Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Jaah, dat heb ik een tijdje geleden ook gelezen !

Ik denk niet dat Adriaan echt zo groot is hoor, een beetje groter dan Bassie. Mijn schatting is 1,70 m.

Oftwel ga ik mailen naar Adriaan en vragen hoe groot hij is! Kan ook hé...

EN DIT TARARARARARARATARAAAAA.....

IS MIJN 100STE POST!

_O_ *bas* *adriaan*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jaah, dat heb ik een tijdje geleden ook gelezen !

Ik denk niet dat Adriaan echt zo groot is hoor, een beetje groter dan Bassie. Mijn schatting is 1,70 m.

Oftwel ga ik mailen naar Adriaan en vragen hoe groot hij is! Kan ook hé...

EN DIT TARARARARARARATARAAAAA.....

IS MIJN 100STE POST!

_O_ *bas* *adriaan*

Adriaan is relatief tov Bassie groot ja. Ook lijkt hij in dat Acrobatenpak redelijk slank (in de jonge jaren), waardoor de lengte meer opvalt (zeker naast de meer stevig gebouwde Bassie). Vroeger dacht ik in ieder geval ook dat Adriaan heel lang was, maar 1.75-1.80 m is denk ik een goede schatting (1.70 m is wel heel klein :P). Kortom: Adriaan is 15-20 cm korter dan ik ;)

400ste post 8-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Adriaan is relatief tov Bassie groot ja. Ook lijkt hij in dat Acrobatenpak redelijk slank (in de jonge jaren), waardoor de lengte meer opvalt (zeker naast de meer stevig gebouwde Bassie). Vroeger dacht ik in ieder geval ook dat Adriaan heel lang was, maar 1.75-1.80 m is denk ik een goede schatting (1.70 m is wel heel klein :P). Kortom: Adriaan is 15-20 cm korter dan ik ;)

400ste post 8-)

ik schat hem ook op 1.75 m.

vooral in de latere series vind ik hem behoorlijk breed lijken ook.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Adriaan loopt (nou ja, liep, denk ik) ook erg rechtop, zijn houding was goed, en dat lijk je al meteen een stuk langer. Bassie is 1.60. Dan zal Adriaan ergens tussen de 1.75 en 1.80 zijn. Wat, zeker 20 jaar geleden (en daar zal het stuk zich wel op baseren), een heel behoorlijke lengte was. De gemiddelde lengte van een man is tegenwoordig 1.80, dus ja...

Het blijft altijd nog zo'n 5-10 centimeter minder dan ik >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Adriaan loopt (nou ja, liep, denk ik) ook erg rechtop, zijn houding was goed, en dat lijk je al meteen een stuk langer. Bassie is 1.60. Dan zal Adriaan ergens tussen de 1.75 en 1.80 zijn. Wat, zeker 20 jaar geleden (en daar zal het stuk zich wel op baseren), een heel behoorlijke lengte was. De gemiddelde lengte van een man is tegenwoordig 1.80, dus ja...

Het blijft altijd nog zo'n 5-10 centimeter minder dan ik >:)

Gemiddelde lengte van een man 1.80 m :? Ik dacht dat ie wel 5 cm hoger lag, aangezien de meeste geslachtgenoten die ik goed ken allemaal boven de 1.85 zijn. :) Maar het zal wel kloppen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Gemiddelde lengte van een man 1.80 m :? Ik dacht dat ie wel 5 cm hoger lag, aangezien de meeste geslachtgenoten die ik goed ken allemaal boven de 1.85 zijn. :) Maar het zal wel kloppen ;)

Ja, maar toen ze dat gemeten hadden, was jij nog 1.40 ;) Ze zullen het over ene paar jaar wel weer opnieuw instellen of zo.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier is Warboel met het antwoord, rechtstreeks uit een van de oude fanclub-blaadjes. Daar werd de vraag gesteld: "Hoe groot ben jij Adriaan?". Hier dus het antwoord van Adriaan:

"Dat is een moeilijke vraag. Hoe groot is groot? Ik ben groter dan Bassie, maar ik ben kleiner dan de Baron. Dus de Baron zegt dat ik klein ben, maar Bassie zegt dat ik groot ben. Maar ik ben 1 meter 76, dus dan kan je zelf maar beoordelen of dat groot of klein is."

Zo, dat lost hopelijk weer wat op ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...