Ga naar inhoud

[FOTO]wedstrijd - algemeen (stemtopic)


  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jouw favoriete meesterwerk?



Aanbevolen berichten

Na de eindspurt van Samba-boy wordt het tijd om te stemmen op jullie favoriete meesterwerk. Er zijn 8 ingezonden foto's om uit te kiezen. In volgorde van binnenkomst:

Foto 1

post-598-0-83161900-1378211102.jpg

meesterwerk 1

Foto 2

post-598-0-15482200-1378211158.jpg

meesterwerk 2

Foto 3

post-598-0-58110400-1378211211.jpg

meesterwerk 3

Foto 4

post-598-0-83010100-1378211291.jpg

meesterwerk 4

Foto 5

post-598-0-05717600-1378211354.jpg

meesterwerk 5

Foto 6

post-598-0-16346300-1378211396.jpg

meesterwerk 6

Foto 7

post-598-0-05144900-1378211507.jpg

meesterwerk 7

Foto 8

post-598-0-90840100-1378211605.jpg

meesterwerk 8

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even een vraagje.. telt inzending nummer 4 nog wel mee? Volgens mij is het profiel van MsMarvel niet meer actief? Ik zie iig een standaard mario-avatar bij haar, ipv de foto die ze eerst had.. of zit er ook een negeer-functie op dit forum? :X

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe bedoel je? Is het niet alleen een kwestie van uitknippen geweest?

Opdat het me niet teveel ruimte kost heb ik bijna alle foto's verkleind.

zwart/wit, rand er omheen, maar jij hebt de wedstrijd gestart, dus jij bepaalt de regels ;)

Als je de foto's opnieuw uploadt via de volledige editor worden ze trouwens automatisch verkleind.

Link naar bericht
Delen op andere sites

zwart/wit, rand er omheen, maar jij hebt de wedstrijd gestart, dus jij bepaalt de regels ;)

In de regels staat dat een foto niet mag worden nabewerkt, wel verkleinen of bijsnijden. Dan zouden we dus eigenlijk de originele foto moeten zien alvorens deze foto wel of niet af te keuren. Kunnen we een jury benoemen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

De camera waarmee ik macro foto's kan maken, kan ook zwart/wit foto's maken. Een zwart/wit foto hoeft dus niet bewerkt te zijn. Alleen als het origineel in kleur is. Het randje om de foto heen doet ook niks met de foto zelf, volgens mij.

Regels zijn regels, niet bewerken is niet bewerken, maar gezien jij de fotowedstrijd hebt georganiseerd mag jij de regels bepalen, dus als dit mag dan mag dit ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Regels zijn regels, niet bewerken is niet bewerken, maar gezien jij de fotowedstrijd hebt georganiseerd mag jij de regels bepalen, dus als dit mag dan mag dit ;)

Het gaat nu dus eigenlijk om de vraag: Is de foto bewerkt? Jij vindt van wel, ik vind van niet.

@MsMarvel87: kun je je originele foto opsturen naar mij - PM?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Twijfel tussen foto 2 en 5. Maar aangezien ik meer met honden dan katten heb toch voor 5 gekozen.

Waar zie jij een kat/hond op mijn foto? :+

Misschien vond ze dat ze teveel herkend werd. ;)

Geen idee.. maar omdat ik toch enkele lange/grote berichten met haar had uitgewisseld, vind ik het toch wel jammer dat ze ineens weg is..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat je lang kan wachten.

Inderdaad heb ik nog geen antwoord gekregen op mijn gestuurde PM, dus vraag ik nu de retroforumleden:

Denk je dat foto nr 4 bewerkt is of niet?

Mochten er meer forumleden zijn die vinden dat de foto bewerkt is, dan wordt hij gediskwalificeerd, want zoals djkoelkast ook al schreef: Regels zijn regels (volgens mij komt dat uit de Bereboot!).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Los van t feit of ie wel of niet bewerkt is.. ik vermoed dat ze haar profiel verwijderd heeft, en dus lijkt het me raar om een inactief/verwijderd profiel een award toe te kennen..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar ik totaal geen reactie heb gekregen over foto nr 4 - er is geen originele foto opgestuurd, daarom blijft de al dan niet bewerkte foto twijfel en zoals VR!DZ al opmerkt aan een leeg profiel is weinig eer te behalen - wordt deze foto, ook al stond hij voor in de stemming, gediskwalificeerd.

Ross en Hinse mogen opnieuw hun stem uitbrengen (ik weet niet hoe dat geregeld moet worden) en wie nog niet gestemd heeft krijgt de kans nog tot en met 15 september 2013.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ahum. Ahum, ahum. Bijna alle inzendingen. :')

Jij vond het een meesterwerk, anders had je niet ingestuurd, het blijft dus een meesterwerk ... ;)

Wat ik wilde zeggen:

Toen ik ging deelnemen aan de contests en dacht dat ik geen enkele punt zou scoren had ik voor mezelf alvast een pechvogel award gemaakt, die wil ik wel met je delen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Krijgt iedereen nu niet een award dan? Ik wil die lege ruimte onder mn avatar ook wel wat meer opgevuld krijgen :@

Een Siamese achtling-award, omdat 'iedereen' gewonnen heeft / een meesterwerk heeft ingezonden? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Krijgt iedereen nu niet een award dan? Ik wil die lege ruimte onder mn avatar ook wel wat meer opgevuld krijgen :@

Een Siamese achtling-award, omdat 'iedereen' gewonnen heeft / een meesterwerk heeft ingezonden? :P

Leuk idee, maar nee. Er zijn geen winnaars en daarom geen echte awards.

Ik denk wel na over een nieuwe fotowedstrijd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...