Ga naar inhoud

Rate The Game 41 - Pokémon Red/ Blue (1996)


  

4 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je beoordeling voor "Pokémon Red/Blue"

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      1
    • 4
      0
    • 5
      0
    • 6
      0
    • 7
      0
    • 8
      1
    • 9
      0
    • 10
      1
    • niet gespeeld
      1


Aanbevolen berichten

Pokémon Red/Blue (1996)

post-24-128282307534.jpg

Opzet

Als de protagonist van Red op een dag het hoge gras rond zijn dorp in wil lopen, wordt hij tegengehouden door Professor Oak, de plaatselijke kenner op het gebied van Pokémon. Die waarschuwt hem ervoor dat het hoge gras vol zit met zulke wezens, die een gevaar kunnen betekenen voor iedereen die er zonder eigen Pokémon doorheen wandelt. De speler en Oak's kleinzoon krijgen beiden van de professor een Pokémon. Er onstaat een bittere rivaliteit tussen de twee jongens, die beide proberen hun Pokémon zo sterk mogelijk te krijgen, hun Pokédex zo vol mogelijk te maken en een zo groot mogelijk collectie Pokémon badges te winnen.

Trailer

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vroeger helemaal verslaafd aan en nu speel ik af en toe nog wel eens de nieuwere versie (Emerald), maar toen ik laatst nog eens rood/blauw speelde vielen de graphics me toch redelijk wel tegen, in ieder geval voor nu, toen was het helemaal geweldig. De melodietjes en animaties van de pokémon blijven geinig om te zien en ik moet toegeven, zelfs rood en blauw hebben nog steeds een hoge verslavings-factor.

Een 8.

PS: Wat een gemene commercial, vind het gewoon zielig :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

De eerste spellen uit de reeks en wat waren ze verslavend! Vele uren zat ik elke dag te spelen en meerdere malen begon ik gewoon opnieuw. Ook samen ruilen en vechten met vrienden van school was toen fantastisch.

Toen was het natuurlijk het allernieuwste maar als je Red en Blue vergelijk met de vele spellen daarna, dan waren het eigenlijk toch wel erg slechte graphics. :P

Maar dat was toen niet belangrijk. Ik hoef denk ik niet eens te zeggen welke score ik heb gegeven. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...