Ga naar inhoud

[centraal] Darts! <deel 5> [Tempus IDL 2005]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Commentatoren zijn nu opeens wel HEEL erg partijdig en nog voor :r Blijs :r ook...

beetje jammer want juist omdat ze eerder niet (zo heel erg) partijdig waren waren ze zo goed als commentatoren...

Gister bij Co vond ik ze ook erg partijdig...

Overigens vond ik dat niet zo gek, omdat iedereen het Co zo gunt, en of we het Blijf gunnen? :N:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hans Kraay wordt ook steeds irritanter en dan nog fouten maken ook (Richardson verwisselen met Routledge 8)7 )

Die Arjan van der Giessen is er ook niet meer helemaal bij. 8)7

Stephen Bunting: ''I played Niels de Ruiter twice. I beat him in Sweden and he beat me in Finland''

Arjan: Ja, hij zegt ''ik heb twee keer tegen hem gespeeld, ik versloeg hem in Finland en hij versloeg mij in Zweden''

:X

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die Arjan van der Giessen is er ook niet meer helemaal bij. 8)7

Stephen Bunting: ''I played Niels de Ruiter twice. I beat him in Sweden and he beat me in Finland''

Arjan: Ja, hij zegt ''ik heb twee keer tegen hem gespeeld, ik versloeg hem in Finland en hij versloeg mij in Zweden''

:X

Toch wel leuk dat Stephen Bunting twice zei :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
doe de rest dan ook

Fitton kan ik ook niet uitstaan, die moet weg :+

Neuh, voor de rest volg ik jou. :P

Nou ok, ik denk niet dat Brantjes wint, dus ik gok [6-4] voor Adams. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je bent al een paar dagen verkouden he Uncle Ar :+

en deze keer niet zo partijdig zijn, Blijs moet eruit!

Verkouden? Ik? Wat bedoel ............... (!) ............... ooooooooooh! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar waarom hebben ze dan bij 2 gewonnen legs al de set te pakken?

best of 3, dus maximaal 3 legs per set (2 - 1 of 1 - 2)

het is toch ook best of 11 sets, dus max 11 (6 - 5 of 5 - 6)

en willen! de heren! commentatoren! alsjeblieft! ophouden! met! zo! ongeloooooooflijk!!! partijdig te zijn!!! :X

Link naar bericht
Delen op andere sites
best of 3, dus maximaal 3 legs per set (2 - 1 of 1 - 2)

het is toch ook best of 11 sets, dus max 11 (6 - 5 of 5 - 6)

*bas* Oh, zit dat zo. Nou, weer wat geleerd. ;)

Conclusie: dus op de Lakeside is het officieel 5 legs per set! O-)*kijkt intelligent* :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fitzmorris zei nog iets aan het eind: 5 minutes, but SBS6 5 minutes is 2,5 hours (of zoiets) ze draaiden snel de knop om iig :+

Dit was een leuke wedstrijd om naar te kijken, vanavond weinig interessant, Fitton moet eruit, alleen O'Shea is wel leuk om naar te kijken, dus we wachten het maar weer af he ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kijkcijfers zullen vrijdag 13 mei misschien nog hoger zijn. SBS gaat dan namelijk de voetbalwedstrijd Sparta - Heracles live uitzenden, met het darts er tussendoor. (of ze gaan voetbal uitzenden tussen het darts door, het is maar hoe je het bekijkt). Het wordt dus een schakelprogramma tussen beide sporten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kijkcijfers zullen vrijdag 13 mei misschien nog hoger zijn. SBS gaat dan namelijk de voetbalwedstrijd Sparta - Heracles live uitzenden, met het darts er tussendoor. (of ze gaan voetbal uitzenden tussen het darts door, het is maar hoe je het bekijkt). Het wordt dus een schakelprogramma tussen beide sporten.

zijn ze helemaal achterlijk geworden 8)7

voetbal :r !

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee hè! Dat worden dus weer samenvattingen bij darten. :{

Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen, want ik zag ergens staan dat ze alleen naar het voetbal overschakelen als het spannend is. Mocht het zo zijn dat er niet veel gebeurt, dan blijven ze bij het darts!

Maargoed, dat u het alvast even weet en morgenavond niet voor een verrassing komt te staan :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen, want ik zag ergens staan dat ze alleen naar het voetbal overschakelen als het spannend is. Mocht het zo zijn dat er niet veel gebeurt, dan blijven ze bij het darts!

Maargoed, dat u het alvast even weet en morgenavond niet voor een verrassing komt te staan :)

mooi, dan dus helemaal niet, voetbal is niet spannend. nooit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kijkcijfers zullen vrijdag 13 mei misschien nog hoger zijn. SBS gaat dan namelijk de voetbalwedstrijd Sparta - Heracles live uitzenden, met het darts er tussendoor. (of ze gaan voetbal uitzenden tussen het darts door, het is maar hoe je het bekijkt). Het wordt dus een schakelprogramma tussen beide sporten.

Dat meen je niet. Dan kunnen ze beter darts een avondje naar Net 5 gooien. Want met dat voetbal er tussendoor ga ik niet kijken.

Tenminste ik zal aan het begin wel kijken, maar bij teveel voetbal schakel ik naar een andere zender.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...