Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan en het geheim van de schatkaart -deel 2-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het lijkt of Adriaan als hij in het water (in de grot) duikt om zijn leren riemen los te maken waarmee de boeven hem hebben vastgebonden, dat zijn handen helemaal niet zijn vastgebonden aan de riemen.

Volgens mij is Bassie ook niet vastgebonden aan zijn handen als Adriaan hem losmaakt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij is Bassie ook niet vastgebonden aan zijn handen als Adriaan hem losmaakt.

Ik denk dat ze wel vastzitten met een knoop maar die door één of andere eerstejaars padvinder is gemaakt... (een knoop van niets dus) En Adriaan em dus in een handomdraai los heeft!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb weer eens de CNR banden van dit avontuur bekeken en daar viel mij het volgende op. Op de CNR versie gaat de wedstrijd tussen de B&A Boys en WVOSKNTL gelijk op tot 2-2, tot een paar seconden voor tijd wanneer de B&A Boys nog 3-2 maken en dus winnen. Op de Bridge versie staan de B&A Boys bij de rust met 4-0 achter, maar maken er in de tweede helft nog 5, waardoor ze nog met 5-4 winnen. Het is tussen beide versies dus nogal een verschil in wedstrijdbeleving!

Overigens jammer dat die CNR banden zo bewerkt zijn..

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb weer eens de CNR banden van dit avontuur bekeken en daar viel mij het volgende op. Op de CNR versie gaat de wedstrijd tussen de B&A Boys en WVOSKNTL gelijk op tot 2-2, tot een paar seconden voor tijd wanneer de B&A Boys nog 3-2 maken en dus winnen. Op de Bridge versie staan de B&A Boys bij de rust met 4-0 achter, maar maken er in de tweede helft nog 5, waardoor ze nog met 5-4 winnen. Het is tussen beide versies dus nogal een verschil in wedstrijdbeleving!

Overigens jammer dat die CNR banden zo bewerkt zijn..

alleens de liedjes zijn eruit, en daardoor moest de wedstrijd natuurlijk ook aangepast worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...