Ga naar inhoud

Programma voor bijhouden/ordenen verzameling(en)


Aanbevolen berichten

Hallo Retroforumleden,

Sinds kort raak ik steeds meer geïnteresseerd in ''het verzamelen'' van film, muziek, games, boeken en tijdschriften. Daarvan zou ik graag een overzicht maken waarin ik mijn ''verzameling'' kan tentoonstellen. Een overzicht in verschillende categorieën:

-video/film

-Muziek

-Games

-Boeken

-Tijdschriften

Pet categorie wil ik graag een lijst met kolommen waarin in de titel, drager, jaar van uitgave, datum van aankoop, eigen beoordeling e.d wil hebben. Ook zou ik graag per voorwerp een eigen ''pagina'' willen, waar alles uitgebreid kan worden verteld. B.v de beschrijving, tracklist, verpakking, conditie, aanwezigheid van handleidingen-inlays e.d. En eventueel ook een eigen afbeelding. Het zou ook fijn zijn de complete lijst online te kunnen zien.

Weet iemand toevallig een goed programma die aan mijn wensen kan voldoen?

Alvast bedankt :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik gebruik sinds jaar en dag de software van collectorz om mijn game verzameling bij te houden. Er zit een gratis upload functie bij, z8dat je je games online kunt bekijken.

Onlangs hebben ze de 3en ander betalingsmodel in gebruik genomen waar ik zelf niet xo'n fan van ben.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aan de OP:

ASP.NET is ideaal voor jouw doel. Ik zou wel een programma voor je willen schrijven in websitevorm, met nette code. Dan kan je heel makkelijk je verzameling bijhouden zonder kennis van SQL.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...