Ga naar inhoud

[NL] Peppi & Kokki bij de marine - Het geheim van Kommandant Plus (1976)


Aanbevolen berichten

Deze film kwam ik toevallig op YouTube tegen en ik zag dat Jaap Stobbe hier ook in speelde

 

Film van het gelijknamige duo. Hier spreken ze voor het eerst volgens mij, hoewel er ook een voice-over is. 

 

Verhaal

Peppi & Kokki zijn een dagje aan het strand totdat ze plotseling een bom vinden uit de oorlog. De marine maakt hem daarna onschadelijk en Peppi & Kokki mogen voor de schrik thee gaan drinken bij de Commandant . Die heeft de laatste tijd last van dreigbrief als ''over 5 dagen is het de dag''. Peppi & Kokki worden aangenomen op zijn schip om te uit te zoeken...

 

Rollen

Peppi - Gerard van Essen

Kokki - Herman Kortekaas 

Kommandant Plus - Jules Croiset

Kok - Jaap Stobbe

Matroos Wiebe - Ger Astma

Pluisje - Hondje Tosca (uit Christine dog show)

Vertelller - Wil van Selst

 

Jaap Stobbe speelt hier een best wel raar personage, ik zou bijna zeggen dat hij aan het oefenen is voor De Plaaggeest. 

 

 

 

 

post-1055-0-71734700-1421674712_thumb.jpg

post-1055-0-30538000-1421674713_thumb.jpg

aangepast door Floris97
Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is mooier als je in de volledige editor je foto's ook daadwerkelijk plaatst, en niet als bijlage los laat staan.

Klik op [toevoegen aan topic] op de plek waar je de foto wil hebben. Ik heb het bij dit topic al gedaan.

 

Ik denk dat een centraal Peppi & Kokki-topic beter is, anders kun je per serie/film een eigen topic maken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat een centraal Peppi & Kokki-topic beter is, anders kun je per serie/film een eigen topic maken.

 

Oneens, ik vind dat deze film een eigen topic verdiend. Ik vind eerlijk gezegd Peppi & Kokki op zich niet heel geweldig, maar deze film vind ik wel heel leuk. 

 

Maar als er per se een centraal Peppi & Kokki moet komen, dan open ik die wel graag. Maar het liefst hou ik dit topic open. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...