Ga naar inhoud

Rate The Game 34 - The 11th Hour (1995)


  

3 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je beoordeling voor "The 11th Hour'

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      1
    • 6
      1
    • 7
      0
    • 8
      0
    • 9
      0
    • 10
      0
    • niet gespeeld
      1


Aanbevolen berichten

The 11th Hour (1995)

post-24-127998856896.jpg

Het is jaren na de afschuwelijke moorden in het Hilltop Mansion, eigendom van het vroegere criminele meesterbrein Henry Stauf. Jij bent Carl Denning Jr, een onderzoeksverslaggever van de populaire televisie serie "Case Unsolved". De producent van jouw show en tevens jouw minnares, Robin Morales, is naar de kleine stad Harley gegaan om onderzoek te doen naar een reeks griezelige moorden en verdwijningen. De verdwijningen schijnen verbonden te zijn met het verlaten herenhuis van Stauf. Wanneer je hoort dat Robin op een mysterieuze manier is verdwenen, reis je onmiddellijk naar Harley. Bewapend met een draagbare computer genaamd "GameBook", die eerder met een eigenaardige uitnodiging aan jou is geleverd, betreed je Hilltop Mansion van Stauf. Slechts wanneer Carl de vele verraderlijke raadsels, door Stauf nagelaten, vóór het elfde uur heeft opgelost zal hij inzicht in de ware beproeving van de kwade plannen van Stauf bereiken.

Reclame:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik HAD dit spel voor begin deze week nog nooit gespeeld. Ik vraag me wel af wie dit spel heeft opgegeven, want het stond in de lijst.

Nu goed, ik vond dit spel een soort mengeling tussen Resident Evil en Silent Hill. Maar dit spel was er wel eerst, denk ik.

Het speelt niet mis en heeft wel goede effecten, maar de "jump-scares" die vroege wél effect hadden waren nu helemaal weg door de enorm verouderde graphics.

Een 6

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb dit spel op mijn Pentium 3 geïnstalleerd maar de puzzels zijn veel te ingewikkeld. Je kunt wel hints krijgen, maar dan is het of te makkelijk of nog steeds niet te doen. The 7th guest is de voorloper en die heb ik nooit gespeeld.

Ik hoopte op een soort Phantasmagoria, maar helaas, wel leuk al die gerenderde bende, maar nee. Ook voor die tijd niet goed genoeg. Een 5.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...