Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Normaal doen we bij een playoff een schiftingsvraag: een vraag waarbij je het antwoord zowat wel moet gokken.Op die manier voorkom je heel veel playoffs ;)

Die had ik ook wel ingebouwd in de eerste play-off; (de nummers van de opgaven bij elkaar optellen,er van uitgaande dat niet beide deelnemers alle antwoorden zouden vinden)

Bij de tweede play-off ging ik er van uit dat niet beide deelnemers op de gespiegelde versie van het Kruidvat logo zouden komen, viel dus ook tegen...

Ik probeer nog een laatste poging met een derde play-off, in de hoop dat dat wel doorslaggevend is (3 keer is scheepsrecht :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Ja, mag ik even zeggen dat ik het tijdstip niet echt prettig vind? :')

Ja dat mag, maar er stond deze keer niet bij dat de snelste zou winnen (enkel indien de stand alsnog gelijk zou zijn, maar die kans is/was wel zeer klein in dit geval) ;)

Je had het dus ook gewoon later kunnen doen (deze ochtend of deze middag bijvoorbeeld)

Beide antwoorden inmiddels binnen, dus ik ga kijken wie er heeft gewonnen...

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Playoff 3 is geweest en er is een winnaar;

De playoff was de volgende;

Hieronder een afbeelding (voor zover het een afbeelding is te noemen);

Noem zoveel mogelijk namen van bedrijven / merken enz.. waarin dit terug te vinden is.

Winnaar is degene met de meeste goede antwoorden;

Mocht het gelijk eindigen dan wint de eerst ingezonden lijst.

Succes!

post-206-0-42108600-1342353872.jpg

Achterliggende gedachte hierachter is natuurlijk dat het een rood vierkant is, dus alle logo's die een vierkant (of een ruit, en zelfs een rechthoek zou ik goed rekenen) mochten worden genoemd.

Hieronder vallen dus niet gedeelten van een logo die een vierkant zouden kunnen vormen (anders gezegd een vierkant met happen, zoals bijvoorbeeld de "i" van het Lidl-logo) of een logo die ovaal is of rond afloopt of een logo in de vorm van een vlag. Logo's die officieel een andere vorm hebben, maar ook wel eens op een rode actergrond zijn afgebeeld (zoals Ola) heb ik ook niet goedgerekend.

De lijsten en de goede antwoorden;

De onderstaande lijsten zijn ingezonden. Doorgestreept zijn de antwoorden die niet goed zijn gerekend.

Daaronder staat het aantal goed genoemde logo's.

samba-boy:

Lego

Domino's Pizza

McDonald's

Franke

Certina

iOmega

ATI

Adobe

Ray-Ban

Miele

Rowenta

Tommy Hilfiger

Citroën

Illy

Infiniti

Batavus

Acco

Maltesers

Totaal goed: 16 logo's

retromar:

coca cola

c1000

lego

jvc

kfc

kitkat

adobe

you tube

euroshopper

fiat

vodafone

mc donalds (achtergrond gele m)

kodak

adobe (voor de 2e keer vermeld)

illy

swatch

quicksilver

tommy hilfiger

citroën

ray ban

Nederland 1

Sport 1

RtV drenthe

TLC

Q music

Radio 2

Neckermann

Daihatsu

Seat

Swiss air

Zonnatura

Het ciz

Wolff bioscopen

Ola

Bild

Algemeen dagblad

Mona

Puma

Jumbo (spelletjes)

Goliath

Chesterfield (sigaretten)

SES creative

Vara (blok met uitroepteken)

Lidl (de i)

Verbatim

Windows (1 vd 4 raampjes)

J/M magazine voor ouders

Scandisk

Diesel (kleding)

miss sixty

Helly hansen

Oilily

Ibis hotel

Kras vakanties

War child

Adecco

Totaal goed: 32 logo's

retromar is dus uiteindelijk de winnaar van de contest, samba-boy is de runner-up.

Doordat retromar de winnaar is, mag hij een logo naar keuze uitzoeken. Dat logo zal dan de award worden.

