Ga naar inhoud

Bassie terug naar circus


Aanbevolen berichten

men zei erg weinig helaas. ik had graag meer info gehad.

er werd gezegt dat *bas* franz althoff van vroeger kende, en toen hij werd gevraagt optredens te doen meteen ja zei.

het eerste optreden moet bij pasen zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb het ook gezien bij Hart van Nederland. Was een erg kort stukje. Ze zeiden alleen dat Bassie vanaf Pasen (dit weekend dus al) al terug gaat naar het circus.

Link naar bericht
Delen op andere sites

idd jammer dat het zo kort was ik had wel meer willen horen :?:?

volgens mij wou je antwoorden tegen Niveath

...

Maar ze zijn de page van Bassie aan het vernieuwen (daarom staat die off-line) , mss komt daar het nieuws wel

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmzz.. ik vind het wel wat vreemd, Bassie gaat het circus ineens weer in en zijn beide sites hebben ze offline gehaalt :S Als ze de sites aan het vernieuwen zijn, dan laten ze heus die oude sites nog wel staan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik het goed begrepen heb gaat *bas* tijdens de paasdagen weer in het circus optreden. Lijkt me ook wel vreemd als hij het continue zou gaan doen, hij is immers pas op tournee met Magicland en dan zou hij er ineens een circusshow bij gaan doen? Tijdens de paasdagen zal dat misschien geen probleem zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik het goed begrepen heb gaat *bas* tijdens de paasdagen weer in het circus optreden. Lijkt me ook wel vreemd als hij het continue zou gaan doen, hij is immers pas op tournee met Magicland en dan zou hij er ineens een circusshow bij gaan doen? Tijdens de paasdagen zal dat misschien geen probleem zijn.

Ja, dan is het ook niet vreemd. Maar ik verstond zoiets dat Bassie er gewoon ging werken, teminste dat hij wel vaker een optreden zou doen als alleen met de passen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, dan is het ook niet vreemd. Maar ik verstond zoiets dat Bassie er gewoon ging werken, teminste dat hij wel vaker een optreden zou doen als alleen met de passen.

Ahja, nee ik meende begrepen te hebben dat hij alleen tijdens de pasen het circus weer opzoekt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hmzz.. ik vind het wel wat vreemd, Bassie gaat het circus ineens weer in en zijn beide sites hebben ze offline gehaalt :S Als ze de sites aan het vernieuwen zijn, dan laten ze heus die oude sites nog wel staan.

Ook de link op Sylvia haar eigen site, naar de site van Bassie is verwijdert :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Haha waar heb je dat van? Nou maar hopen dat Bassie weer iets samen met Adriaan gaat doen :)

Het zou leuk zijn moest Bassie weer iets met Adriaan gaan doen !

Maarjah, dat is nu een droom en volgens mij geen werkelijkheid meer hé.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik dacht dat Bassie geen zin meer had in het circus. In ee interview zei hij nog het is een mooi boek maar ik heb het uit.

Tja, je moet toch wat als de bibliotheek dicht gaat... herlezen is ook tof ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik dacht dat Bassie geen zin meer had in het circus. In ee interview zei hij nog het is een mooi boek maar ik heb het uit.

Nou ja, ook stom. Dat is een zin geschreven door Simon Carmiggelt voor Wim Sonneveld in de conference "Opa." "Ach mijn vrouw... Het is een mooi boek, maar ik heb het al uit."

Eigenlijk denk ik wel eens dat Bassie niet zo grappig is van zichzelf, maar de meeste grapjes uit andere shows of moppenboekjes komen, volgens mij is Adriaan meer de creatieveling.

Link naar bericht
Delen op andere sites

In het nieuws:

Na het grote succes van gastoptredens van de beroemde Nederlandse clown Bassie in onze show, die bij zowel Bassie als Circus Althoff goed zijn bevallen, is besloten dat Bassie met ons mee op tournee gaat. Voorlopig treedt hij elke zaterdag en zondag bij ons op, maar wij sluiten niet uit dat hij binnenkort elke voorstelling op zal treden...

Ikzelf ben zondag 11-04-2004 gegaan, verslagje volgt nog

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...