepost Share 12 mei 2005 gepost zijn ze helemaal achterlijk geworden voetbal ! Nee hè! Dat worden dus weer samenvattingen bij darten. Voetbal, ok. Maar eerste divisie, come on! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 mei 2005 gepost Auteur Share 12 mei 2005 gepost [..]Nee hè! Dat worden dus weer samenvattingen bij darten. Voetbal, ok. Maar eerste divisie, come on! al was het het WK, weg met voetbal op TV, doe maar allemaal lekker achter een decoder ofzo! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 12 mei 2005 gepost Share 12 mei 2005 gepost Nee hè! Dat worden dus weer samenvattingen bij darten. Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen, want ik zag ergens staan dat ze alleen naar het voetbal overschakelen als het spannend is. Mocht het zo zijn dat er niet veel gebeurt, dan blijven ze bij het darts! Maargoed, dat u het alvast even weet en morgenavond niet voor een verrassing komt te staan Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 mei 2005 gepost Auteur Share 12 mei 2005 gepost [..]Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen, want ik zag ergens staan dat ze alleen naar het voetbal overschakelen als het spannend is. Mocht het zo zijn dat er niet veel gebeurt, dan blijven ze bij het darts! Maargoed, dat u het alvast even weet en morgenavond niet voor een verrassing komt te staan mooi, dan dus helemaal niet, voetbal is niet spannend. nooit. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 mei 2005 gepost Auteur Share 12 mei 2005 gepost Mervyn King - Ted Hankey (3 - 6) Co Stompé - John Walton (6 - 5) Raymond van Barneveld - Simon Whitlock (6 - 4) Niels de Ruiter - Stephen Bunting (6 - 2) vermoed ik Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 12 mei 2005 gepost Share 12 mei 2005 gepost Kijkcijfers zullen vrijdag 13 mei misschien nog hoger zijn. SBS gaat dan namelijk de voetbalwedstrijd Sparta - Heracles live uitzenden, met het darts er tussendoor. (of ze gaan voetbal uitzenden tussen het darts door, het is maar hoe je het bekijkt). Het wordt dus een schakelprogramma tussen beide sporten. Dat meen je niet. Dan kunnen ze beter darts een avondje naar Net 5 gooien. Want met dat voetbal er tussendoor ga ik niet kijken. Tenminste ik zal aan het begin wel kijken, maar bij teveel voetbal schakel ik naar een andere zender. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 mei 2005 gepost Auteur Share 12 mei 2005 gepost Geweldige wedstrijd dit mooie scores, mooi darts! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 mei 2005 gepost Auteur Share 12 mei 2005 gepost Ge-wel-dig-e wedstrijd, echt klasse jammer dat de commentatoren door gaan (vooral oldenburger trouwens!) met partijdig zijn... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 mei 2005 gepost Auteur Share 12 mei 2005 gepost wat me al dagen opvalt: Wina (zo noem ik haar, ze heeft net zo'n bril als Wina uit 'het Blok'), de vriendin van Co klapt echt nooit, zelfs niet als ie een set wint! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 mei 2005 gepost Auteur Share 12 mei 2005 gepost 6 - 3 voor Stompé, wie had dat gedacht? Geweldig en verdiend! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 mei 2005 gepost Auteur Share 12 mei 2005 gepost Whitlock speelt goed, maar wat Barney laat zien is fenomenaal! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 mei 2005 gepost Auteur Share 12 mei 2005 gepost Zowaar wordt Hart van Nederland uitgesteld, van mij mogen ze het helemaal laten vervallen. Dit is goede televisie Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 12 mei 2005 gepost Share 12 mei 2005 gepost Zo, dat was even spannend. Wie had nou verwacht dat Barney er uit zou vliegen? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 mei 2005 gepost Auteur Share 12 mei 2005 gepost Wat een wedstrijd, maar wat verdiend!!! Geweldig! Whitlock Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten