Ga naar inhoud

Rate The Game 56 - Doom (1993)


  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je beoordeling voor "Doom"

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      1
    • 6
      0
    • 7
      0
    • 8
      1
    • 9
      3
    • 10
      0
    • niet gespeeld
      1


Aanbevolen berichten

Doom (1993)

post-24-012718600 1287350208.jpg

Opzet:

Een space marine negeert de orders van zijn meerdere om op onschuldigen te schieten. Hiervoor wordt hij gestraft en naar Mars gestuurd om te werken voor de Union Aerospace Corporation. Deze organisatie experimenteert met teleportatie tussen Mars en zijn manen, Deimos en Phobos. Als er iets verschrikkelijk mis gaat, komen er monsters uit de hel naar Phobos. Een UAC team van Mars moet het incident onderzoeken. Al snel is er geen radiocontact meer en er blijft slecht één persoon over die de invasie kan stoppen: jij.

Gameplay:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een 9. Dit jaar begon ik pas echt met Doom te spelen. Tenminste, vroeger toen ik nog als klein ventje naast mijn broer op de computerkamer achter de SNES zat, speelde hij al DOOM en vond ik het dood- en doodeng. Nu dacht ik laatst bij mezelf, kom ik download hem eens... Heb Knee deep in the dead uitgespeeld op medium-level maar blijkbaar moest ik voor de andere 2 episodes van Doom gewoon serieus centen neerleggen. Geen zin in, maar wat ik heb gezien... Tegenover de SNES versie (Geweldige muziek maar walgelijk slechte graphics) was deze PC-versie (Origineel dus lijkt me he :P) gewoon helemaal goed. Een 9 :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha vette cheats ja. Ik had ooit een game magazine waar in als 1 april grap stond dat je met de code idsesame ervoor zorgt dat Tommie & Ieneminie zouden meehelpen met vechten. Ik trapte er in, je weet natuurlijk nooit. ;) Anyway, heel vette game! De eerste 3d shooter die echt sadistisch en bloederig was met gave muziek, lekkere gameplay en veel vervolgen. Ik snap niet dat DJ hier een 5 voor geeft, want volgens mij was Doom 1 zijn tijd verder vooruit dan Doom 3.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Was het ook, maar ik heb Doom 1 nooit leuk gevonden. Toen Doom uitkwam speelde ik liever fears op de Amiga (niet te verwarren met F.E.A.R. op de PC), maar nog is het nooit echt mijn genre geweest tot Thief uitkwam.

Ik zie net dat Fears pas in 1995 uit kwam dus ik sta te zwammen :P

Hoe dan ook, geen Doom 1 voor mij.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...