Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

De verdwenen kroon of de verzonken stad is erg leuk!

Als je meer live wil hebben neem je 25 jaar theaterhoogtepunten.

Succes ermee en alvast gefeliciteerd!

Aan live vind hij niet veel!

Ik zet wel even alle videos die we hebben gekocht erop (en die hij dus helemaal uit zijn hoofd kent)!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien de schatkaart delen of Het Geheim Van De Sleutel (3,5 uur lange versie)? Die duren lekker lang! Verdwenen Kroon is ook goed en de Verzonken Stad ook, al heb ik De Verzonken Stad nog nooit gezien in de winkels... :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wij hebben al op video:

Plaaggeest

De leukste liedjes van...

Hallo vriendjes, en vriendinnetjes

Feest met...

Op bezoek bij...

25 jaar feest

Geheim van de sleutel

Dan zeker voor de kroon of verzonken stad gaan!!!

Overigens even offtopic: je avatar mag max. 60x60 pixels zijn, deze verwijder ik, maak even een nieuwe van 60x60.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wij hebben al op video:

Geheim van de sleutel

Is dat een ingekorte versie van 88 minuten? De DVD duurt namelijk 215 minuten.

Je zou inderdaad voor De Kroon of De Verzonken Stad kunnen gaan, die duren beide ongeveer 3 uur, lekker lang dus. De 2 delen van de schatkaart kunnen ook, elk deel daarvan kost slechts 5 euro.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Voor welke moeten we dan apsoluut niet gaan?

Ik vind de Huilende Profesoor de minste serie, dus ik zou niet voor de Huilende Professor gaan. Ik keek daar met het minste plezier naar.

Maar Superstar, is de videoversie van het geheim van de sleutel die jij hebt een ingekorte versie van 88 minuten?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind de Huilende Profesoor de minste serie, dus ik zou niet voor de Huilende Professor gaan. Ik keek daar met het minste plezier naar.

Maar Superstar, is de videoversie van het geheim van de sleutel die jij hebt een ingekorte versie van 88 minuten?

Ik zal even kijken 1 momentje

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De volledige serie staat op de DVD, en die duurt ruim 215 minuten.

Heb je al besloten voor welke DVD je gaat?

Tsja... ik weet niet

wat zouden jullie doen, wat is jullie top 5 van de beste dvd die ik kan nemen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tsja... ik weet niet

wat zouden jullie doen, wat is jullie top 5 van de beste dvd die ik kan nemen?

Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit, als ie maar lekker lang duurt (3 uur ongeveer).

Kijk anders even op http://www.bassie-adriaan.nl , ga naar de DVD/VIDEO pagina en bekijk daar de trailers van de DVDs. Dan kan je misschien zelf bepalen welke je koopt voor je broertje.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit, als ie maar lekker lang duurt (3 uur ongeveer).

Kijk anders even op http://www.bassie-adriaan.nl , ga naar de DVD/VIDEO pagina en bekijk daar de trailers van de DVDs. Dan kan je misschien zelf bepalen welke je koopt voor je broertje.

Je moet wel denken dat het voor kids moeilijk is om 3 uur achter elkaar te kijken

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je moet wel denken dat het voor kids moeilijk is om 3 uur achter elkaar te kijken

Ik logeerde een weekje bij een kennis, die heeft 2 kinderen, van 4 en 9 jaar. Die van 9 heeft ADHD.

De enige manier om die lui uuuuren lang lief rustig en stil te houden was door de HELE serie Amerika in 1x achter elkaar te draaien (6,5 uur!)

Maar dan had je ook ècht geen last van ze :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
De diamant lijkt volgens mij veel op De verdwenen Kroon

Dat klopt, de boeven proberen dan Bassie en Adriaan de schuld te geven, en dan moeten Bassie en Adriaan hun onschuld bewijzen. Alleen zijn beide series met andere boeven natuurlijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik logeerde een weekje bij een kennis, die heeft 2 kinderen, van 4 en 9 jaar. Die van 9 heeft ADHD.

De enige manier om die lui uuuuren lang lief rustig en stil te houden was door de HELE serie Amerika in 1x achter elkaar te draaien (6,5 uur!)

Maar dan had je ook ècht geen last van ze :P

:'(:D:'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Is er geen dvd box van Europa ofzo?

Nee helaas, maar de delen van Europa zijn wel aan te raden, vooral door de bloopers. Alleen is de speelduur van elk deel slechts 60 minuten, dus erg lang houdt je je kind er niet mee zoet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hij heeft nog nooit de diamant gezien (alleen stukjes)

De Diamant is wel leuk, niet al teveel humor maar wel veel spanning. Waar houden je kinderen meer van? Van humor of spanning? (Of beide?)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De Diamant is wel leuk, niet al teveel humor maar wel veel spanning. Waar houden je kinderen meer van? Van humor of spanning? (Of beide?)

Het is mijn broertje é ;)

Vanallebij eigelijk, maar meer spanning dan humor en ook liedjes/muziek

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is mijn broertje é ;)

Vanallebij eigelijk, maar meer spanning dan humor

Dan zou ik zeker voor De Verdwenen Kroon gaan. De 215 minuten DVD van De Sleutel is ook zeer spannend, net als De Diamant. Het Geheim Van De Schatkaart is ook spannend.

Dus, kies maar uit! *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dan zou ik zeker voor De Verdwenen Kroon gaan. De 215 minuten DVD van De Sleutel is ook zeer spannend, net als De Diamant. Het Geheim Van De Schatkaart is ook spannend.

Dus, kies maar uit! *)

Ik denk dat ik voor De verdwenen kroon ga :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
Voor welke moeten we dan apsoluut niet gaan?

Alles van B&A is tof, dus eigenlijk maakt het niet uit. Schatkaart en Kroon zijn het tofst ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

En het is geworden onverwachts...

Europa, Deel 6 :+

Hij wou zelf mee en koos deze uit *O*

Ik liet de kroon zien maar hij wou deze, heb hem net gekeken en hij is erg leuk (O)

Ik hoop dat we snel de andere 5 delen in huis hebben!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Europa deel 6 is zeker leuk, met de ontknoping in Luxemburg! :Y

Eigenlijk vind ik dat de leukste aflevering van de hele Europa reeks, alhoewel de andere ook de moeite waard zijn om aan te schaffen vind ik.. ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
Europa deel 6 is zeker leuk, met de ontknoping in Luxemburg! :Y

Eigenlijk vind ik dat de leukste aflevering van de hele Europa reeks, alhoewel de andere ook de moeite waard zijn om aan te schaffen vind ik.. ^O^

Ja, erg leuke dvd :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik zou de verdwenen Kroon kopen.

bij bassie postorder bedrijf zijn de dvd's maar €9,00 per stuk.

http://www.clownbassie.nl/bassiesspeelgoedpostorders.htm

nadeel is de levertijd en de verzend kosten van €5,00( koop je 2 of 3 dvd's, dan heb je het geld er al weer uit ten opzichte van een gewone winkel)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb al een paar keer gezien dat je "gestolen Kroon" zei, Lennert maar het is De Verdwenen Kroon. Het is trouwens zeker een aanrader. :D

Ja idd, egt super dom van me. |:(|:(8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...