Ga naar inhoud

Retro Game Beurs Deurne (NL) 8 September 2013


Aanbevolen berichten

Beste gamers en verzamelaars,

8 september 2013 vindt er in Deurne (NL) de grootste retro game beurs van Europa plaats!

Op deze dag zullen handelaars en verzamelaars hun retro waren aanbieden, van MSX, Atari en Nintendo tot Playstation Neo Geo, alles kun je er vinden!

Met meer dan 200 tafels is het een dag die geen enkele retro liefhebber mag missen!

De gegevens:

- Lokatie: Den Draai, Blasiusstraat 2, 5754 AV, Deurne (Zeilberg)

- Openingstijden: 10.00 - 16.00

- Entree: 5 euro

- Meer dan 200 tafels vol retro games!

- Catering en voldoende parkeerruimte aanwezig

- Goed bereikbaar met het openbaar vervoer, 10 minuten lopen vanaf station Deurne

Voor meer informatie over de beurs, de standhouders en meer kun je op de officiële site kijken: http://www.retrogamebeurs.nl

Laat iedereen zien dat jij een retro gamer bent en like onze Facebook pagina:

http://www.facebook.com/RetroGameBeursDeurne

Heb je interesse om zelf één of meerdere tafels te huren? Reageer dan op deze advertentie met hoeveel tafels je wil huren.

De tafels zijn 12.50 per stuk en per reservatie zit gratis entree voor 2 personen.

Tot de 8e in Deurne!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben er al 2 keer eerder geweest, is wel tof op zich! Alleen was het laatste keer wel een beetje krap, kon soms maar met moeite langs de tafels aflopen.

Ik woon er vrij dichtbij (Asten).. wie weet (als ik enkele mensen hier wat beter ken), vantevoren / na afloop even wat retrogamen bij mij thuis? :) Al is het wel op een zondag dus.. crap :X

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Fijn om te lezen!

Is er dit keer ook wat te spelen, of een toernooitje van een bepaald spel ofzo? :) Altijd wel extra vermakelijk op een dergelijke beurs!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Nog iets meer dan een week tot de beurs op 8 september!

We hebben deze keer het recordaantal van 233 tafels en het zit opnieuw helemaal vol!! Dus NOG meer retro video games te koop

Er zijn in totaal 4 grote tenten bij het pand waarin de extra tafels staan, in de normale zalen is de indeling iets veranderd waardoor de doorgang wat beter is geworden!

Voor de laatste info en veel win-acties kijk op onze facebook! http://www.facebook.com/retrogamebeursdeurne of www.retrogamebeurs.nl

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou ik ben er weer vanaf het begin bij, is zeker geen overbodige luxe ;) Vorige keren was ik er ook vanaf het begin, maar had toen al beetje moeite mn auto kwijt te kunnen, plus moest nog even in de rij staan om binnen te kunnen komen.. Je bent zeker wel enkele uren zoet wil je alles enigszins bekeken hebben!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mocht je me idd willen zien: ga op zoek naar een (nagenoeg) kaal hoofd, oud uitziende kop, bril, dikke wenkbrauwen, en waarschijnlijk wel een retrogame-gerelateerd shirt (moet toch beetje nerdy blijven he :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wilden er nog mensen meeten, of..? Ik heb niet echt veel tijd meer om hier op de site te kijken, moet zowel vrijdag als zaterdag aardig wat uren werken (meehelpen met verhuizen van een filiaal van Haps naar Venray), dus ben elke dag pas in de avonduren weer een keertje thuis..

Dus als mensen zin hebben / niet bang zijn voor een meet, zal t op toch heel korte termijn moeten gebeuren :P Mezelf kennende zal ik 's avonds toch nog wel even achter de computer kruipen, dus kans dat ik toch nog even kijk voor reacties hier.. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo, ik ben alweer terug. Eerder dan verwacht.. maar had alles ietsje vluchtiger doorgekeken, plus al redelijk snel wat leuke spellen gevonden en gekocht, waardoor er niet veel meer van mn budget overbleef :P

Hier mijn aanwinsten:

- Donkey Kong Country 3 Player's Guide, nieuw in seal (vooral voor de graphics).

