Thedrq Posted August 10, 2015 Share Posted August 10, 2015 (edited) De AVGN van nederland... vind ik zelf in iedergeval, maakt video game "reviews" over oude games van voornamelijk de late jaren 90 of de vroege 2000 check him out Edited August 11, 2015 by Thedrq Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted August 11, 2015 Share Posted August 11, 2015 Als dat de reden is om je aan te melden; om je eigen dingen te promoten? Quote Link to post Share on other sites
Thedrq Posted August 11, 2015 Author Share Posted August 11, 2015 Nee niet de enige reden, maar is momenteel zo'n dode boel hiero dat ik niet echt weet waar ik nog bij kan praten. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted August 11, 2015 Share Posted August 11, 2015 Zo'n dode boel is het hier niet hoor. Er wordt dagelijks gepost, alleen misschien in andere topics dan waar jij in hebt gekeken. Doe gewoon gezellig mee in de topics, dan krijg je vanzelf de ruimte om je eigen dingen te promoten. Als je hier komt om alleen je eigen video's (die overigens ook niet heel erg vaak bekeken worden) te posten dan hebben wij er natuurlijk ook niet veel aan Retroforum is nog zo'n beetje de enige 100% reclamevrije site van dit kaliber. Quote Link to post Share on other sites
Thedrq Posted August 11, 2015 Author Share Posted August 11, 2015 waarom denk je dat ik mezelf promoot niet omdat ik duizenden views heb en ik blijf momenteel nog rond lurken tot ik een topic vindt die mij aanspreekt je zal nog wel van mij zien hier Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted August 11, 2015 Share Posted August 11, 2015 Ach, 't Is gewoon vakantietijd. Onthou dat! Oh, waar heb ik dat ook al weer vandaan? Nou, ik mag graag een review lezen, dus ga je gang. Open een topic. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted August 11, 2015 Share Posted August 11, 2015 Je kunt Retroforum natuurlijk ook iets meer in je projecten betrekken, dan is het voor ons ook leuker Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts