Ga naar inhoud

Rate The Game 5 - Grand Theft Auto 4 (2008)


  

4 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je beoordeling voor "GTA 4"

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      0
    • 6
      0
    • 7
      1
    • 8
      1
    • 9
      0
    • 10
      1
    • niet gespeeld
      1


Aanbevolen berichten

Grand Theft Auto 4 (Multiplatform)

post-24-127339966645.jpg

Overzicht:

Niko Bellic, de protagonist, is een Oost-Europese immigrant van 31 jaar, die voor zijn komst in Liberty City mee gevochten heeft in de Bosnische Oorlog. Hij komt naar Liberty City om de American Dream te beleven. Niko is daartoe aangespoord door zijn neef Roman Bellic, die hem e-mails had gestuurd dat hij een prachtig leven had met onder andere twee vrouwen en vijftien sportwagens. Echter daar aangekomen blijkt het allemaal een leugen te zijn en smeekt hij Niko om geld en hulp. In het eerste gedeelte van het spel krijgt Niko veel met Roman te maken, omdat het de enige persoon is die hij dan kent. Roman heeft veel schulden door een slechtlopend taxibedrijf en heeft problemen met heel wat criminele organisaties. Hij heeft de hulp nodig van Niko, maar door diens gewelddadige aanpak komt hij alleen maar meer in de problemen.

Trailer:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi spel, leuk om te spelen spel, leuk verhaal, veel geweld. Zoals GTA hoort te zijn.

Maar toch mis ik de stijl van GTA2, dat was mijn favoriet. Ook het enorm zwaar trekken aan de videokaart op de pc is wat minder.

Toch heb ik enorm veel plezier beleefd aan dit spel, de uitbreidingen komen echt te laat, maar misschien koop ik die nog wel, als ze voor een leuk klein prijsje gaan.

Ik heb dit spel een 8 gegeven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...