Ga naar inhoud

E-mail


Aanbevolen berichten

Vraagje, weet iemand hoe je in hotmail een mailtje rondstuurt, maar dat de ontvanger alleen zijn eigen e-mailadres ziet staan bij de geadresseerden, dus niet dat iedereen alle ontvangers ziet staan...

The Master, had jij dat niet ook gedaan bij de toto?

Lijkt me wel gemakkelijk namelijk...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Ideaal, weet ook iemand of het mogelijk is standaard de naam van de afzender in de mail te zetten, zodat je echt een persoonlijke mail krijgt.. en welke naam geeft hij dan weer?

Instellingen (staat rechtsboven) >>> Prive >>> Profiel. Als je daar gewoon je eigen naam invult wordt deze volgens mij ook weergegeven als afzender...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hm mijn post was fout, ik bedoelde in plaats van afzender ontvanger.

Dus: weet ook iemand of het mogelijk is standaard de naam van de ontvanger in de mail te zetten, zodat je echt een persoonlijke mail krijgt.. en welke naam geeft hij dan weer?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hm mijn post was fout, ik bedoelde in plaats van afzender ontvanger.

Dus: weet ook iemand of het mogelijk is standaard de naam van de ontvanger in de mail te zetten, zodat je echt een persoonlijke mail krijgt.. en welke naam geeft hij dan weer?

bij "aan"?

Henkie invullen in het veld.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hm, ik zal het eens duidelijk uitleggen. Je ontvangt wel eens een groepsmail van een bepaald bedrijf, en ik mijn geval staat er dan wel eens bovenaan "Beste Rens" of iets dergelijks.

Dus de naam van de ontvanger staat in het mailtje zelf.

Ik wil ook graag zo'n mailtje opstellen, nu is mijn vraag hoe :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hm, ik zal het eens duidelijk uitleggen. Je ontvangt wel eens een groepsmail van een bepaald bedrijf, en ik mijn geval staat er dan wel eens bovenaan "Beste Rens" of iets dergelijks.

Dus de naam van de ontvanger staat in het mailtje zelf.

Ik wil ook graag zo'n mailtje opstellen, nu is mijn vraag hoe :P

Daar heb je scripts voor, dat kan niet met hotmail.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...