Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik moet over 2 weken een spreekbeurt houden. Je moet als onderwerp een televisie serie kiezen. Ik kies uiteraard Bassie en Adriaan :D Hebben jullie tips en wat MOET er volgens jullie in. Ik moet minstens 6 minuten praten dus tijd genoeg :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

eens kijken...

-geschiedenis B&A, hoe ze op TV terecht zijn gekomen

-overzicht series/shorties/programma's

-platina banden en zo, ridderorde etc (zodat je kan laten zien hoeveel ze gewaardeerd worden)

-vergelijking huidige TV programma's voor dezelfde doelgroep

Zoiets? Tijdje geleden dat ik voor het laatst een spreekbeurt had ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zijn idd al de dingen waar ik een beetje aan gedacht had. Ik ben trouwens ook maar 14 hoor O-)

Echt? Je komt wel ouder over... maar ja, ik was sowieso al niet goed in spreekbeurten (spreken in het openbaar is nooit mijn sterke punt geweest en mijn interesses lagen een beetje buiten de rest van de klas) dus sorry als ik je niet kan helpen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik moet over 2 weken een spreekbeurt houden. Je moet als onderwerp een televisie serie kiezen. Ik kies uiteraard Bassie en Adriaan :D Hebben jullie tips en wat MOET er volgens jullie in. Ik moet minstens 6 minuten praten dus tijd genoeg :D

Vertel wat grappen van B2 ( *b2* )! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vertel wat grappen van B2 ( *b2* )! :P

Ja ik denk dat ik de bepaalde karaktertrekken en standaard zinnen ga vertellen. Daar hoort natuurlijk " *b2* Waseggie" bij :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Whaha, trouwens ik kan ook wat vertellen over wat er nu speelt rondom Bassie. Maar de komende 2 weken zal er nog wel wat te horen zijn over hem ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 9 months later...

Als ik me goed kan herinneren een 8,5. Nooit meer aan dit topic gedacht eigenlijk maar verder ging het toen wel goed. Ik kon zo een hoop vertellen zonder op men briefje te kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...