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat leuk!

Had ik niet verwacht.. :) .

Mag ik zelf een logo uitzoeken, of moet het één van de gebruikte logo's zijn?

Als gebruikt logo dan die van kruidvat met het pijltje de verkeerde kant op.

Anders graag deze:

post-711-0-54509500-1342374843.jpg

En natuurlijk mijn dank aan RM voor de organisatie en uitvoering van deze contest! _O_

PS. hij=zij ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat leuk!

Had ik niet verwacht.. :) .

Mag ik zelf een logo uitzoeken, of moet het één van de gebruikte logo's zijn?

Als gebruikt logo dan die van kruidvat met het pijltje de verkeerde kant op.

Anders graag deze:

post-711-0-54509500-1342374843.jpg

En natuurlijk mijn dank aan RM voor de organisatie en uitvoering van deze contest! _O_

PS. hij=zij ;)

Dat mannetje met die prisma, waar is dat logo van (welk bedrijf of welk merk) :P ?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat lijkt mij de hoes van Pink Floyd met een 8-bit figuurtje erbij :P

Een award is 32x32px, dus ik zou toch voor een logo uit de contest (of playoffs) kiezen.

Het deed mij ook veel denken aan "Darkside of the Moon" en dat figuurtje zelf dat lijkt wel Link uit Legend of Zelda: Link to the past (SNES).

Ik zal daarom dus gaan voor het "omgekeerde" kruidvat logo ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt voor de felicitaties Samba boy. Het was een ware uitdaging, je hebt goed gespeeld!

Die afbeelding komt inderdaad van een album van Pink Floyd; Dark side of the moon.

Het is één van mijn favoriete logo's, vandaar. Ik vond het wel leuk om het te combineren met een dos achtig figuurtje en deze kwam ik dus op het web tegen..

Jammer dat 'ie te groot is, volstaat deze?

pattern_image pf.gif

Anders mag het omgekeerde kruidvat logo wel.

post-711-0-07050000-1342543079.gif

aangepast door retromar
Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm ja het is net wat je zelf al zegt; het is een afbeelding en geen logo. Daarbij is het een zwarte achtergrond en daardoor moeilijk te bewerken.

Ik zal het omgekeerde kruidvat logo as soon as possible maken, echter kan even duren gezien ik nu problemen heb met photoshop (het programma kan plotseling een dll bestand niet meer vinden...)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je zou zolang Irfanview (freeware) kunnen proberen, die kan ook png bestanden transparant maken.

Thanks voor de tip, maar ik ben achter het probleem gekomen;

Photoshop wilde niet meer opstarten vanwege het overbezorgde anti-virus programma wat op de achtergrond draait.

Ik heb een manier gevonden om dit te omzeilen, dus hierbij officieel de awards;

retromar: post-206-0-82285600-1342879125.png

samba-boy: post-206-0-62228400-1342879120.png

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze zijn wel een beetje "smerig" (pixels om het rondje heen), zodra ik de awards ga vullen zal ik ze oppoetsen, het is een kwestie van een paar puntjes verwijderen.

Whoo, dan moet je wel heel goede ogen hebben om dat te zien :P

Maar in ieder geval bedankt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Whoo, dan moet je wel heel goede ogen hebben om dat te zien :P

Maar in ieder geval bedankt ;)

Of gewoon een goede monitor :P

Ik gebruik een 27" die via DVI is aangesloten en dan zie je dat echt meteen. Ik kan me voorstellen dat je het op bijvoorbeeld een 17" VGA aangesloten monitor niet ziet, want die zijn van zichzelf al niet heel scherp.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Of gewoon een goede monitor :P

Ik gebruik een 27" die via DVI is aangesloten en dan zie je dat echt meteen. Ik kan me voorstellen dat je het op bijvoorbeeld een 17" VGA aangesloten monitor niet ziet, want die zijn van zichzelf al niet heel scherp.

Het is denk ik eerder het verschil tussen een TN- en PLS-paneel waarmee de mate van kleurverzadiging veel beter zichtbaar is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...