djkoelkast Posted July 29, 2010 Author Share Posted July 29, 2010 Sinds wanneer heb je een telefooncentrale nodig om een bespreking te maken? Gaan we lollig doen? Ik moet eerst die centrale op orde hebben, dan heb ik weer tijd voor andere dingen die veel tijd kosten. Link to post Share on other sites
randy_roes Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 Gaan we lollig doen? Ja! Maar even zere-neus... Ik weet hoeveel tijd er in zo'n bespreking kruipt, alles samen ben je er toch véél uurtjes aan bezig. -Film kijken -Verhaal en mening ietwat neerpennen -Bespreking inspreken -Juiste beelden selecteren en deze goed knippen -alles bijeen plakken -intro en outro maken -alles afwerken Veel werk, maar als je een mooi resultaat hebt dan heb je de tijd ervoor over! Link to post Share on other sites
samba-boy Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 (edited) En ik ben bezig met een gozer op YouTube helemaal af te kraken, dus ik zit ook helemaal gebakken. Proost! Edited July 29, 2010 by samba-boy Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted July 29, 2010 Author Share Posted July 29, 2010 Je zou beter het forum helpen dan iemand anders afzeiken Link to post Share on other sites
randy_roes Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 Je zou beter het forum helpen dan iemand anders afzeiken eens mee! Link to post Share on other sites
samba-boy Posted July 30, 2010 Share Posted July 30, 2010 Je zou beter het forum helpen dan iemand anders afzeiken Hij begon Link to post Share on other sites
Recommended Posts