Ga naar inhoud

geheime agenten, 2 versies?


Aanbevolen berichten

Volgens mij zijn er twee versies van het nummer "geheime agenten"... In mn geheugen staat me nog iets bij dat ik dit vroeger ook al eens geconstanteerd had, maar dat was dan met tvseries/cassete bandjes, dus toen wist ik hoe het zat... Nu is het van de B&A radio, dus nu heb k geen idee welk nummer waarvan is.

Er is dus een "serieus" nummer en eentje waar het achteraf een spelletje is voordat bassie gaat slapen (AU! Wat is er? Je staat op mn grote teen!)... die laatste heb k overigens nog maar 1x op B&A radio gehoord en die andere komt wat vaker langs (ook met de charts). K vind persoonlijk die minder serieuze versie leuker..

Link naar bericht
Delen op andere sites
Volgens mij zijn er twee versies van het nummer "geheime agenten"... In mn geheugen staat me nog iets bij dat ik dit vroeger ook al eens geconstanteerd had, maar dat was dan met tvseries/cassete bandjes, dus toen wist ik hoe het zat... Nu is het van de B&A radio, dus nu heb k geen idee welk nummer waarvan is.

Er is dus een "serieus" nummer en eentje waar het achteraf een spelletje is voordat bassie gaat slapen (AU! Wat is er? Je staat op mn grote teen!)... die laatste heb k overigens nog maar 1x op B&A radio gehoord en die andere komt wat vaker langs (ook met de charts). K vind persoonlijk die minder serieuze versie leuker..

De serieuze is het origineel, uitgevoerd door Maurizio Mantille, en de minder serieuze is de nabewerking, uitgevoerd door Bert Smorenburg.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De serieuze is het origineel, uitgevoerd door Maurizio Mantille, en de minder serieuze is de nabewerking, uitgevoerd door Bert Smorenburg.

Die minder serieuze is eveneens op de Mantille versie gebaseerd, maar dan uitgevoerd door DJKoelkast tijdens de live uitzending :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er is een versie vanuit de huilende professor door Mantille, en op de CD van Leukste Liedjes 2 staat er een liedje bij dat Klaris heeft bewerkt qua muziek, en op de CD 25 jaar liedjes en de DVD Live zingen ze het lied Geheime agenten op de muziek van Bert Smorenburg, 3 versies dus.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ey tnx voor de antwoorden :)

hoorde gister wat liedjes van die jassen en mohammediaan =D goed gevonden :D (geheime agenten hoorde k niet... alleen rustig en intro)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Hoi ik ben Mattijs en ik weet dat er 3 versies zijn van geheime agenten, het liedje dat ze zingen op cd 25 jaar liedjes is een versie, dan de geheime agenten cd van CNR natuurlijk dat is de beste versie en de versie op de leukste liedjes deel 2

Er zijn er dus 3

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bestaat er een kans dat deze versie ooit eens op je muzieksite verschijnt? De Jassie en Mohammiaan versie was zo briljant, zonde om ongebruikt te laten!

meneer Koelkast, zou u hier misschien antwoord op kunnen geven ;) vroeg ik me namelijk ook wel af.. En kan je die zeg maar euh grappige versie van geheime agenten ook nog ns draaien op radio B&A (of draai je die steeds als ik er niet ben?:D)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

meneer Koelkast, zou u hier misschien antwoord op kunnen geven ;) vroeg ik me namelijk ook wel af.. En kan je die zeg maar euh grappige versie van geheime agenten ook nog ns draaien op radio B&A (of draai je die steeds als ik er niet ben?:D)

DJkoelkast draai allleen maar klasiekers, en meestal is het non-stop radio dus dat heeft hij meestal niet in de hand ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Van 'had ik nou maar ja/nee gezegt' zijn ook 2 versies.

bij die van radiostation deel 2 praat *bas* als *adriaan* zingt overdat hij ja had moeten zeggen

bij die van 16 zotte liedjes, is dat niet het geval, endat is ook de 'versie' die in de serie wordt gebruikt

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...