Ga naar inhoud

Rate The Game 83 - The Secret of Monkey Island (1990)


  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je beoordeling voor The Secret of Monkey Island

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      0
    • 6
      1
    • 7
      0
    • 8
      0
    • 9
      2
    • 10
      1
    • niet gespeeld
      1


Aanbevolen berichten

The Secret of Monkey Island (1990)

post-24-0-75647800-1297202889.jpg

Opzet:

Guybrush Threepwood, een gewone kerel die koste wat het kost piraat wil worden, spoelt aan op het eiland Mêlée in het Caribisch gebied. Daar wordt hij verliefd op de mooie gouverneur Elaine. Wanneer de demonische piraat LeChuck Elaine ontvoert en naar het mysterieuze Monkey Island brengt stelt Guybrush alles in het werk om haar terug te halen.

Gameplay:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik speelde dit vroeger eigenlijk nooit, maar heb het een tijdje geleden opgepakt. Ik moet wel zeggen dat ik de nieuwe versie ervan speelde (2009), de Special Edition. Maar qua verhaal is het verder exact hetzelfde. Naast natuurlijk de geweldige soundtrack is het spel zelf geweldig uitgewerkt: humorvol, vrolijk, verhaaltechnisch en grafisch. Een 9!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik speelde dit vroeger eigenlijk nooit, maar heb het een tijdje geleden opgepakt. Ik moet wel zeggen dat ik de nieuwe versie ervan speelde (2009), de Special Edition. Maar qua verhaal is het verder exact hetzelfde. Naast natuurlijk de geweldige soundtrack is het spel zelf geweldig uitgewerkt: humorvol, vrolijk, verhaaltechnisch en grafisch. Een 9!

Voor mij hetzelfde, ik speelde alleen voor de muziek :+

Ik ben nu bezig aan 2 trouwens, ook SE. SE is ook om te switchen naar het origineel _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...