Ga naar inhoud

Verzamel Jaarbeurs Utrecht


Aanbevolen berichten

Verzamel Jaarbeurs utrecht 14/15 april 2012

Europa’s grootste vintage evenement: dat is de VerzamelaarsJaarbeurs die op zaterdag 14 en zondag 15 april 2012 plaats vindt in de Jaarbeurs Utrecht.

Zoals altijd gehouden in combinatie met de Mega Platen & CD Beurs.

Op ruim 2000 kramen verdeeld over 5 hallen is alles te vinden wat er maar te verzamelen valt, van porseleinen poppen tot design artikelen, en van serviesgoed tot zakhorloges. Voor wie graag snuffelt in antiek en curiosazaken, verzamelt of gewoon een gezellig dagje rond wil snuffelen en unieke items zoekt is de halfjaarlijkse VerzamelaarsJaarbeurs een waar paradijs.

Bovendien zijn er het hele weekend speciale tentoonstellingen, presentaties, demonstraties en signeersessies. Het volledige programma staat verder op deze site.

De VerzamelaarsJaarbeurs vindt plaats op zaterdag 14 april van 9.00 tot 17.00 uur en op zondag 15 april van 10.00 tot 17.00 uur.

http://www.verzamelaarsjaarbeurs.nl/

Link naar bericht
Delen op andere sites

Da's hier om de hoek, lijkt me een leuke happening! Ik schrijf 'm op in m'n agenda. :)

sta daar al jaren met elk jaar een andere auto.

die zijn nu op en ze willen een stand maken voor mij met andere spullen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 8 months later...
  • 11 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...