Ga naar inhoud

Police Academy


Aanbevolen berichten

Maar misschien willen ze de police-academy reeks overtreffen? :+ Mogen ze nog wel even doorgaan, want ik hoorde dat daar in 2007 ook al een deel 8 van kwam :7

Er staat momenteel enkel Police Academy, maar goed nieuws: de volledige oude gang is erbij (behalve David Graf - Tackleberry die in 2001 overleden is) dus weer Mahony, Hightower, Jones, Lassard, Harris en Proctor :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Er staat momenteel enkel Police Academy, maar goed nieuws: de volledige oude gang is erbij (behalve David Graf - Tackleberry die in 2001 overleden is) dus weer Mahony, Hightower, Jones, Lassard, Harris en Proctor :P

Ja dat is dan weer een lichtpuntje :P . Jammer van Tackleberry inderdaad :'( , maar PA 7 is volgens mij vooral zo slecht door het wegvallen van figuurtjes als Hightower, Proctor, Hooks en vooral Mahoney (na film 4 al :N ). Maar het zijn ook wel allemaal oudjes... ik verwacht een giga flop :P. Maar goed... dat het de 8e is zegt niks... ik vond deel 2 eigenlijk de slechtste van de hele reeks :P (maar ook omdat Harris veel gaver is dan Mauser O-) )

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja dat is dan weer een lichtpuntje :P . Jammer van Tackleberry inderdaad :'( , maar PA 7 is volgens mij vooral zo slecht door het wegvallen van figuurtjes als Hightower, Proctor, Hooks en vooral Mahoney (na film 4 al :N ). Maar het zijn ook wel allemaal oudjes... ik verwacht een giga flop :P. Maar goed... dat het de 8e is zegt niks... ik vond deel 2 eigenlijk de slechtste van de hele reeks :P (maar ook omdat Harris veel gaver is dan Mauser O-) )

Maar Zed maakt net 2 zooo goed :P

7 is om sommige momenten goed, maar het grootste dieptepunt is Christopher Lee als die Russische commandant, slechtste rol die hij heeft gespeeld.

Maareuh, misschien even topic splitsen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar Zed maakt net 2 zooo goed :P

7 is om sommige momenten goed, maar het grootste dieptepunt is Christopher Lee als die Russische commandant, slechtste rol die hij heeft gespeeld.

Maareuh, misschien even topic splitsen ;)

Ja klopt, Zed is wel lache :P . Maar toch vond ik deel 2 verder maar heel weinig grappige momenten hebben. Maar dat komt denk ik vooral omdat ze niet op hun eigen academy trainen, maar in dienst zijn e.d. en ook omdat Mauser er in zit ipv Harris... en Harris is zo veel malen beter :7

Jammer wel ineens bij deel 5 dat ineens Mahoney en Zed enzo er plotseling uit zijn zonder verdere mededeling ofzo :N . Toch vond ik deel 5 en 6 persoonlijk nog best geslaagd :Y . Er zitten leuke boeven in en Harris en Proctor zijn gewoon grappig :P . "Hayeee Captain Dork!" _O-. En bij deel 5 dat Lassard wordt ontvoerd... staan ze in zo'n lift en 1 van die boeven laat een wind _O-. Zie je eerst iedereen zo kijken... vervolgens gaan ze allemaal in een hoekje staan. blijft die gast als enige in een andere hoek: "What?...... Whaaaat?!" _O- Dat vind ik te mooi :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hehe, eindelijk een Police Academy topic, heb al de films.

Echt leuke serie inderdaad, maar ik heb even een vraagje: weet iemand waaraan Tackleberry gestorven is?

Imdb is je vriend ;)

http://www.imdb.com/name/nm0333701/

7 april 2001 - heart attack..... 50 jaar maar geworden ;(. Tragisch zelfs dat zn vader EN grootvader op dezelfde manier en op dezelfde leeftijd zijn gestorven..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Imdb is je vriend ;)

http://www.imdb.com/name/nm0333701/

7 april 2001 - heart attack..... 50 jaar maar geworden ;(. Tragisch zelfs dat zn vader op dezelfde manier en op dezelfde leeftijd is gestorven..

Nee, niet 51, 9 dagen voor zijn dood zou hij 51 worden:

David Graf overleed in 2001 aan een plotselinge hartstilstand tijdens een familiebruiloft, 9 dagen voor zijn eenenvijftigste verjaardag. Er is een gerucht dat er hartproblemen in zijn familie zijn: David Graf's vader en grootvader stierven ook aan een plotselinge hartstilstand vlak voor hun eenenvijftigste verjaardagen Wikipedia *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Inderdaad geweldig _O- . Ook al zie je alleen dat gebouw en hoor je die muziek, dan kun je je nog goed de gezichten van diegenen die daar naar binnen lopen voorstellen :)

hehehe inderdaad zooo briljant :D_O_ . Zo'n vet droog muziekje _O-

Het mooiste is dat in de 4e film (en dus de laatste met de blue oyster bar) ook Harris naar binnen loopt :7 . Mahoney begon er ook mee:

knechtje van Harris: "he psst... kun je mij toevallig vertellen of er nog een afdelingsfeest is?"

Mahoney: "Afdelingsfeestje..?.... uuh... jaaah... dat is in de blue Oyster bar vanavond :Y "

_O-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind de Police Academy films erg leuk om te kijken. Vooral Zed vind ik echt hilarisch! [spoil](vooral die scene als de cadetten een deur moeten opentrappen en dan moeten schieten. Dan gaat Zed tegen de deur aangillen zodat hij omvalt _O- )[/spoil]

Deel 7 heb ik echter nog steeds niet gezien, toch maar eens kijken dan. Tot nu toe vind ik deel 1, 2 en 3 de leukste delen, en het vierde deel het minste.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...