Ga naar inhoud

Wat sommige mensen weggooien :P


Aanbevolen berichten

heb jij dat in je huis gedaan of bij andere mensen ??? ander's heb je gelluk

Op een afdeling van mn werk die ging verhuizen, dus niet bij mezelf.

Waarom heb ik dan geluk als het niet bij mezelf is? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Da's nog eens een leuke vondst,

Grappig trouwens, bijna allemaal liedjes uit de sleutel en op de achterkant van de hoes is er ook een Plaaggeest LP verschenen. Wel een goede zet om die serie liedjes ook op een album uit te brengen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Da's nog eens een leuke vondst,

Grappig trouwens, bijna allemaal liedjes uit de sleutel en op de achterkant van de hoes is er ook een Plaaggeest LP verschenen. Wel een goede zet om die serie liedjes ook op een album uit te brengen.

ik heb die cd

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
Ik neem het mijn zusje nog steeds kwalijk dt ze 2 jaar geleden drie *bas* & *adriaan* cd's weggaf.

Drommels, drommels en nog eens drommels! Wat een schelm! Je hebt haar toch wel op gepaste wijze onder druk gezet he? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Drommels, drommels en nog eens drommels! Wat een schelm! Je hebt haar toch wel op gepaste wijze onder druk gezet he? ;)

zeker, en ze heft belooft ze terug te vragen :Y . Krijg ik de originele en zij de kopieen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

zeker, en ze heft belooft ze terug te vragen :Y . Krijg ik de originele en zij de kopieen :P

Mooi zo, je moet natuurlijk wel een beetje orde houden. e gaf haar zeker wel een scheldtirade a la Baron he :D

Hier valt trouwens weinig weg te gooien want volgens mij hebben we geen B&A-spullen :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mooi zo, je moet natuurlijk wel een beetje orde houden. e gaf haar zeker wel een scheldtirade a la Baron he :D

Hier valt trouwens weinig weg te gooien want volgens mij hebben we geen B&A-spullen :'(

Ik krijg ze over een week al weer terug, na 3 jaar. *O* oeoe *O* oeoe *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...