Jump to content

Nederlandse retro games reviewers op youtube?

Recommended Posts

• 3 months later...

Oh ja dit topic had ik ook nog.

Die lacto vond ik niks. De retrobros vind ik wel leuk ! verfrissend om Nederlandse filmpjes te zien. Maar laatste video 4 maand geleden ? Gestopt ?

Dennis kende ik wel via elders. Wat heeft die gast trouwens een focking vette collectie.

Ik hou sowieso wel van lets play filmpjes.

PS : Geen RetroForum kanaal op YouTube ?! kom op mannen opzetten

Meer suggesties nog steeds welkom ! Ook leuk filmpjes van YouTube op de achtergrond bij het stofzuigen.

PS : Geen RetroForum kanaal op YouTube ?! kom op mannen opzetten.

Er is wel een Retroforum kanaal op Youtube, alleen behandelt die voornamelijk tv-beelden, soft/hardware en evenementen-reports ;)

Betekent echter niet dat ik geen speedruns, playthroughs of let's play-video's zou willen zien of spelen op/voor dat kanaal ^^

Edited by samba-boy

PS : Geen RetroForum kanaal op YouTube ?! kom op mannen opzetten

Meer suggesties nog steeds welkom ! Ook leuk filmpjes van YouTube op de achtergrond bij het stofzuigen.

http://www.youtube.com/c/RetroForum

Kijk ook eens rechtsboven op de site, staat een Facebook, Twitter en YouTubelink hoor  ;)

• 2 weeks later...

Het lijkt me dat het bij games sowieso al minder draagvlak is om dat in het Nederlands te doen. Zeker bij retrogames, daar zijn volgens mij sowieso al minder mensen mee bezig dan bij nieuwe games, dus ook veel minder. 

Edited by Floris97

Waarom zijn er zo weinig reviewers in het nederlands ?

Er zijn veel Nederlandse reviews die in het Engels reviewen, ik vind dat wel jammer. Je publiek is dan wel kleiner in het Nederlands, maar het is wel toffer.

Alle video's die ik voor Retroforum maak zijn in het Nederlands, hooguit ondertiteld als daar vraag naar is.

• 2 weeks later...
  • 1 year later...

Misschien is MetalJesusRocks iets voor je. Deze vent heeft een hele kamer met meer dan 500 retro games (denk zelf veel meer) en een stuk of 50, 100 consoles. In zijn video's bespreekt hij retro games, hij opent paketten met opgestuurde games en consoles, enz... Hier is een linkje naar zijn kanaal

(Hij is niet Nederlands, hij komt uit Amerika)

https://www.youtube.com/channel/UCEFymXY4eFCo_AchSpxwyrg

• 7 months later...

Hey guys! Ik kwam dit forum tegen en kon het niet laten om toch even een bericht achter te laten. Wij hebben sinds 2 jaar ook een eigen youtube kanaal gericht op gaming. Hierop behandelen wij retro games maar ook nieuwe games. Hopelijk kom je een kijkje nemen op ons kanaal!

http://www.youtube.com/awayfromkeyboard