- Gradius Advance (GBA) compleet

- Metroid Zero Mission (GBA) cartridge only

- Megaman 7 (SNES) cartridge only, PAL / EUR

- Secret of Mana (SNES) cartridge only, NSTC

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ga ik bewust niet zeggen, om te voorkomen dat je een heel betoog gaat houden ;) Maar heb de beurs eerst rondgelopen, voor ik enkele van die spellen kocht.. plus nog beetje kunnen afdingen. Heeft me toch enkele tientjes bespaard in totaal.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt :) Vanuit jouw standpunt zal het sowieso veel te veel zijn.. en toegegeven, het klopt ook wel.. 1 spel twijfelde ik dus ook over of ik het zou doen, maar dat spel kom je al zelden tegen, en als je het al tegenkomt, is het vaak voor nog meer.. het was al wat 'goedkoper', plus had er nog wat afgepingeld (Megaman 7 doel ik dan op in dit geval).

Maar Metroid Zero Mission + Gradius Advance (beiden voor GBA) had ik samen voor 35 gekocht, DKC3 Player's Guide (nieuw in seal) voor 5 euro (ken het spel al uit mn kop, maar was me meer voor de graphics/artwork te doen), Secret Of Mana (Amerikaanse versie, maar geeft niet want heb toch een Amerikaanse SNES thuis staan) voor 25 euro.. terwijl de Europese versie, cartridge only, al snel voor boven de 40 a 50 te koop lag.

Met name de Nintendo-spellen zijn echt booming business, je komt echt niet meer zo snel enkele van die spellen tegen voor een lage(re) prijs.. dus als je ze echt wil hebben, 'moet' je er nu eenmaal veel voor neerleggen, of je moet willen wachten tot het einde der tijden, in de hoop ze ooit nog eens tegen te komen voor een lage(re) prijs.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wacht graag tot het einde der tijden, maar sowieso tof dat je geslaagd bent, daar al ik echt niets over zeggen.

Het is alleen helaas wel zo dat men 'weet' wat het waard is (wat ik nog steeds bullshit vind, de markt is gewoon aan het verzieken) en dat er nog voor krijgt ook. Dan hebben ze dus gelijk gekregen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het was weer een top dag, bedankt allemaal!

Volgende beurs is 2 februari 2014, zet hem dus vast in je agenda!

Wat betreft het wisselen van een link, dat doen we alleen met standhouders. Ik heb je eerder al gezegd dat je best flyers neer mag leggen maar dan moet je ze wel zelf meenemen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het was weer een top dag, bedankt allemaal!

Volgende beurs is 2 februari 2014, zet hem dus vast in je agenda!

Wat betreft het wisselen van een link, dat doen we alleen met standhouders. Ik heb je eerder al gezegd dat je best flyers neer mag leggen maar dan moet je ze wel zelf meenemen :)

We bieden je wel gratis de ruimte om je evenement te promoten en zoals je ziet komen er ook mensen die hier komen en die genereren ook goede omzet voor je standhouders. Ik zou het erg leuk vinden als je toch iets in ruil doet, het kost je immers niets. Flyers kan ik opsturen, PM je adres, dan zorg ik dat je ze hebt voor je volgende evenement start.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het was weer een top dag, bedankt allemaal!

Volgende beurs is 2 februari 2014, zet hem dus vast in je agenda!

Wat betreft het wisselen van een link, dat doen we alleen met standhouders. Ik heb je eerder al gezegd dat je best flyers neer mag leggen maar dan moet je ze wel zelf meenemen :)

Oftewel, 2 februari ga ik namens Retroforum.nl mijn broers spellenverzameling verkopen. Zet maar een grote dikke vette banner op die website.

[/sarcasm]

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...