Ga naar inhoud

Geflopte gamecontrollers


Aanbevolen berichten

Deze is ook supertof en ik heb er één. Helaas heeft hij een 5-polige DIN aansluiting (toetsenbord), maar daar zijn weer PS/2 converters voor. Hij werkt als een toetsenbord. Heeft een plunger (met veer!), 2 èchte flipperknoppen en een mechanisme wat herkent of je aan de "kast" rammelt, ofwel een nudgefunctie. Ding is echt van superstevig plastic met een metalen base. Dit is zo'n beetje de meest briljante (maar helaas geflopte, denk vooral door de grootte, het monster is echt groot!) controller ooit gemaakt.

Het is de Philips Virtual Pinball. Die van mij is zelfs boxed. Ik moet hem weer eens zoeken voor een fotosessie, tot die tijd een plaatje:

post-8-127241012005.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Dat valt best mee op zich, de Saturn eerder. Dat is alleen geen gamecontroller Sam, maar een console.

Oh ja idd, ik heb de TT niet goed gelezen. :P

Misschien ook een idee om een topic geflopte consoles te maken? Ben namelijk wel benieuwd of er daarvan ook veel zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Atari 2600, Saturn, 3D0, Jaguar, Virtual Boy, Satellaview (Al is dat eerder een uitbreiding geweest voor de SNES), 32X (Dito maar voor Genesis), Atari Lynx, en ik zou zelfs de Game Boy Micro als een flop beschouwen. Ik kan ook best wel een deel van die taak op me nemen :P

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Beetje om je taal denken, mannetje.

De 3D0 bestaat namelijk helemaal niet...

Ik bedoelde de 3DO, dit is gewoon mierenneuken om een typo...

...en de Lynx was ook geen flop.

Vrat dat ding geen batterijen? Was het niet groter en zwaarder dan de Game Boy? Had het geen hogere prijs dan eerdergenoemde?

Misschien is het volgens sommigen geen flop, maar waar het uiteindelijk op neerkomt is dat de Lynx niet het succes bereikte wat Atari verwachtte ermee te bereiken.

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...