Ga naar inhoud

Afscheid Bassie en Adriaan


Vind jij ook dat er als nog een afscheidsvoorstelling moet komen?  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. Vind jij ook dat er als nog een afscheidsvoorstelling moet komen?

    • Ja, als Bas en Aad het aankunnen zeker
      29
    • Ja, Maar dan niet meer met Bassie en Adriaan maar dan met de TROS of Nic
      2
    • Nee, het is mooi geweest
      3


Aanbevolen berichten

Ja precies!

We moeten wat publiciteit regelen en natuurlijk regelen dat Bas en Aad komen. Als nou iedereen een e-mailtje stuurt naar Bas en Aad dat wij fans een speciale fanclubdag speciaal voor hun willen organiseren, en of ze zin hebben om te komen. En als ze willen komen, en alles is tot in de puntjes georganiseerd, dat er dan een vermelding op de Bassie en Adriaan homepage komt te staan. Dus mail allemaal naar Bas en Aad of ze het een goed plan vinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een fanclubdagje regelen lijkt volgens mij simpeler als het is. Denk overal aan, vergeet niets. Bovendien kost het behoorlijk wat, denk ik. Maar het is zeker mogelijk en het lijkt me een prachtig idee. Om nu Aad van Toor 600 mailtjes te versturen dat wij graag een fanclubdag willen is misschien wat minder, beter is een grote brief ofzo van de admin of van een moderator of uiteraard de organisator. Weet wel waar je aan begint! ;)

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oh Wonderer... O-)

Vrouwelijke charmes, huh?

Eigenlijk lijkt het me handiger dat Bas en/of Aad het zelf organiseren, zowel budgettair als organisatorisch gezien... zij hebben tenslotte het geld en de middelen. Ik denk nooit dat we een echte fanclubdag kunnen organiseren, alleen een forummeet, en daar kunnen we dan B&A (en Paul van Gorcum etc?) voor uitnodigen...

Ik wil best meehelpen, maar ik weet niet precies wat in onze macht ligt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

We moeten, als iedereen dit wil, dit plan doorzetten.

Maar alleen als Bas en Aad ook hieraan mee willen werken.

Dus als iedereen nou eens Bas en Aad een mailtje stuurt, of ze mee willen doen met dit plan, en als ze dan goedkeuren, en ze willen ook dan op die fanclubdag aanwezig zijn, gaan we het verder uitwerken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik zat ook aan iets te denken, dat een aantal forum leden door Vlaardingen en langs andere B&A locaties lopen (B&A tour idee) en dan daar wat bij vertellen + wat fragmenten van de series, dit allemaal als een soort van contribute voor B&A. Als je hier dan toestemming van Adrina & Bassie producties voor krijgt, dan blijkt a dat zij het waarderen en b dat je het kan doen ;) Dan moet je alleen nog n tv zender zo gek zien te krijgen om het uit te gaan zenden, maar met de steun van Adrina moet dat te doen zijn :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zoals Wonderer ook zegt, kunnen we gewoon ook een forummeet houden, gewoon met alle fans van Bassie en Adriaan, en dan Bassie en Adriaan daar ook voor uitnodigen!

Zoiets gaan we toch al doen 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...